Błąd ( w Firefoxie) 2902 1

O temacie

Autor R4zor

Zaczęty 24.05.2015 roku

Wyświetleń 2902

Odpowiedzi 1

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak klikam "+" (nowa karta) to mi wyświetla:
Nie odnaleziono pliku

Firefox nie może odnaleźć pliku chrome://quick_start/content/index.html.

    Sprawdź wielkość liter oraz upewnić się, że nazwa pliku nie zawiera literówek lub innych błędów w pisowni.
    Sprawdź, czy plik nie został przeniesiony, usunięty lub jego nazwa nie została zmieniona.

Spróbuj ponownie

Wie ktoś jak to naprawić?

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Najprostsze rozwiązanie - reinstalacja. 
@Aztek Firefox pozwala na zaprogramowanie w HTML'u własnego startpage? Bo z tego co tu widzę jest to trzymane w zwykłym pliku HTML. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry