Dekompilacja MDM do ASC 6061 6

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 6.07.2015 roku

Wyświetleń 6061

Odpowiedzi 6

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witam.

Chce zdekompilować rozszerzenie animacji .mdm do .asc jednak w Gothic Soucer nie ma takiej opcji która zdekompilowała by się do takiej formy. Jest może jakiś inny sposób dekompilacji tego rozszerzenia?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
.mdm to mesh jak dobrze pamiętam zatem nie musisz dekompilować tylko od razu w gmaxie/blenderze wczytać i zapisać jako 3ds przez kerrax
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
.mdm to mesh jak dobrze pamiętam zatem nie musisz dekompilować tylko od razu w gmaxie/blenderze wczytać i zapisać jako 3ds przez kerrax
Mylisz z MRM.

Jak chcesz otrzymać model potwora, musisz zdekompilować plik MSB. Otrzymasz wtedy wszystkie jego animacje oraz model. Tools > Decompiler models > Dynamic (MDS or MSB)
Dekompilacja np. zbroi z jakiegoś moda to trochę pogmatwany sposób i nie zawsze się to udaje.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Dekompilacja np. zbroi z jakiegoś moda to trochę pogmatwany sposób i nie zawsze się to udaje.
Procedura jest taka sama, dekompiluje się HumanS.MDS i modli, żeby autor tam zarejestrował meshe swoich zbroi, bo inaczej chuj dupa palec.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Robisz puste pliki ASC i nazywasz je jak modele zbroi. Tworzysz MDSa i zawierającego tylko HUM_BODY_NAKED0.ASC oraz modele zbroi i kompilujesz GothicSourcerem. Na koniec podmieniasz skompilowane puste pliki na skompilowane modele i dekompilujesz tego MDSa. Niestety nie zawsze się to udaje.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
.mdm to mesh jak dobrze pamiętam zatem nie musisz dekompilować tylko od razu w gmaxie/blenderze wczytać i zapisać jako 3ds przez kerrax

Mi chodzi o ASC tylko.

Robisz puste pliki ASC i nazywasz je jak modele zbroi. Tworzysz MDSa i zawierającego tylko HUM_BODY_NAKED0.ASC oraz modele zbroi i kompilujesz GothicSourcerem. Na koniec podmieniasz skompilowane puste pliki na skompilowane modele i dekompilujesz tego MDSa. Niestety nie zawsze się to udaje.

O tym sposobie też słyszałem, spróbuje tym sposobem jak nie wyjdzie to trudno, chyba że jeszcze można go wyciągnąć przez program graficzny.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A nie lepiej po prostu w folderze "Anims/_compiled" z zainstalowanym G2MDK podmienić oryginalny model np: Armor_Diego.mdm i zdekompilować humans.msb za pomocą Gothic Sourcera?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry