[C#] Błąd w zapisie do pliku 1348 1

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 2.06.2015 roku

Wyświetleń 1348

Odpowiedzi 1

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty696
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Dlaczego jeśli nie ma takiej ścieżki (program ma ją stworzyć) wywala błąd?
using System;
using System.IO;
using System.Collections.Generic;

namespace Projekt
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            string path = @"C:\Proba\";
            string fileName = "index.html";

            if (!Directory.Exists(path))
                Directory.CreateDirectory(path);

            if (!File.Exists(path + fileName))
                File.Create(path + fileName);

            List<string> lines = new List<string>();
            lines.Add("1");
            lines.Add("2");

            File.WriteAllLines(path + fileName, lines);
        }
    }
}

BŁĄD: "Proces nie może uzyskać dostępu do pliku „C:\Proba\index.html”, ponieważ jest on używany przez inny proces." Nie rozumiem, tylko ten program wykonuje to .exe
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
File.Create nie zamyka strumienia, można to zrobić ręcznie. 
File.Create(path + fileName).Dispose();
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry