[G2NK] MNM - Mały Nudny Mod 8275 16

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 23.05.2015 roku

Wyświetleń 8275

Odpowiedzi 16

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1276
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

[G2NK] MNM - Mały Nudny Mod
2015-05-23, 21:02(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 20:26)
"Długi czas oczekiwania dobiegł końca" jak to mawiał Y'Berion(aczkolwiek na mojego moda nikt nie czekał, so sad xD). W końcu, po prawie roku podchodzenia i szczątkowego tworzenia modyfikacji udało mi się ukończyć wszystkie zaplanowane możliwości(zapomniałem odpowiedniego słowa, sorki xD). Dlatego tak jak w przypadku tematu z zapowiedziami umieszczam tutaj listę zmian, które wprowadziłem albo wprowadzę w pozostałych wariantach(łącznie będzie 8 wariantów, z tym, że jedynie będą się różnić tekstem przy kradzieży kieszonkowej, statystykach potworów i dojdą 4 teksty u pewnej postaci - te warianty umieszczę w spoilerze, gdyby ktoś chciał zagrać innym wariantem, a nie zrozumiał, o czym mówię). No to lecimy - najpierw lista zmian:
  • Gotowanie - nie chciało mi się edytować piecy w grze, dlatego zrobiłem list, który odpala gotowanie, znajdzie się kilka przepisów, do których trzeba będzie się poduczyć u npc
  • Wydobywanie rudy - przyda się do ulepszenia niektórych dodanych broni tudzież pancerzy, a w pozostałych przypadkach może zostać wykorzystana jako źródło zarobku
  • +- 22 zadania
  • +- 10 postaci
  • Parę przerobionych czarów i pancerzy
  • Opcjonalna regeneracja życia i many
  • Opcjonalne przedmioty i statystyki startowe(z tymi przedmiotami łączy się wydobycie rudy)
  • Opcjonalne zwiększenie ilości punktów nauki co poziom
  • Wyłączona konsola kodów, aczkolwiek możliwe, że wydam również wersję z włączoną konsolą(Dzięki @chicken )
  • Usunięto zdobycie akrobatyki po osiągnięciu 90 zręczności - teraz trzeba się jej nauczyć u starego znajomego z KK
  • Zmienione statystki potworów - niektóre słabsze, niektóre silniejsze
  • Z tego co pamiętam usunąłem przemianę w smoczego zębacza - koniec z łatwiejszym expieniem  ;=(
  • Przerobiona szata magów wody(statystyki)jako nagroda za oddanie Szponu Beliara Saturasowi
  • Sprzedaż srebrnych i złotych kosztowności za mniej-więcej połowę ich realnej wartości, których nie skupuje Halvor(więcej kasy niż przy sprzedaży bezpośrednio u handlarza)
  • Broń, która działaniem jest zrzynką z Mrocznych Tajemnic
  • Bardzo możliwe, że będzie również czar, który także jest zrzynką z Mrocznych Tajemnic
  • Jedno z 22 zadań jest zadaniem ukrytym - odblokowuje się po spełnieniu pewnego warunku w Khorinis(dotyczy pana o imieniu zaczynającym się na C)
  • Nieotwieralny kufer z zamku GD jest już otworzony(w sumie nie wiem, po co twórcy go zamykali, skoro jest tam bardzo mierny loot)
  • Ułatwiona kradzież kieszonkowa(napisana ilość zręczności do udanej kradzieży, baaaaardzo duże ułatwienie)
  • Usunięto bonusy przy nauce walki bronią(czyli już nie zdobywamy % do posługiwania się drugą bronią np. ucząc się broni 1-ręcznej nie dostaniemy bonusu do broni 2-ręcznej)
  • Do wydobywania rudy i złota potrzebne jest wyuczenie się zdolności
  • Usunięto postacie pomocnicze poza Rockefellerem(i tak dotyczyć będzie tylko ew. wersji z aktywną konsolą kodów)
  • Zmienione koszty nauki atrybutów i zdolności(dokładniej się zastanowię nad ich ilością po skończeniu całego moda)
  • Kilka przepisów alchemicznych
  • Odblokowana 1 postać pozostawiona w skryptach(4 teksty)
  • Małe zmiany w wyświetlaniu stopnia zaawansowania zdolności w menu statystyk
  • Bonus za wypalenie konkretnego zioła
  • Obrażenia kusz skalują się już z siłą(działają na zasadzie "obrażenia broni+siła postaci -pancerz/2")
  • Miecze wymagające zręczności skalują się ze zręcznością(działają na zasadzie "obrażenia broni+zręczność postaci -pancerz/2")
  • Za każdą sprzedaną lagę otrzymujemy 5 sztuk złota(oczywiście, u odpowiedniej postaci)
  • Niewielka ilość dialogów, która została ostatecznie zablokowana, ale posiadała nagrany dubbing(dodane dialogi rozpozna się po znaku +(plus) podczas rozmowy)
  • Przy zadaniu od Festera dołączamy do drużyny, dzięki czemu otrzymujemy exp za polne bestie, które zostaną przez niego zabite, a na dodatek podczas rozmowy w jego ekwipunku pojawia się dodatkowe 50 złota(jeśli wybierzemy wariant z kasą jako nagrodę), które zabierzemy po jego pobiciu.
Przekopiowane screeny(również dodam, tak dla zachowania "równowagi"):
http://imgur.com/1sBqrM2
http://imgur.com/2BllzSB
http://imgur.com/EHLuxz9
http://imgur.com/bDvaich
http://imgur.com/gN8cVz4
No i najważniejsze, czyli link do modyfikacji, spakowanej w archiwum(żeby mniej miejsca zajmował przy uploadzie):
Kliknij, aby pobrać
Pozostałe warianty postaram się dodać w najbliższym czasie, a na razie powinna wystarczyć lista(główny wariant znajduje się w linku, ale dla spokoju również go umieszczę w spoilerze):
Spoiler
Główny wariant - Konsola kodów włączona + normalna kradzież kieszonkowa + normalne statystyki potworów
Konsola kodów włączona + ułatwiona kradzież kieszonkowa + normalne statystyki potworów
Konsola kodów włączona + normalna kradzież kieszonkowa + zmienione statystki potworów
Konsola kodów włączona + ułatwiona kradzież kieszonkowa + zmienione statystki potworów

Konsola kodów wyłączona + normalna kradzież kieszonkowa + normalne statystyki potworów
Konsola kodów wyłączona + ułatwiona kradzież kieszonkowa + normalne statystyki potworów
Konsola kodów wyłączona + normalna kradzież kieszonkowa + zmienione statystki potworów
Konsola kodów wyłączona + ułatwiona kradzież kieszonkowa + zmienione statystki potworów
Oczywiście warianty zostaną oznaczone zmienioną nazwą i wersją w GothicStarterze.
A i w sumie podam od razu koszty atrybutów, jakie ustawiłem.
1)Koszt atrybutów(siła, zręczność, mana) - niezależnie od stopnia zawsze kosztuje 1 Punkt Nauki/1 Punkt Atrybutu
2)Koszty zdolności bojowych(walka bronią 1-ręczną, 2-ręczną, łukiem i kuszą):
[*] 0%-60% kosztuje 1 PN/1 PZ, od 60-90% 2 PN/1 PZ, od 90 wzwyż - 3 PN/1 PZ
3)Łączny koszt zdolności pobocznych(czyli alchemia, zbieranie trofeów itp):
[*]Zbieranie trofeów - 28 PN
[*]Język budowniczych - 30 PN
[*]Zdolności ognika - 15 PN
[*]Alchemia - 104 PN
[*]Zdolności złodziejskie - 20 PN
[*]Zdolności przydatne(akrobatyka, skradanie się) - 20 PN
[*]Kowalstwo(przynajmniej tak sądzę, że dotyczy tylko Harada, ale nie dam sobie za to uciąć ręki) - 38 PN
Kosztów run i języka budowniczych nie ruszałem. Dodatkowo od razu dam taki spoiler dla osób, które postanowią skorzystać z opcji przedmiotów początkowych idąc ścieżką wojownika(do ich ulepszenia potrzeba łącznie 340 bryłek rudy, więc najlepiej najpierw wyuczyć się na maksa jej wydobywania oraz 17500 sztuk złota), a ten spoiler to lista postaci, które mogą zwiększyć naszą zdolność wydobywania:
1)Grimes(uczy nas wydobywania rudy, więc bez rozmowy z nim nie wydobędziemy nawet bryłki)
2)Fed
3)Kervo
4)Kyle
5)Gilbert
A nauki wydobywania złota nauczymy się u Finna. Jeśli o czymś nie powiedziałem, a kiedyś sobie o tym przypomnę to się znowu odezwę.
PS. Gdyby nie było nowych postaci/tekstur lub nastąpiłoby zdublowanie tekstów to prosiłbym o natychmiastowe poinformowanie mnie w tym temacie(22 znajome postacie powinny być w świecie gry[Khorinis i Górnicza Dolina]).
Edit: Pobierzcie poprawioną paczkę ze światami. We wcześniejszej zapomniałem odblokować dostęp do pewnego miejsca związanego z questem, co bez kodów byłoby niemożliwe, a to by uniemożliwiało ukończenie go dla osób grających z wariantem bez konsoli kodów.
Poprawiony plik światów
Przy okazji w poniższym spoilerze umieszczam informacje o zmianach w statystykach potworów(co zostało zmienione i nazwa potworka).
Spoiler
  • Zombie - niewrażliwość na magię(nie dotyczy ognia), zwiększona odporność na broń obuchową i sieczną do 100 punktów(z 50), dodatkowe 20 expa za zabicie.
  • Wilk - 10 expa mniej, hp zmniejszone o 10.
  • Ognik - 10 expa więcej, niewrażliwość na strzały i magię, hp większe o 20 punktów.
  • Warg - odporność na ogień zmniejszona do 50 punktów(w końcu futro dobrze się pali  ;=( )
  • Jaszczur - exp zmniejszony o 10, hp zmniejszone o 20.
  • Wąż błotny - 10 expa więcej.
  • Kamienny Golem - niewrażliwość na strzały, ogień i ostrza. Zerowa odporność na broń obuchową, siła i zręczność zmniejszona do 100 punktów, hp zmniejszone do 220.
  • Magiczny golem - dodatkowe 100 doświadczenia.
  • Zębacz - siła i zręczność zmniejszona o 10, hp zmniejszone do 100, doświadczenie zmniejszone o 10.
  • Szkielet-mag - niewrażliwość na magię i strzały, odporność na broń zmniejszona do 100.
  • Wojownik cienia - hp zwiększone do 550, siła i zręczność zwiększona do 130, exp zwiększony o 150(czyli 550 expa za zabicie), niewrażliwość na strzały i magię.
  • Szkielet - niewrażliwość na strzały i broń sieczną, 50 odporności na obuch, dodatkowe 20 expa za ubicie.
  • Szkielet-cieniostwór - niewrażliwość na strzały i magię, odporność na broń zmniejszona do 110 punktów.
  • Cieniostwór - zerowa odporność na ogień i magię, 125 odporności na strzały, hp zwiększone do 375, exp zwiększony o 30.
  • Ścierwojad - exp zmniejszony o 10, hp zmniejszone do 50, siła zwiększona o 5(40 siły).
  • Pełzacz wojownik - 20 expa dodatkowego, siła i zręczność zwiększona do 110, hp zwiększone do 200.
  • Chrząszcz - dodatkowe 10 expa.
  • Topielec - niewrażliwość na ogień, 10 expa mniej.
  • Lodowy golem - zerowa odporność na ogień.
  • Harpie - 20 dodatkowego expa, siła i zręczność zwiększona o 10.
  • Szkielet goblin - niewrażliwość na strzały i broń sieczną, zerowa odporność na obuch, dodatkowe 30 expa.
  • Olbrzymi szczur - 10 expa mniej, siła i zręczność zmniejszone o 5.
  • Polna bestia - 20 expa dodatkowe, siła i zręczność zwiększone o 10, hp zwiększone do 100.
  • Ognisty jaszczur - niewrażliwość na ogień.
  • Ognisty golem - niewrażliwość na ogień i ostrze, odporność na obuch zredukowana do 50.
  • Kamienny smok - 0 odporność na obuch, niewrażliwość na ostrze i strzały.
  • Lodowy smok - 0 odporności na ogień.
  • Ognisty smok - niewrażliwość na ogień i ostrze, zmniejszona odporność na magię do 100.
  • Jaszczuroczłek - hp zmniejszone do 220, siła i zręczność zmniejszona do 110, exp zmniejszony o 20.
  • Bagienny golem - niewrażliwość na ogień i strzały.
  • Kamienny strażnik - niewrażliwość na strzały i ostrze, 20 expa dodatkowe.
  • Ognisty demon - niewrażliwość na ogień i strzały, odporność na magię zmniejszona do 50.
  • Lodowy wilk - zerowa odporność na ostrze i ogień.
  • Polny pełzacz - zwiększona siła i zręczność do 100, hp zwiększone do 200, odporności(poza magią i ogniem, które są zerowe)zwiększone do 100, exp zwiększony do 250.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1250
Propsy1240
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
  • Odblokowana 1 postać pozostawiona w skryptach(4 teksty)
Pirat Tom czy bandytka Izabela?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1276
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Pirat Tom. Izka nie miała żadnego dialogu poza "koniec".
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4791
Propsy3194
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Więcej Ci nie pomagam, nie wspomniałeś nawet o mnie :lol2: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1276
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
@Sawik pobierz moda, a nie głupoty gadasz, że nie wspomniałem o tobie xD
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

PanSreberko

PanSreberko

Użytkownicy
posty391
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie należy wrzucić pliki tego moda?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1276
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
mnm.ini do folderu Gothic II Noc Kruka\System, a pliki .mod do folderu Gothic II Noc Kruka\Data\modvdf - czyli sposób instalacji taki sam jak w przypadku wielu innych modów. Aczkolwiek jutro wrzucę poprawiony plik światów, bo z rozpędu uniemożliwiłem wykonanie jednego zadania z powodu braku dostępu do danej lokacji.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Blake

Blake

Użytkownicy
posty13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Działa to na G2 i czy nie buguje to GMP?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1276
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
To mod do Gothica 2. A czy jest kompatybilne z GMP i tego typu wynalazkami to nie mam pojęcia.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1276
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Poniżej linki do pozostałych wariantów moda(spoiler w pierwszym poście wyjaśnia różnicę):
Wariant 2
Wariant 3
Wariant 4
Wariant 5
Wariant 6
Wariant 7
Wariant 8
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

bgb

bgb

Użytkownicy
posty850
Propsy591
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Miecze wymagające zręczności skalują się ze zręcznością(działają na zasadzie "obrażenia broni+zręczność postaci -pancerz/2")
Tak z ciekawości: efekt osiągnięty Ikarusem?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4791
Propsy3194
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tak
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

VanHelsing

VanHelsing

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy tylko ja tak mam,że jak się modle to mogę wymodlić od Innosa by mi usmażył mięso lub coś ugotował?:D
 

wiatr9923

wiatr9923

Użytkownicy
posty2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siemanko mam 2 problemy
1. Nie dostaje za lvl 15 a 10 lp mimo iż u Xardasa wybrałem 15 to dostałem 15 tylko za 0-1 poziom powyżej nic a mam już 20
2. Gdy wchodzę do górniczej doliny gra wyłącza się bez wyświetlenia komunikatu tak poprostu zakończono zadanie .
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1276
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Siemanko mam 2 problemy
1. Nie dostaje za lvl 15 a 10 lp mimo iż u Xardasa wybrałem 15 to dostałem 15 tylko za 0-1 poziom powyżej nic a mam już 20
2. Gdy wchodzę do górniczej doliny gra wyłącza się bez wyświetlenia komunikatu tak poprostu zakończono zadanie .
Czyli od 2 poziomu zacząłeś dostawać po 10 PN, mimo wybrania skróconego wariantu nauki u Xardasa(czyli 15 PN/poziom), a do 2 poziomu otrzymywałeś 15? A co do drugiego problemu to ja chyba takiego problemu nie miałem.
PS. Który wariant moda pobrałeś?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty35
Propsy15
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Znalazłem błąd. Jakby ktoś się nie znał to by nie pograł w tego moda :D

Pobrałem Wariant 8 . Rozpakowałem i jest plik MNM_Skrypty wersja 2.4.mod a w pliku .ini jest napisane:
VDF=MNM_PodstawowePliki.mod  MNM_Swiaty.mod  MNM_Skrypty wersja 0.9.mod.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6589
Propsy2971
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mod dodany na Steam.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry