Fallout 4 92873 248

O temacie

Autor Paser

Zaczęty 3.06.2015 roku

Wyświetleń 92873

Odpowiedzi 248

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Fallout 4
#60 2015-07-18, 12:43(Ostatnia zmiana: 2015-07-18, 12:52)
Cytuj
No i po zagraniu nadal mam takie samo same zdanie o DA 2 Splash 
Zreszta to nie jest temat o tym. Chcialem tylko przekonac were ze sie myli, bo fallouty to jedne z najlepszych rpg, i nie tylko ja tak twierdze.

Dla mnie są chujowe jak barszcz czerwony :lol2:


I stwierdzam to po przeczytaniu opinii w internecie a także po obejrzeniu kilku "lets playerów" :lol2:

@Leinnan juz kilka razy tak robilismy :)

@Mac Dun nie, po kilku lets playach moge ocenic wszystko i oceniam stare fallouty na chujowe, bardzo chujowe. Czekam na Fallout 4! Ciesze sie, ze nie wracaja do amtych :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
No i po zagraniu nadal mam takie samo same zdanie o DA 2 Splash 
Zreszta to nie jest temat o tym. Chcialem tylko przekonac were ze sie myli, bo fallouty to jedne z najlepszych rpg, i nie tylko ja tak twierdze.

Dla mnie są chujowe jak barszcz czerwony :lol2:


I stwierdzam to po przeczytaniu opinii w internecie a także po obejrzeniu kilku "lets playerów" :lol2:
Stwierdzam, że rozwiązanie tej sytuacji jest jedno, prawie współczuję Werewolfowi i Mac Dunowi, że nie mogą z niego skorzystać:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Po kilku lets playach, to można najwyżej mechanikę ocenić, a nie fabułę  :|

 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Ale nadal Planescape>Fallouty.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Dzieci, z tymi falloutami to jest tak jak z goticzkiem, po prostu do starych gier ma się sentyment, po drugie kiedyś grało się w gry w rzucie izometrycznym bo po prostu technologia nie była tak rozwinięta, a po trzecie fallouta gimby nie pamiętają :-D 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Dzieci, z tymi falloutami to jest tak jak z goticzkiem, po prostu do starych gier ma się sentyment, po drugie kiedyś grało się w gry w rzucie izometrycznym bo po prostu technologia nie była tak rozwinięta, a po trzecie fallouta gimby nie pamiętają :-D

Przecież Leinan dokladnie pamieta Fallouty te pierwsze i w nie grywa, wiec jak to gimbusy nie pamietaja? :o


A sentyment to sie ma, ale do dobrych gier :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Dzieci, z tymi falloutami to jest tak jak z goticzkiem, po prostu do starych gier ma się sentyment, po drugie kiedyś grało się w gry w rzucie izometrycznym bo po prostu technologia nie była tak rozwinięta, a po trzecie fallouta gimby nie pamiętają :-D
Stare Fallouty przechodziłem około 4-5 lat temu. Ba, za pierwszym podejściem odrzuciły mnie graficznie, jednak po daniu im szansy pochłonęły mnie bez reszty. To czego mi w starych Falloutach trochę brakowało w nowych nie jest poprawione, jest nawet słabsze.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Właśnie o to mi chodziło Werewolf, stare gry po prostu tak mają, że na początku nie da się wprost na nie patrzeć, ale jak się zacznie grać i wszystko się rozkręci to dopiero dostrzegasz, że mają świetny klimat i niektóre nowsze gry powinny brać z nich przykład.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Właśnie o to mi chodziło Werewolf, stare gry po prostu tak mają, że na początku nie da się wprost na nie patrzeć, ale jak się zacznie grać i wszystko się rozkręci to dopiero dostrzegasz, że mają świetny klimat i niektóre nowsze gry powinny brać z nich przykład.
Ale tu nie chodzi w ogole o grafike :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Właśnie o to mi chodziło Werewolf, stare gry po prostu tak mają, że na początku nie da się wprost na nie patrzeć, ale jak się zacznie grać i wszystko się rozkręci to dopiero dostrzegasz, że mają świetny klimat i niektóre nowsze gry powinny brać z nich przykład.
Ale tu nie chodzi w ogole o grafike :lol2:
Lansjerowi też nie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Fallout 4
#70 2015-07-18, 19:24(Ostatnia zmiana: 2015-07-18, 20:33)
Cytuj
Właśnie o to mi chodziło Werewolf, stare gry po prostu tak mają, że na początku nie da się wprost na nie patrzeć, ale jak się zacznie grać i wszystko się rozkręci to dopiero dostrzegasz, że mają świetny klimat i niektóre nowsze gry powinny brać z nich przykład.
Ale tu nie chodzi w ogole o grafike :lol2:
Jak to nie? Przecież tobie przeszkadza że gra jest w izo oraz ma turowy system walki  :hmmm:
Sam pisałeś, że nie grasz bo gra ma rzut izometryczny. Może nie jest tak? No bo niby może być innego.


EDIT:  No dla mnie po części rzut izometryczny też zalicza się grafiki  :hmmm:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
Właśnie o to mi chodziło Werewolf, stare gry po prostu tak mają, że na początku nie da się wprost na nie patrzeć, ale jak się zacznie grać i wszystko się rozkręci to dopiero dostrzegasz, że mają świetny klimat i niektóre nowsze gry powinny brać z nich przykład.
Ale tu nie chodzi w ogole o grafike :lol2:
Jak to nie? Przecież tobie przeszkadza że gra jest w izo oraz ma turowy system walki  :hmmm:
Sam pisałeś, że nie grasz bo gra ma rzut izometryczny. Może nie jest tak? No bo niby może być innego.

Nie wiem co turowy system walki ma do grafiki.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Właśnie o to mi chodziło Werewolf, stare gry po prostu tak mają, że na początku nie da się wprost na nie patrzeć, ale jak się zacznie grać i wszystko się rozkręci to dopiero dostrzegasz, że mają świetny klimat i niektóre nowsze gry powinny brać z nich przykład.
Ale tu nie chodzi w ogole o grafike :lol2:
Jak to nie? Przecież tobie przeszkadza że gra jest w izo oraz ma turowy system walki  :hmmm:
Sam pisałeś, że nie grasz bo gra ma rzut izometryczny. Może nie jest tak? No bo niby może być innego.
Co ma widok izometryczny (widok z góry) do grafiki?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Właśnie o to mi chodziło Werewolf, stare gry po prostu tak mają, że na początku nie da się wprost na nie patrzeć, ale jak się zacznie grać i wszystko się rozkręci to dopiero dostrzegasz, że mają świetny klimat i niektóre nowsze gry powinny brać z nich przykład.
Ale tu nie chodzi w ogole o grafike :lol2:
Jak to nie? Przecież tobie przeszkadza że gra jest w izo oraz ma turowy system walki  :hmmm:
Sam pisałeś, że nie grasz bo gra ma rzut izometryczny. Może nie jest tak? No bo niby może być innego.
Co ma widok izometryczny (widok z góry) do grafiki?
Może to że sam w sobie jest pewnym ograniczeniem. Zdecydowanie w tamtych czasach kiedy nie było dobrej technologii, a gry w trójwymiarze wyglądały tak, że można było policzyć na palcach polygony głowy jakiegoś NPC, - dla twórców jak najbardziej lepiej było zrobić grę w takim właśnie "rzucie" niż męczyć się i przeznaczać duże pieniądze na to co będzie wyglądało chujowo.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Szkoda, że grafika prezentuje się jak na PS3/Xbox360 i słabe kompy a nie jak na next genową produkcję. Strzelanie jak dla mnie wygląda kiepsko i jest mocno chaotyczne. Dodana obrona wioski . Nic ciekawego raczej. Pies ma być nieśmiertelny? Błąd, raczej powinno chodzić o to, że możemy się z nim zżyć a potem żałować śmierci jego (jak z towarzyszami w Skyrimie). Gościu przespał 200 lat? Aha :D. Mam nadzieję, że Bathesda wyjątkowo zrobi dobry główny wątek i dobrze zapełni ten teoretycznie olbrzymi świat. Oby więcej tak dobrych wątków jak Mroczne Bractwo w Skyrim! 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
 Mam nadzieję, że Bathesda wyjątkowo zrobi dobry główny wątek i dobrze zapełni ten teoretycznie olbrzymi świat. Oby więcej tak dobrych wątków jak Mroczne Bractwo w Skyrim! 
Akurat z tym Bethesda nigdy nie miała problemu.


Cytuj
Strzelanie jak dla mnie wygląda kiepsko i jest mocno chaotyczne.
A jakie ma być strzelanie? Ułożone? "Sir, pozwoli pan, że swym kalibrem 10mm wypalę lordowi dziure w jego czaszce"?


Cytuj
Błąd, raczej powinno chodzić o to, że możemy się z nim zżyć a potem żałować śmierci jego (jak z towarzyszami w Skyrimie).
Akurat towarzyszy Bethesda nigdy nie umiala zrobic dobrze. Czy to Skyrim, Morrowind, Fallout 3, New Vegas - zawsze ktos mi sie zgubi, zawsze ktoś gdzies zginie. Pies jest niesmiertelny i to dobrze, pewnie zrobią z nim kilka fajnych zadań.


Cytuj
Szkoda, że grafika prezentuje się jak na PS3/Xbox360 i słabe kompy a nie jak na next genową produkcję.
Dla mnie grafika wygląda bardzo dobrze. Nic więcej, po prostu  - bardzo dobrze. Ale decydujmy sie - albo chcemy ZAJEBISCIE OSZOŁAMIAJĄCĄ wyglądem produkcje albo chcemy dobrze zoptymalizowaną produkcje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Nie nazwałbym Bathesdy mistrzami wątków głównych. Np. w Skyrimie był on krótki, nudny i mało odkrywczy, ciekawe to w nim byly głównie różnorakie efekty. Przecież w Dagerffal np. owszem gigantyczny świat, ale to były głównie powtórzone schematy a z tego co wiele osób twierdzi wiało nudą w pewnym momencie. W Skyrimie jak na rozmiar świata zadań jest sporo wiele jednak z nich są nudne, mało odkrywcze. Już budowanie domu w Heartfiire bardziej mi się podobało. 

Nie mówię, że towarzysze mieli super osobowość, ale jak pobiegało się te kilkanaście godzin z Laylą u boku, wpadało od czasu do czasu do domu gdzie czekał bard, drugi huskarl, towarzysz i rodzina i tak dalej i w którymś momencie ktoś z nich padł to ja przynajmniej dziwnie się czułem potem w rozgrywce i szybko cofałem sava. 

Każdy ma swoje zdanie, według mnie grafika a zwłaszcza modele postacie może nie są niesamowicie brzydkie, ale to na pewno nie jest poziom next genów. 

 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Grafika to nie wszystko, ja wolę osobiście jakby twórcy bardziej skupili się na animacjach, walce, kolizjach itp... itd.. oraz chociażby na dobrych soundtrackach i dobrej jakości dźwiękach otoczenia i innych pierdół, nie wspominając o questach i rozbudowanym głównym wątku w którym grę można przejść na kilka sposobów. Grafika powinna być w sam raz - nie rażąco słaba, ale też nie szalenie next genowa, paląca ludziom karty graficzne :D 
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Gra ma być mniej brutalniejsza niż poprzednicy, nie wiadomo czy mody będą na PS4 :/
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Gra ma być mniej brutalniejsza niż poprzednicy, nie wiadomo czy mody będą na PS4 :/

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry