unity problem 5396 7

O temacie

Autor Kazzmir

Zaczęty 15.05.2015 roku

Wyświetleń 5396

Odpowiedzi 7

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
mam kuwa taki problem, czy nawet za pieniądze nikt nie chce niczego zrobić? poważnie pytam.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Napisałbyś jaki masz problem... :ayfkm:
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
szukam programisty, generalnie innych problemów nie mam.
niekoniecznie problem dotyczy braku programisty specjalizującego się w unity...
czekam na GG:10135138
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak satysfakcjonuje cię hujowy programista C# to ja się piszę :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

unity problem
#4 2015-05-16, 00:21(Ostatnia zmiana: 2015-05-16, 00:29)
sawik napisz do mnie, okaże się czy taki chujowy, ustalimy co potrafisz. co będziesz chciał robić i jak to twoja sprawa. narkan niestety jest pełnym uprzedzeń niewychowanym chamem. tego nawet wpływem tm nie wytłumaczysz. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Że rzuciłem jednym czy dwoma żartami od razu jestem "pełnym uprzedzeń niewychowanym chamem"? To że napisałem do ciebie nie oznaczało że będę wykonywał to zadanie, zapoznałem się z poleceniem i wymaganiami i stwierdziłem że to nie dla mnie. Na przyszłość zachowaj opinie o innych osobach zanim ich lepiej nie poznasz ;)
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
od początku założyłeś że kłamię, że nie jestem tym za kogo się podaję. moja opinia była po fakcie, gdy cię już poznałem.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Nie powiedziałem że kłamiesz, powiedziałem że mi nie robi różnicy kim jesteś. To jest różnica.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry