[Gothic 2] Efekt wizualny na mieczu 3806 8

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 26.07.2015 roku

Wyświetleń 3806

Odpowiedzi 8

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Czy istnieje jakiś poradnik jak stworzyć nowego spellfx'a ponieważ jeden znalazłem ale jest nieprzejrzysty.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
:pokerface:
Spellfx ? znam pfx co jest particle effect, potem vfx co jest visual effect, ale spellfx nie znam wiec proszę napisz dokładnie o co chodzi, za linkuj czego nie rozumiesz to będziemy w stanie pomoc. :)
 


Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Chodzi mi oto aby na klindze miecza był efek taki o: http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Gniew_Stw%C3%B3rcy?file=Gniew_Stw%25C3%25B3rcy_%25281H%2529_%2528by_Jao98%2529.png tylko żeby zamiast białego światła była fioletowa łuna z Masowego zniszczenia (tak jak trzyma w łapie)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
SpellFX to spell effect.

A jeżeli chodzi o zmianę koloru, to szukasz swojego efektu w VisualFXInst.d
np.
INSTANCE spellFX_SLEEPER_Fireball(CFx_Base_Proto), następnie sprawdzasz jego visName_S (visual name string )
np.
visname_S             = "MFX_Fireball_INIT";
i szukasz w pliku PfxMagic.d ( folder pfx ) tej nazwy.
INSTANCE MFX_FIREBALL_INIT (C_PARTICLEFX)
{
     ppsvalue = 80.000000000;
     ppsscalekeys_s = "1";
     ppsislooping = 1;
     ppsissmooth = 1;
     shptype_s = "SPHERE";
     shpfor_s = "object";
     shpoffsetvec_s = "0 7 0";
     shpdistribtype_s = "RAND";
     shpdim_s = "10";
     shpscalekeys_s = "1";
     shpscaleislooping = 1;
     shpscaleissmooth = 1;
     dirmode_s = "TARGET";
     dirfor_s = "object";
     dirmodetargetfor_s = "OBJECT";
     dirmodetargetpos_s = "0 7 0";
     dirangleheadvar = 180.000000000;
     dirangleelevvar = 180.000000000;
     velavg = 0.001000000;
     lsppartavg = 300.000000000;
     flygravity_s = "0 0 0";
     flycolldet_b = 0;
     visname_s = "FIREFLARE.TGA";
     visorientation_s = "NONE";
     vistexanifps = 18.000000000;
     vistexaniislooping = 1;
     vistexcolorstart_s = "255 255 255";
     vistexcolorend_s = "255 0 0";
     vissizestart_s = "8 8";
     vissizeendscale = 8.000000000;
     visalphafunc_s = "ADD";
     visalphastart = 255.000000000;
};
Masz dwa pola:
 vistexcolorstart_s = "255 255 255";
     vistexcolorend_s = "255 0 0";
to są kolory w zapisie RGBA.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

[Gothic 2] Efekt wizualny na mieczu
#4 2015-07-27, 12:34(Ostatnia zmiana: 2015-07-27, 13:10)
Dobra znalazłem ten efekt. Dzięki za pomoc propsy lecą.  Dla ciekawskich efekt masowego zniszczenia to (spellFX_MassDeath_KEY_INIT). Tak samo chyba z innymi skilami będzie. Jesli tak nie jest to prosze mnie poprawić.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Skoro temat nie jest zamknięty to mam pytanie.  Czy jeśli chciałbym otrzymać efekt taki jak w czasie zapłaty po włożeniu runy do miecza runicznego to czy taki efekt otrzymuje się w ten sam sposób. 
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To raczej zależy  od ciebie i tego jakim sposobem dodasz ten efekt. Gothic 1 nie ma proste opcji effect dla itemow a wiece pewnie w CZ jest to zrobione jakoś inaczej
 


Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To jeszcze jedno pytanko póki temat nie jest zamknięty. Znalazłem ciekawy MFX o nazwie MFX_FEAR_WINGS i moje pytanie brzmi czy mogę go jakoś wyznaczyć aby efekt nie zanikał oraz żeby efekt był przypięty do kości w zbroi. Z góry dzięki za odpowiedź.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Na obie jest odpowiedz TAK. Na znikanie jest parametr w skrypcie pfx. Co do kości to chyba spellfx albo vfx maja parametr kości. Rzecz w tym ze jak chcesz je podpiąć osobno to trzeba je podzielić na dwa efekty  .
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry