Nakładanie animowanych modelów na NPC
Witam, w tym tutorialu dowiesz się jak nałożyć dwa animowane modele o tych samych kościach na npc

1. Otwórz plik mds wybranego przez ciebie potwora lub ludzi, w moim przypadku HumanS.mds
2. Prawie na początku pliku zobaczysz linijkę z tą zawartością:
meshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)
meshAndTree odpowiada za ustawienie szkieletu na którym będą opierały się wszystkie animacje w tym MDS'ie
"Hum_Body_Naked0.ASC" zawiera model bazowy na którego kościach będą opierały się animacje
DONT_USE_MESH odpowiada za to czy model bazowy ma być widoczny
3. Zamiast
Hum_Body_Naked0.ASC wpisz nazwe pliku ASC który zawiera takie same kości i ma być ciągle wyświetlany.
4. Usuń
DONT_USE_MESH by model mógł się wyświetlać, wtedy to będzie wyglądać mniej więcej tak:
meshAndTree ("Nazwaplikuasc.ASC")
5. UWAGA! Wszystkie ustawione w skryptach npc, ciała lub zbroje będą traktowane jako drugi model.
6. Usuń skompilowaną wersje pliku mds w moim przypadku Humans.mds (pliki Humans.mdh i Humans.msb)
Odpal grę!A oto jak prezentuje się w grze: