Gothic Sourcer v3.15 18322 5

O temacie

Autor chicken

Zaczęty 29.05.2015 roku

Wyświetleń 18322

Odpowiedzi 5

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Gothic Sourcer v3.15
2015-05-29, 17:48(Ostatnia zmiana: 2020-04-17, 18:39)
Wyszła nowa wersja Gothic Sourcera.
Tym razem kompiluje skrypty nawet z Ikarusem.
Link: http://worldofplayers.ru/threads/38318/

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@TheBest to rozwiąże Twój problem. Sorry że nie odpisałem na PW, ale nie miałem jak.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

TheBest

TheBest

Użytkownicy
posty10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ok Dzięki! :D
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odkopuje temat pytaniem, czy jest możliwość dekomplikacji plików w anims kilku jednocześnie ? Mam kilka tekstur paków są tam też animowane modele ale jest ich dość sporo ;/ W takim L,hiver jest ich około 50 (tak jestem leniwy)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie sprawdzałem czy dekompiluje samego Ikarusa i Lego, ale mi wywala, z tym, że mój gothic ma tyle syfu dogranego, że po skompilowaniu waży nie całe 9 mb.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Przecież nie dekompilujesz typowo pliku animacji tylko skrypt mds.
czyli kilka animacji w nim wpisanych, powinieneś mieć mds'y w tym L,hiverze xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry