Mam taką funkcję ale błąd istnieje nadal. Oto skrypt Dialogu:
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_TIZGAR_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = ZAB_001_TIZGAR;
nr = 2;
condition = DIA_TIZGAR_HELLO2_Condition;
information = DIA_TIZGAR_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Jakie masz dla mnie zadanie?";
};
FUNC INT DIA_TIZGAR_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_TIZGAR_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TIZGAR_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_15_01"); //Jakie masz dla mnie zadanie?
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_03_02"); //Pierwsze zadanie nie powinno być dla ciebie trudne.
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_03_03"); //Słuchaj. W Khorinis na placu targowym przebywa osoba o nazwie Despina. Masz się jej pozbyć...
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_15_04"); //Raczej nie powinno być problemu.
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_03_05"); //Oczywiście załatw ją nocą. Acha i jeszcze jedno potrafi posługiwać się magią...
MIS_DESPINA_SMIERC = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_DESPINA_SMIERC, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_DESPINA_SMIERC, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_DESPINA_SMIERC,"Tizgar zlecił mi załatwienie pewnej wrózki o imieniu Despina. Przebywa ona podobno w Khorinis. Mam ją załatwić po cichu. Czeka mnie niezła zabawa... Oby nie zrobiła ze mnie żywej pochodni.");
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO2_15_06"); //O w mordę... Ruszam w drogę!
AI_StopProcessInfos (self);
Wld_InsertNpc (DEB_666_DESPINA,"DESPINAMAGIA");
};
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_TIZGAR_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = ZAB_001_TIZGAR;
nr = 3;
condition = DIA_TIZGAR_HELLO3_Condition;
information = DIA_TIZGAR_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Despina gryzie piach.";
};
FUNC INT DIA_TIZGAR_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_IsDead( DEB_666_DESPINA))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TIZGAR_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_HELLO3_15_01"); //Despina gryzie piach.
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO3_03_02"); //Świetnie mój klient będzie zadowolony.
B_LogEntry (TOPIC_DESPINA_SMIERC,"Tizgar był zadowolony na wieść ,że Despina nie żyje. Nie dziwię mu się była jakaś walnięta.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_DESPINA_SMIERC, LOG_SUCCESS);
MIS_DESPINA_SMIERC = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (300);
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_HELLO3_03_03"); //Oto twoja zapłata.
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
};