ELEX 585755 1525

O temacie

Autor Kelten

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 585755

Odpowiedzi 1525

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
dark souls
nudna i wsteczna gra która nie niesie żadnej przyjemności z rozgrywki a gameplay okropny xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Faktycznie, druga najbardziej oczekiwana...Elex. Żeby tylko nie zawiódł i nie rozczarował.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przecież pillarsy były zajebiste.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
dark souls
nudna i wsteczna gra która nie niesie żadnej przyjemności z rozgrywki a gameplay okropny xD
Idź i nie grzesz więcej
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Idź i nie grzesz więcej

 :lol2:
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Po tym jak gralem u ciebie @Sawik to tez nie nawidze yej gry :F
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
jednoczymy front anty DS xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

ELEX
#827 2016-12-30, 14:36(Ostatnia zmiana: 2016-12-30, 16:14)
Nie rozumiem co jest takiego zlego w DS, procz poziomu trudnosci.

Przeciez taki Dragon age tez jest nudny a duża ilość walk nie przeszkadza sporej ilości osób  o_0
 

gann07

gann07

Użytkownicy
posty34
Propsy30
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jedynym argumentem na to, że ta gra będzie na tyle dobra, żeby warto było ją kupić, to fakt, że jeśli nie wypali, to studio padnie. Co się w takich sytuacjach robi? Wystawia się wszystkie działa, jak w przypadku Final Fantasy, które miało być jak sama nazwa wskazuje ostatnią grą, a niedawno wyszła część piętnasta, ale tylko z numerka, bo jest ich więcej. Nie wiem, ale jak zrobią crapa jak r2-r3, to sam wyślę im łopatę dla grabarza, by to studio w cholerę zakopał. Z dawnej piranhy została nazwa, większości twórców g1-g2 dawno tam nie ma (https://www.youtube.com/watch?v=9LUL_kja2Bc). Nie będzie szkoda moim zdaniem, może jedynie z takiego powodu, że po dodatku do g2 nie zrobili gry wyścigowej, może warto było się przebranżowić, gdy były chęci do zrobienia czegoś innego. Gothic Team Racing? Zawsze spoko. ;)

Spoiler
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@gann07 Dlaczego nazywasz crapem risena2? Czy ciebie pogrzalo do reszty
 

thedagon

thedagon

Użytkownicy
posty88
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Risen 2 to taki średniak mam nadzieje że elex będzie lepszy ale na razie wygląda słabo.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Współczuje tym niszowym studiom, w sensie BioWare i PB, znowu ich gry przegrają w starciu o tytuł RPG roku...



 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Risen 2 to taki średniak mam nadzieje że elex będzie lepszy ale na razie wygląda słabo.

Kto wie czy Elex nawet nie będzie gorszy od R2 i R3.  :D
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

ELEX
#833 2016-12-31, 15:36(Ostatnia zmiana: 2016-12-31, 17:05)
Współczuje tym niszowym studiom, w sensie BioWare i PB, znowu ich gry przegrają w starciu o tytuł RPG roku...
Przeciez co rok nie wychodzą wiedzminy :P

Ale w tym roku wyszło Krew i wino.
Niby tak, aczkolwiek rpg roku w 2017 raczej będzie poza wiedźminem :P
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale w tym roku wyszło Krew i wino.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

ELEX
#835 2017-01-20, 12:39(Ostatnia zmiana: 2017-01-20, 12:44)



Widzicie to coś? To Serce Swiata, wielki narzad który ożywa obumarłe tereny Magelanu..tiaaa


Edit. Po za tym "Elex" zapewni wsparcie dla klawiatury Razer Chroma a dokładnie do kontroli oświetlenia.





Meteor który walną w Magellan skrócił rok do 11 miesięcy bo wpłynął na obracanie się planety. Te obrazki na górze to jakieś "Artefakty".





A tak prezentują się klasy, powiem, paskuda. Outlaws mogli być klimatyczni a wyglądają jak pseudo-falloutowe coś a reszta to tylko kosmetyczne zmiany względem Risen 3.



Czemu to uniwersum brzmi tak cholernie ciekawie a wszystko wygląda tak cholernie źle?
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Widzicie to coś? To Serce Swiata, wielki narzad który ożywa obumarłe tereny Magelanu..tiaaa
coś czuję że długo nie pożyje to serce, gwałtowny zawał przewiduję xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
http://www.piranha-fanart-portal.de/content/christmas2016/nicolaus.html

Link do jakiegoś "eksluzywnego" arta na którym widać nawet ciekawą lokacje nie powiem, ale u PB arty zawsze trzymają poziom.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Świat najlepiej wygląda z calej gry :P
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
No level design nie jest zły, dali by gameply, jestem ciekaw czy te prace nad animacjami i jakością grafiki coś dają. Wiadomo, że całe kwestie fabularnej już skończyli bo dubbing niemiecki jest w pełni nagrany.
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry