ELEX 586298 1525

O temacie

Autor Kelten

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 586298

Odpowiedzi 1525

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Po 1 alfa gry a jej finalny produkt różni sie masakrycznie, zobacz sobie jak g1 wygladal w alfie. Zle wygladal.

Po 2 w g2 nie dowiadujemy wszystkiego od razu,  bo irdorath i poszukiwacze chyba nie wiesz ze będą, prawda? Masz jakiś lepszy pomysl jak fabule g2 mogli poprowadzić? Dawaj. Sam próbowałem zrobić moda który by zmienial, ale nie miało to sensu dopóki bezimienny bohater byl, bo wiemy ze byl wybrańcem wiec aby wykorzystać 100% potencjał fabuly musiałby byc nowy bohater. Do tego caly etap w Gd musieliby zmieniać no bo smoków nie bylo, gd musiałaby być niezmieniona. PB postanowila wiec postawić na główny cel zabicia smokow i przez to zwiekszyla sie grywalnosc i epickość w Gd.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

ELEX
Nie zapominajmy o moralizatorskim aspekcie pierwszej części Gothica. Najlepszy dowód na to, jak legalizacja magicznego ziela prowadzi do upadku społeczeństw. :F

musiałeś to widzieć xD


Selekcja naturalna :D
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
fabularnie jest uzasadnione że w drugiej grze tej samej serii wiemy więcej niż w pierwszej...
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

ELEX
#443 2016-04-26, 16:42(Ostatnia zmiana: 2016-04-26, 16:53)
Tak wiedziałem jaki koniec mnie czeka, przecież to było oczywiste że walka z bossem to będzie jakimś super hiper mega smokiem gdzieś ukrytym, naprawdę nikt z was na to nie wpadł ? XD

Jak mogliby ulepszyć fabułę G2, bardzo kurwa prosto - xardas nas ożywia, lądujemy jego w wieży tylko zamiast całego pierdololo o smokach itp po prostu mówi nam jak wygląda sytuacja w górniczej dolinie, że orkowie zajęli cały teren itp i ludzie tam się tylko bronią i tyle i wyczuwa jakieś "magiczne siły" które działają w tamtym rejonie, bez żadnego wspominania o śniącym, smokach i całej tej reszcie. Wtedy byłoby że idziemy sobie do GD i załącza nam się filmik WTF SMOK ! A tak to e tam, i tak wiedziałem że będzie smok.

Ja nie mówię że główny cel zabicia smoków był jakiś zły, ale że dowiedzieliśmy się o tym w pierwszych 10 minutach gry jest pojebane, to tak jakby powiedzieć w wiedźminie 3 w pierwszych 10 minutach że musimy odnaleźć ciri.

Mnie G3 na silniku G1 i G2 by nie wciągnął gdyby miał tą samą grafikę i ten sam silnik, bo pewnie sterowanie by nadal było to samo. Poza tym nie chciałoby mi się grać w tak wyglądający tytuł w 2007 roku, po prostu odpaliłbym gothica 2 wtedy i przechodził jego xxx raz. Poza tym przjadłoby mi się to samo w tym samym klimacie i w tej samej grafice i po prostu byłoby to NUDNE.

Zauważ że w takim wiedźminie 1,2,3 klimat, gameplay i cała reszta zmieniała się praktycznie w każdej częsci diametralnie.

Co do gry - oceniam ją po prostu po tym co publikują, jak masz z tym problem no to trudno. W Wiedźminie 3 np od pierwszego dnia publikowali tylko coś co robiło wrażenie i wyglądało to świetnie. A tutaj publikują coś co daje wrażenie - meh, syf, hujostwo. I pisanie rzeczy typu że gra wciąż w produkcji itp itd to kłamanie w żywe oczy, fanboystwo.

Poza tym gra ma zaplanowaną premierę na Q1 2017 roku, naprawdę myślisz że zdążą wszystko to co pokazali do tej pory poprawić czy wziąć pod uwagę zdanie fanów ? AHA

fabularnie jest uzasadnione że w drugiej grze tej samej serii wiemy więcej niż w pierwszej...

Czyli że jak ? Że Xardas był i nam powiedział ? No jest to jakieś uzasadnienie. Tylko jeśli ktoś tak kieruje fabułę to czemu nie mógł nam od razu powiedzieć w takim razie o dworze irdhorath, że tam znajduje się główny zły i musimy go zabić żeby mógł przejąć całą jego moc ?

Materiały z alfy gothica 1 to były w 1998-1999 roku, oni tworzyli tą grę chyba od 96 roku xD. A premiere gre miała w 2001 roku.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Dokładnie tak - Xardas na początku zdradził nam naszego głównego wroga. Na początku wiedzieliśmy z kim mamy walczyć i właśnie kurwa G1 był lepszy od G2 bo tam nie wiedzieliśmy od razu, że Śniacy to demon i mamy go zabić. Były zwroty akcji? Były. Zaskoczenie było? Było.

Natomiast w Gothicu 2 od razu wiemy, że nasz Śniący przywołał smoki, że to one dowodzą orkami itp... No naprawdę  mogli to rozwiązać inaczej tak żebyśmy dopiero w połowie gry dowiedzieli się kto jest naszym wrogiem.

Albo nawet sam filmik umieścić później - Przykładowo idziemy do Górniczej Doliny i zaskoczenie bo cała jest spalona/zniszczona (A niszczeniu bariery mogły towarzyszyć uderzenia piorunów czy inne "kataklizmy" niszczące dolinę - To w końcu fantasy). Garond wspomina tylko o jakiś rykach czy coś dobiegających z niektórych części kolonii (Jest kopalnia w miejscy starej kopalni z G1, a niedaleko jest leże lodowego smoka - Zwiadowca mógłby donieść Garondowi o dziwnych odgłosach czy coś). I idąc w czwartym rozdziale do GD moglibyśmy mieć filmik jak smoki atakują zamek paladynów. Przychodzimy na miejsce i znajdujemy kilka trupów i rannych rycerzy/paladynów pochowanych w budynkach. I to byłby zwrot akcji.

Duniek biorąc pod uwagę, że według stronie poświęconej ELEX'owi premiera ma odbyć się na początku przyszłego roku to mają niewiele czasu żeby tą grę poprawić.

Po drugie. Co ich nowa gra to też mają być niby nowe animacje, style walki i silniki. Na razie nic z tego nie spełnili w żadnym z Risenów więc przyjmij do wiadomości czyjąś krytykę bo pokazując takie coś niecały rok przed premierą (O ile jej nie przełożą) to wstyd. ELEX miał być ponoć konkurencją dla Wiedźmina, a to wygląda jak gra sprzed kilku lat.
A po trzecie. Chyba po to pokazują materiały żeby to ocenić i powiedzieć co poprawić. To co Duniek z Twoim kolegą pierdolicie, że nie można tego ocenić - Bo co? Bo to alfa? Chyba po to publikuje się takie rzeczy żeby ludzie mogli stwierdzić co można doszlifować. Animacje są chujowe i nikt tego nie zmieni bo wątpię, że wezmą sobie do serca uwagi graczy.
 
COLORBLIND

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

ELEX
#445 2016-04-26, 16:56(Ostatnia zmiana: 2016-04-26, 17:04)
No w sumie nawet możnaby to umieścić później w IV rozdziale, na to nie wpadłem. Tylko wiesz, pozostaje kwestia tego że jakiś gracz poszedłby sobie tutaj i nagle by znalazł smoka, WTF, SMOK. No ale w sumie nawet jesli - to co z tego.

Osobiście bym rozumiał te materiały co pokazali 2,3 lata przed premierą gry, ale nie za jakieś 8-10 miesięcy. W tym momencie powinniśmy już dostać przpiękne trailery dopracowane na tip-top i elementy w nim zawarte powinny być już takie jak w finalnej grze.

Zresztą samo to wystarcza że ta gra będzie syfem - ona ma być wydana za 8-10 miesięcy, a dalej nie ma żadnego porządnego trailer z gameplayem itp, tylko wszystko w nędznej i syfiastej jakości, do tego jakieś urwyki gameplayu a nie porządny trailer, a czemu nie ma ? Bo nie mają czego ciekawego pokazać.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No błagam was, naprawde dla was jest taka różnica zeby zobaczyć ze smoki są później? :F
Mysle tez ze tu chodzilo o wyznaczenie celu żeby iść do hagena. W g1 byl to list, tutaj xardas nam mówi.

Zawsze mogą przełożyć premiere elex.

Bardziej w 2 rozdziale o smokach sie dowiadywalibysmy niż 4 juri.
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?

Fexo

ELEX
#447 2016-04-26, 17:09(Ostatnia zmiana: 2016-04-26, 18:03)
@Jurigag  Co do tego, że ktoś mógłby odnaleźć smoki. Fabularnie można by było je „usunąć”. Przykładowo przed naszym „Powrotem do Kolonii” smoki odlatują na Irdorath do swego pana który poczuł powrót wybrańca. I razem z nimi obmyśla strategię ataku. My w tym czasie w kolonii zajętej przez orków szukamy raportów o rudzie z trzech kopalni, a w raporcie Garond wspomina tylko o orkach i tajemniczych rykach dobiegających z okolic byłego nowego obozu (Zwiadowca z okolic kopalni położonej niedaleko „starej kopalni” mógłby donieść o tych rykach jeszcze przed odlotem smoków– Jak mówiłem Nowy Obóz = Leże lodowego smoka). I dopiero idąc teoretycznie zabić przywódców orków w GD (IV rozdział) zaatakowałyby smoki z rozkazów swego Pana z Irdorath.

Każdy w tym momencie miałby karpia, a powodem zdobycia Oka Innosa mogłoby być wsparcie w walce z liderami orków dowodzącymi teoretycznie armią zielonoskórych w GD.

Edit. Lub tak jak mówi Juri. Poszukiwacze mogliby być pierwszą falą "ataku" Pana z Irdorath na Khorinis i GD. Mieliby za cel osłabić opór ludzi na Khorinis i w Górniczej Dolinie. opętać zwykłych ludzi by im służyli i wykonywali ich rozkazy (Przykładowo sabotaże w mieście na szkody paladynów), a w samej Kolonii mogliby "zatruwać" serca paladynów trwogą by zasiać w ich sercach strach i zniszczyć wolę walki. Mieliby też za zadanie przeciągnąć nas na swoją stronę. Oczywiście to by się nie udało i wraz z nastaniem IV rozdziału (Po zdobyciu i naprawieniu Oka). Pan z Irdorath rozkazałby smokom zaatakować zamek paladynów w GD (Zdobycie Oka równałoby się z opcją odrzucenia "propozycji" przejścia na ścieżkę zła).

Wtedy wkraczamy do GD z nadzieją na walkę z liderami orków, a tu nagle pokazuje się nam filmik jak smoki atakują zamek paladynów. Wchodzimy do twierdzy i znajdujemy trupy na dziedzińcu, a wewnątrz budynków rannych ocalałych. Wtedy Garond wspomniałby nam o smokach i ich ataku i przykładowo mógłby nam dać jakiś list który pojawił się po ataku smoków w którym Xardas zdradziłby nam jak posługiwać się okiem w walce ze smokami (Tak jak pojawia się list na Irdorath gdy nie weźmiemy oka).

Duniek... Odnośnie listu w G1. Czy on zdradzał co mamy zrobić? Nie! Ot dostajemy list który musimy dostarczyć magom czy dawało Ci to spoiler walki ze Śniącym? Nie. Zwykła chujowa i niebezpieczna misja dla nowego w świecie skazańców więźnia (Diego chyba wspomina, że inni mogliby nam poderznąć gardło za list bo magowie opłacają kurierów). Potem intryga ze Śniącym i rytuałem jego przywołania. O tym, że to demon dowiadujemy się w połowie gry.

W Gothicu 2 też mogli to rozwiązać inaczej przykładowo jak pisałem wyżej lub jak pisał Juri.
 
COLORBLIND

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

ELEX
#448 2016-04-26, 17:11(Ostatnia zmiana: 2016-04-26, 17:45)
Czemu w 2 ? Lepiej byłoby to w 4 gdybyśmy się wtedy dowiedzieli po prostu załączał by się film i tyle. A oko innosa byłoby po prostu rozwiązaniem przeciwko np poszukiwaczom(dawałoby nam na nich odporność i jeszcze większe byłoby zdziwko kim oni są, po co i na co) i tyle w temacie, także wszystko bylo rozwiązane w 100% sensownie. Tj Xardas wysyła nas z misją zbadania o co chodzi w GD. Cała reszta wygląda tak samo, nikt nie wspomnia o smokach(bo nie wiedzą o ich istnieniu) aż do czasu filmiku - i tyle, w sumie załóżmy że diego mógł wiedzieć.

@Mac Dun

Weź czytaj ze zrozumieniem. Nie chodzi o to aby zobaczyć tylko o to żeby się DOWIEDZIEĆ że smoki są(w ogóle) głównym przeciwnikiem w grze, a nie w pierwszych 10 minutach gry. G1 było zajebiście klimatyczne i świetną grą bo całości dowiadywaliśmy się w jakimś etapie gry a nie wszystko od razu jak w G2. Tj diego nie mówił nam początku gry że w mieście orków jest świątynia śniącego i jest on demonem którego musimy zabić xD O tym dowiedzielismy się w sumie w V/VI rozdziale dopiero - i to było świetne. Tak samo jak Xardas w G1 w IV rozdziale nie mówi nam oczywistego - idź do miasta orków zabić śniącego. Tylko mówi nam że "Idź do miasta Orków. Tam znajdziesz odpowiedź."

I to co jest najgorsze w Risenie 2 i 3 gra wygląda identycznie jak i kierowanie fabuły. ELEX się zapowiada że może chociaż pod tym względem będzie się różnił o ile tego nie zjebią bo jest to w końcu nowa gra i mogą to naprawić w niej. Jeśli zjebią ten element to cała reszta gry będzie po prostu co najwyżej przeciętna.

Poza tym jakikolwiek mod zmieniający kreowanie fabuły w G2 mija się z celem bo i tak wiemy co się stanie.

Post połączony: 2016-04-26, 17:45
A o tym że musimy go wypędzić czy tam wygnać i jak to zrobić dowiadujemy się na pół godziny przed końcem gry w gothicu 1 xD
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Czemu w 2 ? Lepiej byłoby to w 4 gdybyśmy się wtedy dowiedzieli po prostu załączał by się film i tyle. A oko innosa byłoby po prostu rozwiązaniem przeciwko np poszukiwaczom(dawałoby nam na nich odporność i jeszcze większe byłoby zdziwko kim oni są, po co i na co) i tyle w temacie, także wszystko bylo rozwiązane w 100% sensownie. Tj Xardas wysyła nas z misją zbadania o co chodzi w GD. Cała reszta wygląda tak samo, nikt nie wspomnia o smokach(bo nie wiedzą o ich istnieniu) aż do czasu filmiku - i tyle, w sumie załóżmy że diego mógł wiedzieć.
A co by się robiło przez 2 rozdziały? Bo jeśli pojawienie się smoków miałoby być w 4 rozdziale, to wcześniej nie moglibyśmy wejść do niej, bo przecież smoki by nie zamieniły jeszcze w wulkan cytadeli smoków. Zrobienie że smoki znikałyby w 2 to żaden sposób, bo gd magicznie nie zmieniłaby się przed smokami. 

W g1 dopiero bezpośrednio fabuła dotyczyła pokonania śniącego od 4 rozdziału, w g2 fabuła bezpośrednio jest związana ze smokami od 2.  Fajnie to wygląda na papierze ale w praktyce opis fabuły g2 przez PB jest najlepszy i ma ręce i nogi.  Jedyne co mi przychodzi do głowy to powiązanie Kruka i Jarkendaru w pierwszych 3, ale przecież g2 nie miał go.  :pokerface:
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?

Fexo

ELEX
#450 2016-04-26, 18:17(Ostatnia zmiana: 2016-04-26, 18:38)
Sam kazałeś podać nam inne warianty fabuły G2 - Podaliśmy je. To, że jesteś fanbojem to nie nasza wina. Zmiany GD można równie dobrze wytłumaczyć upadkiem bariery. Potężna magiczna struktura mogła podczas upadku zachowywać się nie stabilnie. Jaki problem wymyślić jakiś "kataklizm" wywołany zniszczeniem bariery? Chociażby powiązać uszkadzanie się struktur bariery z otwarciem portalu który wsysał Śniącego. Przecież takie dwie potężne akcje magiczne mogłyby wywołać wszystko. To jest fantasy nikt nie będzie robił badań czy tak jest czy nie.

A co by się robiło przez dwa rozdziały? Ty potrafisz czytać :facepalm:? Napisaliśmy, że wszystko toczyłoby się jak w G2 tj - Idziemy do GD ale tylko ze świadomością sprawdzenia stanu ekspedycji Garonda i wydobycia rudy w kolonii zajętej przez orków. Rusz czasem głową. Smoki mogłyby pojawić się później. A sam świat Piranii nigdy nie trzymał się kupy (Przez dwie części pierdolenie, że Adanos nie pozwala wygrać któremuś ze swoich braci - W G3 nagle możemy wybrać któregoś z bogów).
I wiesz co? Wystarczy czytać książki żeby wymyślić lepszą fabułę do G2 niż Piranie. Bo takiej prostoty dawno nie było.

Nie będę Ci tłumaczył wszystkiego bo jesteś chyba zbyt głupi żeby to zrozumieć. Zachwalasz Gothica jak by to było arcydzieło, a nim nie jest.

Co do ELEXA - Już Wiedźmin 2 wygląda lepiej. I hahaha Elex na stan obecny jest tworem studia które ma ile 20 (?) lat stażu w robieniu gier. Powodzenia do dnia premiery chuja zmienią, za dużo razy mieli zmieniać swoje "gry" (Patrz Riseny) i każdy był słaby jak poprzednik. Piranie od powstania Risenów nie zrobiły dobrej gry.

Edit. Jedziesz po Wiedźminie 3 któremu PB nawet nie może lizać butów. Bronisz ich chujowych gier jak by to były arcydzieła. Zdejmij klapki z oczu i rusz mózgownicą.
I polecam poćwiczyć przyjmowania do czaszki zdania innych ludzi którzy nie zgadzają się z tobą.
Spoiler
I zdejmij te klapki z oczu. Pirania od 15 lat nie zrobiła dobrej gry jak ktoś tutaj napisał
 
COLORBLIND

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

ELEX
#451 2016-04-26, 18:18(Ostatnia zmiana: 2016-04-26, 18:25)
Gd by wyglądało tak jak wygląda, smoków by tam po prostu nie było i tyle.

W g2 fabuła bezpośrednio jest związania ze smokami od 5 minuty gry xD

Opis fabuły przez PB jest najgorszy i w ogóle jest bez sensu. Pokaż mi gry w których dowiadujesz się po pierwszych 10 minutach co jest twoim głównym przeciwnikiem/celem, wymienie je za ciebie:

Gothic 2, Risen 2, Risen 3. Nawet Gothic 3 pod tym względem był lepszy ale tam praktycznie ten wątek główny nie istniał, był tylko dodatkiem do słabych questów pobocznych. ELEX mają szansę poprawić pod tym względem tylko w Risenie 2 i 3 uparcie szli tą samą drogą tj pierwsze 10 minut czy godzina gry i dowiadujemy się co będzie naszym celem do samego końca, dlatego też gier samych w sobie nie skończyłem bo były nudne przez to, to tak jak iść na mecz piłki nożnej znając wynik. I nie mówie że takie podejście jest złe, da się zrobić dobrą grę z takim podejściem tylko że musi być w srodku zajebiście dobra, czego w G2, R2 i R3 brakowały. Dodatek do G2 to naprawił dodając Noc Kruka gdzie chociaż trochę pojawiło się tajemniczości i niedopowiedzenia występującego w G1. R2 i R3 wyglądają nadal tak samo.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No patrz. To i tak lepiej niz seria gier Wiedzmin, gdzie od pierwszej czesci wiemy juz, że naszym przeciwnikiem bedzie Dziki Gon xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Gdzie niby od pierwszej części wiesz żę przeciwnikiem będzie dziki gon ? Poza tym ktoś kto czytał książki mógł wiedzieć że przeciwnikiem będzie dziki gon. Czyli wiedział już przed premierą pierwszej części. I co w związku z tym ?

Nic bo gra cała reszta miała kilka poziomów wyżej od gothica. Tak jak napisałem wyżej, da się zrobić dobrą grę w której nawet przedstawią od początku co będzie naszym głównym celem o ile po prostu reszta nie będzie w nich przeciętna. Damn it przykładami może być nawet seria mass effect.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
G1 nie jest lepszy od G2, posiada dużo więcej bugów i niedopracowań. System walki troszkę wadliwy, niełatwo blokować mieczem. Słaba ścieżka magii. To, że niektórzy z was uważają, że G1 posiada lepszą fabułę i klimat, okej.  :ok: Ja natomiast mam inne zdanie. :)
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przecież system walki jest taki sam xD Blokowanie mieczem jest po prostu utrudnione i tyle. Nie uważają że posiada lepszą fabułę i klimat tylko po prostu taką ma. W oryginalnym G2 nie masz klimatu, dopiero dodatek takowy dodał, tak samo zresztą z fabułą.

To nie jest zdanie tylko bycie fanboyem i tyle, nie widzicie po prostu problemów tych gier i jesteście zaślepieni bo gry od PB to najlepsza rzecz dla was i wszystko innego to gówno. Strata czasu na takich ludzi jak ty czy mac dun.

W grach RPG najważniejsza jest fabuła i klimat, potem system walki. Jeśli patrzysz na całokształt gry pod aspektem walki i lości bugów no to pozdrawiam bo coś nie halo.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Nie jest taki sam, odpal sobie Gothica i porównaj to się przekonasz.
Nie jestem żadnym fanboyem.
W grach RPG liczy się fabuła i klimat, z tym się zgadzam, w końcu coś mądrego wypowiedziałeś w tym wątku.
Tylko w tym przypadku fabuła G1 jest gorsza od fabuły G2, a jeżeli mówię, że gorsza, to nie mam na myśli, że zła.
Fabuła w G1 była bardzo ciekawa, ale moim zdaniem fabuła G2NK była bardziej rozbudowana, nie ważne czy wiemy na początku jaki jest cel. Tu chodzi o zadania główne, które są ciekawsze i rozbudowane. Jeśli ktoś uważa inaczej, nie ma sprawy.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jakie zadania główne miałeś ciekawsze w G2 ? Że zabijanie smoków i znalezienie oka innosa i dołączenie do jakiegoś obozu było ciekawsze ? No chyba nie bardzo.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

ModziarzPL

ModziarzPL

Użytkownicy
posty44
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
W jedynce zadania główne niestety lub stety są lepiej wykonane. Choćby taki wątek z przywołaniem, robiło to taką atmosferę tajemniczości i każdy był ciekawy co się wydarzy. W G2 jest coś podobnego z tym rytuałem przywrócenia mocy Oka, ale od razu wręcz mówią, co będzie.
Nie będę się wspierał jeśli chodzi o wątki poboczne, bo akurat w tym G2 jest o tyle lepszy, że posiada ich całkiem sporo i są dobrze napisane, a w Gothic 1 jest ich tyle co kot napłakał, główny nakład idzie na wątek fabularny, a zadania dla npc'tów to najczęściej coś prostego do wykonania w I rozdziale.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Fexo Moja krytyka w3 i gothica jest przynajmniej OBIEKTYWNA ,w porównaniu do masy osób którym jeszcze brakuje ołtarzyk wiedzmina 3 postawić. Więc takie teksty sobie daruj.

I jakbyś nie wiedział widzę wady każdego gothica, i SAM UWAŻAM SAM KURWA że jest dużo lepszych rpg od niego w które NAWET PEWNIE nie grałeś.

Cytuj
Potężna magiczna struktura mogła podczas upadku zachowywać się nie stabilnie. Jaki problem wymyślić jakiś "kataklizm" wywołany zniszczeniem bariery? Chociażby powiązać uszkadzanie się struktur bariery z otwarciem portalu który wsysał Śniącego. Przecież takie dwie potężne akcje magiczne mogłyby wywołać wszystko. To jest fantasy nikt nie będzie robił badań czy tak jest czy nie.
I zupełnym przypadkiem zmiany są powiązane z smokami  :facepalm:  Szkoda że nie pomyślałeś czemu mamy iść do lorda Hagena, bo nie mamy celu jak list do g1.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry