ELEX 395260 1525

O temacie

Autor Kelten

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 395260

Odpowiedzi 1525

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Jak nie będą kombinować z nowościami to kontynuacja będzie tym samym. Jeżeli w drugiej części nie postawią na płynny, responsywny i dopracowany combat, nie zatrudnią nowego lead designera i nie dopracują dialogów  to będzie takie samo badziewie klasy B jak obecnie.

O ile pamiętam, choć nie jestem pewny (byłem tu MacDunem relacji internetowych i czytanek) to:

Spoiler
Elex był mocno schematyczny i opierał się na schemacie goticzka, trzy obozy, pseudokolonia górnicza i na końcu znów się szło do podziemnego kompleksu by ubić big złego. Z tego co się dowiedziałem, to ten cały Elex to jakieś dzieło kosmitów czy coś w tym rodzaju, tak? W takim razie równie łatwo można przewidzieć, że szykuje się ta sama śmieszna kabała jak z G2, tylko że zamiast smoków będziemy bić śmiesznych kosmitów. Meh.

To tyle jeśli chodzi o warstwe fabularną.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

ELEX
#1481 2018-01-07, 12:04(Ostatnia zmiana: 2018-01-07, 12:58)
Elex był mocno schematyczny i opierał się na schemacie goticzka, trzy obozy, pseudokolonia górnicza i na końcu znów się szło do podziemnego kompleksu by ubić big złego. Z tego co się dowiedziałem, to ten cały Elex to jakieś dzieło kosmitów czy coś w tym rodzaju, tak? W takim razie równie łatwo można przewidzieć, że szykuje się ta sama śmieszna kabała jak z G2, tylko że zamiast smoków będziemy bić śmiesznych kosmitów. Meh.

To tyle jeśli chodzi o warstwe fabularną.

Fakt. Z tym że wiele gier tak opierało swój schemat fabularny i przy tym nie były złymi grami, ba były nawet świetnymi grami. Tutaj bardziej chodzi o sposób w jaki dana gra jest poprowadzona. W Elexie znowu dostajemy tabule rase, znów jest schemat z dołączaniem do obozów i pojawia sie średnio przemyślany motyw zemsty. Ich problem nie polega też na tym że kopiują swoje dotychczasowe pomysły, ten problem polega na tym że kopiują swoje błędy. Już w 2006 pokazali że kiepsko im wychodzą gry z ogromnym światem. Przy Risenie 1 sie odbudowali, bo zamknęli świat do małej wyspy. Przy Risenie 2 rozwinęli skrzydła w kwestii grafiki ale ucierpiały na tym inne czynniki jak przykładowo opowieść. Wszystko rozlało sie rumem na jakieś pseudo wysepki. A Risen 3 usilnie chciał wrócić do klimatu pierwszego Risena ale bezskutecznie bo zdecydowali sie kontynuować błędy poprzednika. A w Elexie nie zagrało moim zdaniem już praktycznie nic. Ich bronią jest tworzenie ładnych i pełnych ciekawych miejsc zamkniętych światów. Sukces dwóch Gothiców czy pierwszego Risena leży właśnie w kwestii wielkości świata. Nie miałbym nic przeciwko gdyby świat w Elexie został skrócony nawet o połowe podczas gdy opowieść zostałaby przeprojektowana tak by zapewniała mi godziny wciągającej rozgrywki. Już pal licho te beznadziejne animacje i grafikę od amatorów.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Nie mam nic przeciwko takim schematom, ale Piranha już to do bólu powtarza i robi się to z lekka uciążliwe i niestrawne. Oni albo się po prostu wyjśc poza schemat i utorować sobie nową ścieżke, albo po prostu jest im tak wygodnie.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Boją się jednocześnie czując sie dobrze w swojej pozycji. Wypełniają nisze po świetnych rpg jak wiedźmin i od lat próbują trafić w złoty środek, może kiedyś im się uda powtórzyć sukces dwóch gothiców i prasa wreszcie zmieni nagłówki przy zapowiedziach ich gier :D a może kiedyś ta krypa po prostu zatonie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Boją się jednocześnie czując sie dobrze w swojej pozycji. Wypełniają nisze po świetnych rpg jak wiedźmin i od lat próbują trafić w złoty środek, może kiedyś im się uda powtórzyć sukces dwóch gothiców i prasa wreszcie zmieni nagłówki przy zapowiedziach ich gier :D a może kiedyś ta krypa po prostu zatonie.
:lol2:
Napisałem to samo - wyśmiałeś mnie, a potem mówiłeś że nie mam argumentów tylko po to by napisać to co ja? Oczywiście różnicą jest to że ja nie uważam że próbują się wybić. Im jest dobrze jak jest, jeżeli znowu znajdą "złoty środek", nie sprostają wymaganiom następnych gier przez co gra będzie miała słabe recenzje, po prostu oczekiwania będą inne - już teraz ma to miejsce z porównywaniem do Gothic.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 :facepalm:
Jak ja cie kurwa nie rozumiem.
Najpierw twierdzisz że moja "recenzja" to prowo. Potem twierdzisz że nie będziesz ze mną dyskutował bo jestem trollem. A teraz zauważyłeś zbieżność poglądów, brawo, skończ być ignorantem.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
klasy B
Jeżeli tak bardzo zależy Ci na tej analogii proszę bardzo - to jest studio klasy B. Z ich strony oni odnieśli sukces, gra się sprzedała wystarczająco dobrze by przynieść jakieś tam zarobki. Za rok, dwa, osiem znowu dostaniemy podobny projekt który pozwoli im się utrzymać na rynku jednocześnie dalej będąc w "klasie B" i tak w kółko do momentu w którym przestanie to być opłacalne.
To tak nie działa w tym przypadku. Studia klasy B podchodzą pod Indie devów. Poprzednie gry były znośnie a Risen 2 w dniu premiery miał naprawdę bardzo dobrą grafikę, która trzymała poziom. I tutaj wielu może sie spierać ale serie risen i gothic w swych czasach były grami AAA. Obecnie nadal myślą że Elex jest na równym poziomie i sępią za to tyle samo co wielkie studia jak bethesda,ea,cdpr i inni.
Boją się jednocześnie czując sie dobrze w swojej pozycji. Wypełniają nisze po świetnych rpg jak wiedźmin i od lat próbują trafić w złoty środek, może kiedyś im się uda powtórzyć sukces dwóch gothiców i prasa wreszcie zmieni nagłówki przy zapowiedziach ich gier :D a może kiedyś ta krypa po prostu zatonie.
:facepalm:
Jak ja cie kurwa nie rozumiem.
Najpierw twierdzisz że moja "recenzja" to prowo. Potem twierdzisz że nie będziesz ze mną dyskutował bo jestem trollem. A teraz zauważyłeś zbieżność poglądów, brawo, skończ być ignorantem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem

Duke Nukem
Gry (themodders@telegram)

ELEX
A to ja miałem najwięcej w tym temacie trollować xD.
 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Rozczulanie się nad rozlanym mlekiem, ja pierdole xD
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Ostatnio przeszedłem Elexa, fanboyem PB nie jestem, ale lubiłem specyfikę ich gier i wszystkie produkcje od czasów Risena przechodziłem bez większych oczekiwań.

Niestety moje odczucia są takie, że pod wieloma względami cofają się w rozwoju - wynika to być może z faktu zmian w zespole. Słyszałem coś o tym że utworzyli oddział Piranha Bytes RED któremu przewodzi Michael Hoge i gdzie prawdopodobnie zabrał ze sobą co bardziej utalentowanych członków zespołu żeby pracować nad Spacetime.

Stąd też w Elexie świeży narybek, który tak sobie radzi. Podejrzewam wręcz że Elex ma pełnić teraz funkcje zapchajdziury, żeby studio na siebie zarobiło, żeby mogli dłubać swój ambitniejszy projekt i być może właśnie to będzie jakieś rozwiązanie. Po Elexie w każdym razie nie ma co się zbyt wiele już spodziewać.

Wracając jednak do samej gry to moje wrażenia są takie:

Zawsze moim ulubionym elementem gier PB była eksploracja świata. Nawet przy Gothic 3, gdzie spieprzyli miasta sam świat miał swój urok i mimo wszystko eksploracja sprawiała przyjemność. Przy Risenach zaczynalo się to już psuć, a w Elexie po raz pierwszy czułem znużenie gdy przeczesałem około połowę dostępnych terenów.

Przede wszystkim strasznie boli powtarzalność modeli - cały czas te same drzewa, skały, te same ruiny. Jedyne zróżnicowanie zapewniają różne biomy, bo siłą rzeczy pustynia wygląda inaczej niż pokryty zielenią Edan, ale generalnie zasada jest taka, że jak zwiedzisz 10% danego biomu to widziałeś już prawie wszystko :D

Jakby tego było mało to za rozmieszczenie lootu po świecie odpowiadał chyba jakiś stażysta. Wszędzie napieprzane te same śmieci - nieważne czy to stara fabryka, krater po wybuchu, gniazdo mutantów czy cokolwiek innego - wszędzie najebane pełno papieru toaletowego (sic!), kubków i kawałków złomu. Ten papier do dupy, który jakimś cudem przetrwał zniszczenie planety i dwieście lat (jeśli się nie mylę) lezy dosłownie wszędzie. Wszystko wokół porozpieprzane, mury w takim stanie jak w średniowiecznych zamkach po setkach lat, a papier toaletowy wszędzie się trzyma.

PB stworzyło sobie kilkanaście randomowych przedmiotów, które powpychali po prostu wszędzie. I wszystkie te ruiny, wyglądające prawie tak samo zawierają te same zestawy przedmiotów, tylko inaczej porozmieszczane. W pewnym momencie zrezygnowałem z dalszej eksploracji bo wiedziałem, że i tak znajdę to samo. Nawet skrzynie i sejfy z najwyższym poziomem zamknięcia zawierają nic nie warte śmieci. Gdzie nie gdzie można znaleźć legendarne bronie, ale te mają zawyżone wymagania względem tych zwykłych, więc większości z nich nie opłaca się używać (nie wiem jak można było tego nie zauważyć)

Co do designu świata to pomijając powtarzalność - jest też do bólu przeciętny pod kątem artystycznym. Klerycy to takie randomowe do bólu sci-fi, banici to kopia Mad Maxa, a Berserkerzy wraz z całym Edanem przypominają design z gry dla dzieci - nawet skały w tej krainie są jakieś takie pastelowo komiksowe. Przeciętność i brak wyobraźni bije tu na każdym kroku.

Dziwię się aż że wpadli na pomysł z jetpackiem bo jedna z niewielu świetnych rzeczy, która dodała powiew świeżości. Questy poboczne też są całkiem niezłe i rozbudowane, ale znów wszystkie są dostępne już w 1 rozdziale. Nie wiem po co ten podział na rozdziały, skoro jeśli wykona się większość questów przed dołączeniem do frakcji (siłą rzeczy sporą część z nich trzeba zrobić), to potem świat staje się martwy i nieciekawy.

Dialogi to tragedia. Nawet nie chce mi się o tym pisać. Dawno nie widziałem gry gdzie byłoby to aż tak źle zrobione. Tu już nawet nie chodzi o poziom ich napisania i sam fakt, że na początku gdy wszyscy wokół trują o przyłączeniu się do frakcji jakby się kurde cały świat wokół tego kręcił. Chodzi o fakt, że postaci są w stanie nawiązać do czegoś co nie zostało jeszcze powiedziane (miałem opcje zapytać o gościa, o którym NPC zaczął mówić dopiero w kolejnym dialogu) albo prowadzą rozmowy na zasadzie sprawdzenia warunków questów i wypluwania z siebie jednym ciągiem kolejnych dialogów. Wygląda to tak, że NPC chwali mnie że coś mu tam pomogłem, po czym odnosi się do dalszej części zadania gdzie już zasabotowałem mu coś tam i mnie opierdala dokładnie w tej samej sprawie :D Wszystko powiedziane jednym ciągiem, co wygląda komicznie.

Walka jest okropna - tak małej responsywności bohatera w walce to chyba nigdzie nie widziałem. Ja już nic naciskam, a muszę odczekać kilka sekund aż skończy swoje sekwencje ataków i oczywiście w tym czasie nic nie mogę zrobić. Mega frustrujące.

Najlepszą bronią dystansową (z lekkich) jest łuk. Tak - łuk. Nie jakiś karabin laserowy czy coś w ten deseń. Łuk.

Nie wiem jakim cudem, ale spieprzyli całkowicie nawet interfejs. Minimapa w formie radaru na którym widać tylko kropeczki przedstawiające żywe istoty i znaczniki questów? Nie ma tam nawet zarysu dróg, totalnie nic! karta bohatera, która w ogóle nie przedstawia super istotnych danych jak LICZBA punktów życia, many czy pancerza. To mi się w ogóle w głowie nie mieści. Zakładam poszczególne elementy pancerza i muszę sobie ręcznie policzyć żeby wiedzieć ile tych punktów mam. Ilość zdrowia szacuje na podstawie wypitego eliksiru, który dodaje np. +80 pktów zdrowia, widząc jaką część paska mi regeneruje.

Kto wpadł na tak idiotyczny pomysł, żeby takich informacji nie wyświetlać? To sprawia, że niektóre perki ciężko ocenić pod kątem przydatności. Mam np. perk, który sprawia że pancerze dają więcej ochrony, ale nie mam pojęcia o ile więcej w praktyce...

System rozwoju postaci to już w ogóle kretynizm. Mogę sobie kupować czysty Elex u kupców, którzy mają go nieskończoność i produkować w nieskończoność mikstury podnoszące statystyki - ograniczają mnie tylko finanse. Jest jeszcze oziębłość, która rośnie po wypiciu tych mikstur, ale jest to tak znikomy ułamek, że ja wychlałem chyba z 200-300 tych mikstur, a grę skończyłem i tak z najniższym poziomem oziębłości. Statystyki podniosłem na tyle wysoko, że wykupiłem prawie WSZYSTKIE perki z tych, które miały dla mnie jakąś użyteczność.

Handlarze to zło - to co w ekwipunku mamy w milionie różnych zakładek, u handlarzy jest podzielone na broń, pancerze i uwaga - całą resztę. A że sprzedajemy pierdyliony choćby unikalnych notatek to pod koniec gry jest to tak zawalone, że żeby zjechać do potrzebnych mi strzał (na samym dole) musiałem scrollowac jak szalony przez dobre kilkanaście sekund, żeby kupić 80 strzał, po czym zamknąć to wszystko, pogadać z NPC ponownie żeby się mu się inwentarz zresetował i tak kilka razy. Skoro i tak w nieskończoność mu to się odnawia, to po co te ograniczenia na jeden zakup?

Wprowadzili respawn potworów - niby fajnie, ale jednak nie. Kreatury się respawnują w zależności od poziomu czy rozdziału (nie jestem pewny), ale pod koniec gry wszędzie mi się respawnowały same potężne potwory, nawet po kilka naraz w jednym miejscu. To tak jakby w Gothicu pojawiały się za każdym krzakiem cieniostwory i trolle. A gdzie tu sens, logika i spójność przedstawionego świata?

Eh, więcej mi się nawet nie chce pisać. Ta gra cierpi z powodu okropnych i nieudolnych decyzji designierskich na każdym kroku.

Miałem pewną przyjemność z gry i nawet się wciągnąłem, bo mimo tych i wielu innych wad ta gra ma w sobie to coś. Jednak im dalej w las, tym większa monotonia i zniechęcenie.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

ELEX
#1490 2018-01-08, 10:36(Ostatnia zmiana: 2018-01-08, 12:36)

System rozwoju postaci to już w ogóle kretynizm. Mogę sobie kupować czysty Elex u kupców, którzy mają go nieskończoność i produkować w nieskończoność mikstury podnoszące statystyki - ograniczają mnie tylko finanse. Jest jeszcze oziębłość, która rośnie po wypiciu tych mikstur, ale jest to tak znikomy ułamek, że ja wychlałem chyba z 200-300 tych mikstur, a grę skończyłem i tak z najniższym poziomem oziębłości. Statystyki podniosłem na tyle wysoko, że wykupiłem prawie WSZYSTKIE perki z tych, które miały dla mnie jakąś użyteczność.


Zapomniałem tego dodać u siebie. Nawet ktoś zrobił o tym film xD


https://www.youtube.com/watch?v=vhiJa1zuwso


Edit.
@Simen jesteś tutaj tym, który zainwestował w tą grę najwięcej, jestem ciekaw twojej opinii na temat Elexa.

 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie grałem xD, bo mój brat wcisnął mi się i zaczął pierwszy grać i mi skutecznie tą grę zniechęcił. Szczytem jest chyba to, że jak chcemy kupić jakieś produkt w liczbie, a kupiec ma ich 60 to musimy przeklikać 60 razy, by kupic jedną sztukę xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



smox

smox

Użytkownicy
posty162
Propsy149
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

smox

ELEX
#1492 2018-01-11, 09:42(Ostatnia zmiana: 2018-01-11, 09:48)
Mnie Elex powalił na kolana. To gra zrobiona jakby pode mnie. Sci-fi, postapokalipsa, to klimaty jakie lubię. Oczywiście nie jest idealna, wiele rzeczy można by poprawić, ale ma klimat. No i ten olbrzymi świat! Zwiedzanie go, szukanie broni, przedmiotów, roślin, rewelacja.

Skończyłem Elexa wszystkimi 3 zakończeniami. Teraz (po wyjściu aktualizacji) gram 4 raz. Chyba nigdy w żadną grę nie grałem tyle razy pod rząd!

Mam nadzieję, że niedługo wyjdzie Elex 2. Już nie mogę się doczekać.

@Simen, widzę, że nie masz zielonego pojęcia o Elexie, a jednak krytykujesz (jak większość zresztą). Liczbę kupowanych rzeczy można zmieniać zarówno o 1 sztukę, ale też o 10 sztuk, więc wystarczy kliknąć 6 rzay.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen, widzę, że nie masz zielonego pojęcia o Elexie, a jednak krytykujesz (jak większość zresztą). Liczbę kupowanych rzeczy można zmieniać zarówno o 1 sztukę, ale też o 10 sztuk, więc wystarczy kliknąć 6 rzay.
No to zmienia całkowicie postać rzeczy. Nie ma sie do czego doyebać  :ok:

A tak btw czy ktoś posiadający wersje PC mógłby opisać jak gra zmieniła sie po patchu? Bo sprawdzałem przed chwilą na konsolach nadal zero łatek czego można było sie spodziewać.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
@Simen, widzę, że nie masz zielonego pojęcia o Elexie, a jednak krytykujesz (jak większość zresztą). Liczbę kupowanych rzeczy można zmieniać zarówno o 1 sztukę, ale też o 10 sztuk, więc wystarczy kliknąć 6 rzay.

Eee to ma być jakaś linia obrony? Dlaczego po prostu nie wzięto tego z Gothica 3, gdzie to działało poprawnie?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
https://www.youtube.com/watch?v=TNjdLGns-Ek
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Frizbick
  • Gość
Czyli w skrócie Piranie nie wyciągają żadnych wniosków z ich poprzednich gier? Kto by się spodziewał...
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=TNjdLGns-Ek


Ale z tą piękną grafiką to trochę poleciał xD
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O ile tekstury są szpetne, to niektóre lokacje zdają się być urokliwe.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Recenzja doskonała, nie potrzebujecie już żadnej innej, temat można zamknąć.
https://www.youtube.com/watch?v=lD06adeasRs

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry