Temperatura 2064 3

O temacie

Autor j3de

Zaczęty 9.08.2015 roku

Wyświetleń 2064

Odpowiedzi 3

j3de

j3de

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka! Mam pytanko posiadam karte graficzną  Nvidia GeForce GT 640 i mam pytanie.
Gdy w cos gram karta ma ponad 50 stopni a gdy nie gram ponizej 40 czy to duzo czy nie? Czy karta moze mi sie spalic???
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Gdy w cos gram karta ma ponad 50 stopni a gdy nie gram ponizej 40 czy to duzo czy nie?
Nie.
Cytuj
Czy karta moze mi sie spalic???
Może.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Czy karta moze mi sie spalic???
Może.
Zakładając że mam kartę bez oc i nie mam w planach tego zmieniać, oraz że Wiedźmin 3 działa mi na Ultra bez zacięć (nie sprawdzałem dokładnych FPS, ale jest git) mam się czym martwić?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gotthard1299

Gotthard1299

Użytkownicy
posty14
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ta temperatura nie zabije Ci karty graficznej - o ile nie będziesz grał w wiedźmaka na ultra :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry