Chcę stworzyć szkieleta-maga, który będzie wyglądał jak zwykły szkielet i nosił szatę.
Mój skrypt:
INSTANCE SkeletonMageMod (Mst_Default_Skeleton)
{
name = "Szkielet mag";
guild = GIL_DEMON;
level = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 30;
protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_POINT] = 100;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 100;
fight_tactic = FAI_HUMAN_MAGE;
CreateInvItem (self, ItArRuneThunderbolt);
CreateInvItems (self, ItArScrollSummonSkeletons, 5);
Mdl_SetVisual (self, "HumanS.mds");
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Ske_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, ITAR_MOD_UNDEAD);
};
Problem polega na tym, że w grze, szkielet ten nie ma głowy. Coś źle robię?