Fallout 4 60936 248

O temacie

Autor Paser

Zaczęty 3.06.2015 roku

Wyświetleń 60936

Odpowiedzi 248

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Z tego co pamiętam w 3 przecież była walka bronią białą. Ekspertem nie jestem, tak samo jak i fanem gier Bethesdy. Co nie zmienia faktu, że skyrimowy silnik i tak jest minusem tej gry

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja ogółem nie wiem o co ten cały hype (tu i ówdzie). Wszyscy pamiętamy Fallouta 3 :T

I tak się jeszcze czepię, że grafika wygląda jakby mieli zamiar to wydać równolegle jeszcze na PS3/X360 - a to pierwszy trailer, JESZCZE PRZED DOWNGRADEM!
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Fallout 4
#22 2015-06-05, 18:17(Ostatnia zmiana: 2015-06-05, 18:31)
W falloucie 3 bardzo czesto na poczatku gry uzywalo sie broni recznej, a rozwijajac bron biala mozna bylo walczyc wrecz całą grę, wiec argument were jest inwalidą.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
W falloucie 3 bardzo czesto na poczatku gry uzywalo sie broni recznej, a rozwijajac bron biala mozna bylo walczyc wrecz całą grę, wiec argument were jest inwalidą.
Można było, jednak gra nie pod to była stworzona. Jesteś inwalidą umysłowym.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Cytuj
gra nie pod to była stworzona.
co?
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Niech wróci klimat ze starych falloutów, nie grałem praktycznie w trzecią część i New Vegas (odrzucił mnie silnik obliviona), ale stary tactics mimo że nie był w trójwymiarze miażdżył klimatem i grywalnością.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
New Vegas jest akurat na bardzo dużym propsie. 
A co do walki bronią białą - sziszkebab <3
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
New Vegas był tym, czym powinna być trójka. Zapełniona mapa, quasi-cywilizowane mniejsze i większe osady wszędzie dookoła, konkretna i rozbudowana fabuła - warto.

Oni akurat mówili o "unarmed", nie "mlee", więc sziszkebab nie pasuje - ale wciąż, rękawica wspomagana mordowała ludzi na parę uderzeń, a jak jeszcze w zamkniętym pomieszczeniu chodziło się z kompanem również posiadającym tę rękawicę to po "otoczeniu" go można było chwilowo grać nim w pinball :F bardzo, bardzo efektywne.


No i poza tym cała podstawa idei gameplayu falloutów polega na "rób co chcesz" - jeśli masz ochotę możesz grać retoryką, a jeśli masz ochotę zabijać to możesz to robić skutecznie dosłownie wszystkim. Nawet jeśli fallout3 był gwałtem na serii i porażką dziesięciolecia to gra wciąż starała się hołdować tej zasadzie - zatem twórcy wstawili do gry mnóstwo różnorodnych narzędzi do wygrywania. Ta gra nie była "pod coś tam stworzona", bo właśnie ten szeroki wachlarz możliwości to główna zaleta serii.


@down
ta, właśnie dlatego podchodzę sceptycznie do fo4. Bez obsidianu zrobią kolejną trójkę ;_;
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Fallout 4
#28 2015-06-05, 19:44(Ostatnia zmiana: 2015-06-05, 20:02)
New Vegas był tym, czym powinna być trójka. Zapełniona mapa, quasi-cywilizowane mniejsze i większe osady wszędzie dookoła, konkretna i rozbudowana fabuła - warto.
Nic dziwnego, jak sporo ludzi z black isle pracuje dzisiaj w obsidian, i inni weterani najlepszych crpg :)

Kurcze, chyba trzeba będzie pograć w F:NW :F


@ UP No niestety, ile dałbym aby obsidian robił fallouta kolejnego  ;(
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W sumie mam też nadzieję że nie będzie takiego głupiego ograniczenia odnośnie towarzyszy, serio w NV niektóre sytuacje były idiotyczne:
O idziemy polować na DeathClawy? Chcesz wziąć kolejnego towarzysza żeby było bezpieczniej? To ja tu sobie poczekam bo widać że już masz innego kolegę. 
Kurwa, what? Czaję balansy i inne takie, ale liczyłbym bardziej na coś bazującego na konsekwencjach, albo uzasadnienie dlaczego dani towarzysze nie chcą ze sobą współpracować, a nie "W trójkę nie idę, jest zbyt bezpiecznie". 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Fallout 4
#30 2015-06-05, 20:10(Ostatnia zmiana: 2015-06-05, 20:36)
A przypadkiem nie miałeś za mało charyzmy?

Nope, gra blokuje. Możemy mieć jednego NPC nie humanoida i jednego ludzika.
W takim razie trochę chujowo zrobili  :F
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nope, gra blokuje. Możemy mieć jednego NPC nie humanoida i jednego ludzika. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Moim zdaniem New Vegas był w porządku, nie powalał, ale się fajnie grało. Ja grałem z psem i jakąś babeczką, dałem jej najlepsze działko maszynowe i najlepszy pancerz, i poszedłem do cezara (tego dowódcy Legionów). Nigdy nie zapomnę jak się schowałem w kącie, a jego ochroniarze latali po ścianach. Moim zdaniem było to bez sensu, mnie ściągali na hita, o ona sobie stała jak gdyby nigdy nic. Tak mniej więcej wyglądała moja taktyka na walkę, jeśli ja przeżyłem to wygrywałem. Tak nawiasem mówiąc, to kupiłem New Vegasa w Biedronce za 20 zł :lol2:
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Mam nadzieje, że zrobią coś  z tymi npctami, w 3 i new vegas sprawiały wrażenie manekinów. Zero emocji. Według mnie ten element najbardziej kulał i przez to nie można było wczuć się w świat i problematykę gry.
 
some things are meant to be

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytujgra nie pod to była stworzona.co?
Twierdzisz, że gra w której główną miarą są bronie palne została stworzona pod miecze i katany?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Cytujgra nie pod to była stworzona.co?
Twierdzisz, że gra w której główną miarą są bronie palne została stworzona pod miecze i katany?

Co xD?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jajco.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Nie wiem jak jest w 3 ale w tactics walka w zwarciu była bardzo przydatna, chociażby z tego względu że były szpony śmierci( silne gówno które jest dosyć odporne i atakuje w z bliska) oraz chociażby droidy na których broń palna nie robiła zbytnio wrażenia.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Jaką "główną miarą"? Co to za teoria? W fallusach możesz niszczyć wroga wszystkim równie skutecznie i gra oferuje ogromny wybór niezależnie od tego, jaką ścieżką podążasz. Tak, możesz grać mieczem i kataną, powiem więcej - wspomniany przez steka shishkebab z perkiem Piroman jest jedną z lepszych metod na pozbywanie się przeciwników jakie oferuje gra. Możesz nawet grać dwustukilowym osiłkiem bez broni/z rękawicami  i gra wciąż będzie oferowała cały szereg perków/przedmiotów użytecznych dla tego stylu gry. To że w f3 jest najwięcej broni palnej nie oznacza wcale, że "gra nie była stworzona" pod inne style gry.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Jaką "główną miarą"? Co to za teoria? W fallusach możesz niszczyć wroga wszystkim równie skutecznie i gra oferuje ogromny wybór niezależnie od tego, jaką ścieżką podążasz. Tak, możesz grać mieczem i kataną, powiem więcej - wspomniany przez steka shishkebab z perkiem Piroman jest jedną z lepszych metod na pozbywanie się przeciwników jakie oferuje gra. Możesz nawet grać dwustukilowym osiłkiem bez broni/z rękawicami  i gra wciąż będzie oferowała cały szereg perków/przedmiotów użytecznych dla tego stylu gry. To że w f3 jest najwięcej broni palnej nie oznacza wcale, że "gra nie była stworzona" pod inne style gry.
Tu masz racje, owszem, ja jednak piję do tego, że jeżeli system walki bronią białą nie bedzie pasował (bo bedzie ze Skyrima lol, a tam system jest spoko) to można zmienić się na broń palną. O to mi chodzi, że dla kazdego cos sie znajdzie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry