Jak sprawdzać czy w późniejszym etapie gry wszystkie skrypty działają poprawnie 1418 5

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 8.08.2015 roku

Wyświetleń 1418

Odpowiedzi 5

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wiadomo parsowanie skryptów nie uchroni przed wszystkimi błędami. Czasem jakaś funkcja czy dialog nie działa jak trzeba. Zrobiłem kilka zadań które ciągną się jeden za drugim tzn pierw trzeba wykonać jedno by pojawiło się drugie i szukam jakiegoś szybkiego sposobu by sprawdzać na bieżąco czy wszystko działa niemusząc zaczynać gry od nowa i przechodzić wszystkiego od poczatku
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Na kodach szybko sprawdź czy działa. Czy nie ma błędu jak jest to wyszukaj i napraw  a potem znowu od początku. Gdy nie znajdziesz błędów możesz normalnie grać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Tak jak napisał kolega wyżej.
A tak według mnie: lepiej jest robić jedno porządne zadanie dla jednego npc które będzie dłuuugie.
Przykładem jest Wiesław 3, choć ciężko jest zrobić długie zadanie kiedy świat jest tak mały, ale jest to możliwe.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na kodach latać i sprawdzać to tyle i ja wiem. Przecież niebęde przechodził ciągle gry od nowa. Myślicie że jak robili np. returninga to przechodzili 15h gry żeby sprawdzić czy jakieś zadanie w 6 rozdziale dobrze działa ? jak wczytuje stary save gdy już mam nową paczke z modem to są stare skrypty.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Musisz po prostu zagrać. Nie musisz każdego zadania testować, tylko np. po zrobieniu 10 zadań przetestować wszystko. Możesz również zmienić dialog rozpoczynający zadanie, w sensie usunąć warunek wywołania dialogu.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A więc jednak :) No dobra, dzięki za rade.
Najlepiej robić to z kartką obok
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry