Wysokość lub wielkość NPC 2055 3

O temacie

Autor Gamer

Zaczęty 23.06.2015 roku

Wyświetleń 2055

Odpowiedzi 3

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym uzyskać większego npc ( nie grubszego) tak żeby był wysokości 1.5, w tutkach widzę informacje że da się zmienić grubość ale nikt nie wspomniał o wysokości lub wielkości, da się zatem utworzyć npc-a większego bez zbędnej roboty z animacjami ?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Animacje będą źle działały, są dziwne defekty graficzne, typu lewitacja, przenikanie przez tekstury etc. 
Jak dobrze pamiętam było coś z Scale w klasie NPC, sprawdź to. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
W skrypcie npc dopisujesz tą funkcję i ustawiasz według własnych upodobań:
Mdl_SetModelScale (VAR C_NPC self, VAR FLOAT x, VAR FLOAT y, VAR FLOAT z)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki Splash ale poradziłem sobie sam korzystając z skryptów zmniejszania potwora :p można zamknąć
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry