Odkrycia w Gothicu 61075 165

O temacie

Autor

Zaczęty 23.01.2008 roku

Wyświetleń 61075

Odpowiedzi 165

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

Odkrycia w Gothicu
#60 2008-01-26, 18:42(Ostatnia zmiana: 2008-01-26, 18:42)
Cytat: ficus link=topic=245.msg1492#msg1492 date=Jan 26 2008, 18:39\'
1. Obok jedynego trolla w gothic gdzie idziemy po kamień ogniskujący z diegiem jest obóz bandytów niby nic ale jeden z nich ma imie coś zaczynającego się na Q niepamiętam dokładnie

W demie Gothica(1.04d) gramy jako bandyta w zbroi bandyty wiec może PB planowało kolejny obóz do którego można sie przyłączyć....
 

Lavius

Lavius

Użytkownicy
posty96
  • Użytkownicy
@ficus

1. Tam miał być czwarty obóz ale dżułud naciskał na wcześniejsze wydanie i piranie go zostawiły ot tak.

2. Dlatego modderzy mogą coś tam walnąć xD
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Yyy... JooWood chyba był w Gothicu dopiero od drugiej części... Ale ja nie wiem.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Lduzie... po prostu nie usuwali, bo myśleli, że może się przydać w przyszłości, np. w G2. Wyobraź sobie, że szlag trafia dysk jedynej osoby, która ma zostawione pliki u siebie. W razie czego możnaby było wyciągnąć z gry.
 

ficus
  • Gość
A jeśli cchodzi o ten napuj z pełzaczy to tu mam zdjęcie

http://img228.imageshack.us/my.php?image=n...pabitowahh2.png

może też z tym coś miało być np. dostajemy kiedy będzie rytuał :D
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to już jest spam idioty, nie odkrycie.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Odkrycia w Gothicu
#66 2008-01-26, 22:17(Ostatnia zmiana: 2008-01-26, 22:24)
http://www.epilog.de/Dokumente/Spiele/Comp...ve/Gothic_K.htm
To po niemiecku, ale wygląda mi na jakiś artykuł o wersji alpha (nie jestem pewien)
A tutaj już jestem pewien(numerek Gscreen do przodu i następny screen):
http://www.rpgamer.com/games/other/pc/goth...ns/gscreen2.jpg
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Ja tam gdzieś czytałem ( chyba w wikipedii) że jak oficjalnie robili G1 to potajemnie G2 , jak oficjalnie g2 to potajemnie g2nk i tka do trójki
Gdyby wersja alpha przetrwała to wyobraźcie sobie g3...
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ta. Ktoś mógł napisać takie coś i ludzie w to wierzą. Przecież każdy to może edytować...

Widziałem na screenach pre-alphę Ge3. Jakoś bardziej mi się podobała, niż ta wersja Ge3, co jest teraz.
 

Thrall

Thrall

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Na zbroi Gomeza  w G1 jest wizerunek ukrzyżowanego Chrystusa.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Daj screena, czy coś.
 

Fajeth

Fajeth

Użytkownicy
posty24
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: ficus link=topic=245.msg1502#msg1502 date=Jan 26 2008, 19:04\'
A jeśli cchodzi o ten napuj z pełzaczy to tu mam zdjęcie

http://img228.imageshack.us/my.php?image=n...pabitowahh2.png

może też z tym coś miało być np. dostajemy kiedy będzie rytuał ;)
A masz może zainstalowane "Mroczne Tajemnice"? Ostatnio grałem w tego moda i dopiero w nim zauważyłem tę miksturę...
 

Pietrek

Pietrek

Użytkownicy
posty98
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Fajeth link=topic=245.msg1732#msg1732 date=Jan 27 2008, 21:23\'
A masz może zainstalowane "Mroczne Tajemnice"? Ostatnio grałem w tego moda i dopiero w nim zauważyłem tę miksturę...

To nie przez MT, to już w Gothicu było.
Coś mi się przypomniało (nie pamiętam, czy to prawda), że Cor Kalom też ma chyba taką miksturkę.
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Tyle razy piłem tą miksturkę i sie nie skapłem a jeśli chodzi o bandytę to Szkodnik po niemiecku to bandit więc nie wiem z czego sie cieszycie . Jak ja kiedyś przywołalem kodem Miltena z Dworu to on se gdzieś poszedł - może po zabiciu smoka zombie miał być powrót do Khorinis?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Czasami NPC chodzą sobie do jakiegoś waypointa. Przyzwij sobie Xardasa z Khorinis w Jarkendarze.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Odkrycia w Gothicu
#75 2008-01-28, 12:47(Ostatnia zmiana: 2008-01-28, 12:49)
Z tymi bimbrownikami (czy tam oni zioło uprawiali, nie patrzyłem. Ale Cor Calom nas tam słał.) to można było chyba handlować:D /b]


// ************************************************************
//                      EXIT
// ************************************************************
instance Info_Renyu_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = ORG_860_Renyu;
   nr         = 999;
   condition   = Info_Renyu_EXIT_Condition;
   information   = Info_Renyu_EXIT_Info;
   permanent   = 1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC INT Info_Renyu_EXIT_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID Info_Renyu_EXIT_Info()
{   
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//*****************************************************************
//                  Verpiß dich                        
//*****************************************************************

instance ORG_860_Renyu_GetLost (C_INFO)
{
   npc         = ORG_860_Renyu;
   nr         = 1;
   condition   = ORG_860_Renyu_GetLost_Condition;
   information   = ORG_860_Renyu_GetLost_Info;
   permanent   = 1;
   important    = 1;
};                      

FUNC int ORG_860_Renyu_GetLost_Condition()
{
   if (Npc_IsInState(self,ZS_Talk))
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID ORG_860_Renyu_GetLost_Info()
{
   AI_Output (self, other,"Org_860_Renyu_GetLost_Info_06_00"); //Spadaj!
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

/*

//*******************************************************
//               DEAL               
//*******************************************************

instance  ORG_860_Renyu_DEAL (C_INFO)
{
   npc            = ORG_860_Renyu;
   condition      = ORG_860_Renyu_DEAL_Condition;
   information      = ORG_860_Renyu_DEAL_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = "Ich bin hier, um euch ein Angebot zu unterbreiten.";
};

FUNC int  ORG_860_Renyu_DEAL_Condition()
{   
   if (Npc_KnowsInfo (hero,ORG_862_Jacko_ANGEBOT))
   && ( Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING)
   {
      return TRUE;
   };

};
FUNC void  ORG_860_Renyu_DEAL_Info()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_860_Renyu_DEAL_Info_15_01"); //Ich bin hier, um euch ein Angebot zu unterbreiten.
   AI_Output (self, other,"ORG_860_Renyu_DEAL_Info_06_02"); //Da bin ich ja mal gespannt, um was gehts?
   AI_Output (other, self,"ORG_860_Renyu_DEAL_Info_15_03"); //Die Bruderschaft weiß, was ihr hier veranstaltet.Sie schicken mich um dafür zu sorgen das ihr aufhört!
   AI_Output (self, other,"ORG_860_Renyu_DEAL_Info_06_04"); //Komm zur Sache!
   
   Info_ClearChoices (ORG_860_Renyu_DEAL);
   Info_AddChoice  (ORG_860_Renyu_DEAL,"Gebt mir 500 Erz",ORG_860_Renyu_DEAL_500);
   Info_AddChoice  (ORG_860_Renyu_DEAL,"Gebt mir 250 Erz",ORG_860_Renyu_DEAL_250);
};     
func void    ORG_860_Renyu_DEAL_500()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_860_Renyu_DEAL_500_Info_15_01"); //Gebt mir 500 Erz dann sorge ich dafür, das die Bruderschaft euch in Ruhe lässt.!
   AI_Output (self, other,"ORG_860_Renyu_DEAL_500_Info_06_02"); //Und wenn wir nicht zahlen? Was machst du dann?
   AI_Output (other, self,"ORG_860_Renyu_DEAL_500_Info_15_03"); //Dann schicke ich euch ein paar Templer vorbei, die bekommen alle einen dicken Sack Kraut von mir, wenn sich euch fertigmachen!
   AI_Output (self, other,"ORG_860_Renyu_DEAL_500_Info_06_04"); //Weißt du, ich denke wir sollten der Bruderschaft zeigen,das wir es ernst meinen. Wir schicken ihnen deine Überreste, als Warnung!
   AI_StopProcessInfos   (self);
   Npc_SetTarget      (self,   hero);
   AI_StartState      (self,   ZS_Attack,   1,   "");
   Npc_SetPermAttitude (self,ATT_HOSTILE);
   var C_NPC Killian;    
   Killian = Hlp_GetNpc(ORG_861_Killian);
   Npc_SetTarget      (Killian,   hero);
   AI_StartState      (Killian,   ZS_Attack,   1,   "");   
   Npc_SetPermAttitude (Killian,ATT_HOSTILE);
   var C_NPC jacko;    
   jacko = Hlp_GetNpc(ORG_862_jacko);
   Npc_SetTarget      (jacko,   hero);
   AI_StartState      (jacko,   ZS_Attack,   1,   "");   
   Npc_SetPermAttitude (jacko,ATT_HOSTILE);
};
func void    ORG_860_Renyu_DEAL_250()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_860_Renyu_DEAL_250_Info_15_01"); //Gebt mir 250 erz, dann sorge ich dafür, das die Bruderschaft euch in ruhe lässt.
   AI_Output (self, other,"ORG_860_Renyu_DEAL_250_Info_06_02"); //Hmmm.... nun gut. Einverstanden.Aber wenn du versuchst, mich reinzulegen, dann wirst du dri wünschen mich nie getroffen zu haben.Habn wir eine Abmachung?
   AI_Output (other, self,"ORG_860_Renyu_DEAL_250_Info_15_03"); //Klar, her mit dem Erz!
   CreateInvItems (self,ItMinugget,250);
   B_GiveInvItems   (self, other, itminugget, 250);
   idiots_deal = TRUE;
};

//*******************************************************
//               Maul               
//*******************************************************

instance  ORG_860_Renyu_LOST (C_INFO)
{
   npc            = ORG_860_Renyu;
   condition      = ORG_860_Renyu_LOST_Condition;
   information      = ORG_860_Renyu_LOST_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = "Was sagst du jetzt? Du mieser Schwächling! ";
};

FUNC int  ORG_860_Renyu_LOST_Condition()
{   
   var C_NPC Renyu;    
   Renyu = Hlp_GetNpc(ORG_860_Renyu);
   Renyu.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] ;
   
   if  (Renyu.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
   &&  (Npc_KnowsInfo (hero,ORG_860_Renyu_DEAL))
   &&  ( Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING)
   {
      return TRUE;
   };

};
FUNC void  ORG_860_Renyu_LOST_Info()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_860_Renyu_LOST_Info_15_01"); //Was sagst du jetzt? Du mieser Schwächling!
   AI_Output (self, other,"ORG_860_Renyu_LOST_Info_06_02"); //In Ordnung, mann du hast gewonnen! Wir werden aufhören! Das Kraut gehört dir!
   Kalom_DrugMonopol = LOG_SUCCESS;
   Npc_ExchangeRoutine (self,"ARBEITSLOS");
   
   var C_NPC jacko;    
   jacko = Hlp_GetNpc(ORG_862_jacko);
   Npc_ExchangeRoutine (jacko,"ARBEITSLOS");
};  


*/



i następny:


instance  ORG_861_Killian_Exit (C_INFO)
{
   npc         =  ORG_861_Killian;
   nr         =  999;
   condition   =  ORG_861_Killian_Exit_Condition;
   information   =  ORG_861_Killian_Exit_Info;
   important   =  0;   
   permanent   =  1;
   description = "KONIEC.";
};                      

FUNC int  ORG_861_Killian_Exit_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID  ORG_861_Killian_Exit_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

//*****************************************************************
//                  Verpiß dich                        
//*****************************************************************

instance  ORG_861_Killian_GetLost (C_INFO)
{
   npc         =  ORG_861_Killian;
   nr         =  1;
   condition   =  ORG_861_Killian_GetLost_Condition;
   information   =  ORG_861_Killian_GetLost_Info;
   permanent   =  1;
   important    = 1;
};                      

FUNC int  ORG_861_Killian_GetLost_Condition()
{
   if (Npc_IsInState(self,ZS_Talk))
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID  ORG_861_Killian_GetLost_Info()
{
   AI_Output (self, other,"Org_861_Killian_GetLost_Info_13_00"); //Spadaj!
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};




/*

//*****************************************************************
//                     NORMAL                           
//*****************************************************************

instance  ORG_861_Killian_WORK (C_INFO)
{
   npc            = ORG_861_Killian;
   condition      = ORG_861_Killian_WORK_Condition;
   information      = ORG_861_Killian_WORK_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = " Wie läufts?";
};

FUNC int  ORG_861_Killian_WORK_Condition()
{
   return TRUE;
};


FUNC void  ORG_861_Killian_WORK_Info()
{
   AI_Output (other, self,"Org_861_Killian_WORK_Info_15_01"); //Wie läufts?
   AI_Output (self, other,"Org_861_Killian_WORK_Info_13_02"); //Lass mich in Ruhe! Ich bin beschäftigt!
};  

//*****************************************************************
//                     NORMAL                           
//*****************************************************************

instance  ORG_861_Killian_DEAL (C_INFO)
{
   npc            = ORG_861_Killian;
   condition      = ORG_861_Killian_DEAL_Condition;
   information      = ORG_861_Killian_DEAL_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = "Wie läufts Kumpel?";
};

FUNC int  ORG_861_Killian_DEAL_Condition()
{   
   if ( Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING)
   && (idiots_deal == TRUE)
   {
      return TRUE;
   };

};
FUNC void  ORG_861_Killian_DEAL_Info()
{
   AI_Output (other, self,"Org_861_Killian_DEAL_Info_15_01"); //Wie läufts Kumpel?
   AI_Output (self, other,"Org_861_Killian_DEAL_Info_13_02"); //Wir haben zwar eine Abmachung, aber ich bin nicht dein Kumpel, Penner!
};  

//*****************************************************************
//                     NORMAL                           
//*****************************************************************

instance  ORG_861_Killian_LOST (C_INFO)
{
   npc            = ORG_861_Killian;
   condition      = ORG_861_Killian_LOST_Condition;
   information      = ORG_861_Killian_LOST_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = "Und du penner? Hältst du jetzt die Füße still?";
};

FUNC int  ORG_861_Killian_LOST_Condition()
{   
   var C_NPC Killian;    
   Killian = Hlp_GetNpc(ORG_861_Killian);
   Killian.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] ;
   
   if (Killian.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
   && ( Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING)
   && (Npc_KnowsInfo (hero,ORG_860_Renyu_DEAL))
   {
      return TRUE;
   };

};
FUNC void  ORG_861_Killian_LOST_Info()
{
   AI_Output (other, self,"Org_861_Killian_LOST_Info_15_01"); //Und du penner? Hältst du jetzt die Füße still?
   AI_Output (self, other,"Org_861_Killian_LOST_Info_13_02"); //Hey KUMPEL, ich wusste ja nicht, das die Brudeschaft da soviel Wert darauf legt!
   AI_Output (other, self,"Org_861_Killian_LOST_Info_15_03"); //Ich bin nicht dein Kumpel, Penner!
   Kalom_DrugMonopol = LOG_SUCCESS;
   Npc_ExchangeRoutine (self,"ARBEITSLOS");
};

*/



I już ostatni:


// ************************************************************
//                      EXIT
// ************************************************************

INSTANCE Info_Jacko_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = ORG_862_Jacko;
   nr         = 999;
   condition      = Info_Jacko_EXIT_Condition;
   information   = Info_Jacko_EXIT_Info;
   permanent   = 1;
   description    = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC INT Info_Jacko_EXIT_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID Info_Jacko_EXIT_Info()
{   
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//******************************************************************
//                     Raus hier!            
//******************************************************************

instance  ORG_862_Jacko_GoAway (C_INFO)
{
   npc            = ORG_862_Jacko;
   nr             = 1;
   condition      = ORG_862_Jacko_GoAway_Condition;
   information      = ORG_862_Jacko_GoAway_Info;
   permanent      = 1;
   important      = 1;
};

FUNC int  ORG_862_Jacko_GoAway_Condition()
{   
   if   (Npc_GetDistToWP(hero,"LOCATION_23_CAVE_1_IN")<500)
   &&   (Kalom_DrugMonopol != LOG_RUNNING)
   &&   (Kalom_DrugMonopol != LOG_SUCCESS)
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC void  ORG_862_Jacko_GoAway_Info()
{
   AI_Output         (self, other,"ORG_862_Jacko_GoAway_Info_06_00"); //Czego tu do cholery szukasz?
   AI_StopProcessInfos   (self);
   Npc_SetTarget      (self,other);
   AI_StartState      (self,ZS_ATTACK,1,"");
};

//******************************************************************
//                     Weg mit den Jungs            
//******************************************************************

instance  ORG_862_Jacko_GUARD (C_INFO)
{
   npc            = ORG_862_Jacko;
   nr             = 1;
   condition      = ORG_862_Jacko_GUARD_Condition;
   information      = ORG_862_Jacko_GUARD_Info;
   permanent      = 0;
   important      = 1;
};

FUNC int  ORG_862_Jacko_GUARD_Condition()
{   
   if   (Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING)
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC void  ORG_862_Jacko_GUARD_Info()
{
   AI_Output         (self, other,"ORG_862_Jacko_GUARD_Info_06_00"); //Czyżbyśmy pobłądzili, hę?
   AI_Output         (other, self,"ORG_862_Jacko_GUARD_Info_15_01"); //Cor Kalom wie o waszym małym przedsięwzięciu.
   AI_Output         (self, other,"ORG_862_Jacko_GUARD_Info_06_02"); //Co? Dlaczego tu jesteś?
   
   B_LogEntry         (CH1_DrugMonopol,   "Ich habe die geheime Sumpfkrautproduktion gefunden. Jacko und zwei andere Banditen stellen hier Krautstengel her.");

   Info_Clearchoices   (ORG_862_Jacko_GUARD);
   Info_Addchoice      (ORG_862_Jacko_GUARD,"Jestem tu, żeby was ostrzec."   ,ORG_862_Jacko_GUARD_Templer);
   Info_Addchoice      (ORG_862_Jacko_GUARD,"Chcę wiedzieć ile ta informacja jest dla ciebie warta."   ,ORG_862_Jacko_GUARD_InfoWert);
   Info_Addchoice      (ORG_862_Jacko_GUARD,"Aby położyć kres całej tej sprawie!"   ,ORG_862_Jacko_GUARD_Angriff);
};  

func void ORG_862_Jacko_GUARD_Templer()
{
   AI_Output         (other, self,"ORG_862_Jacko_GUARD_Templer_Info_15_00"); //Jestem tu, żeby was ostrzec. Cor Kalom wysłał pięciu Strażników Świątynnych, którzy mają was wykończyć.
   AI_Output         (self, other,"ORG_862_Jacko_GUARD_Templer_Info_06_01"); //Że jak? Chyba żartujesz!
   AI_Output         (other, self,"ORG_862_Jacko_GUARD_Templer_Info_15_02"); //Mogą tu być w każdej chwili!
   AI_Output         (self, other,"ORG_862_Jacko_GUARD_Templer_Info_06_03"); //Niech to szlag! Musimy stąd wiać!

   Info_Clearchoices   (ORG_862_Jacko_GUARD);

   B_LogEntry         (CH1_DrugMonopol,   "Eine kleine List mit Templern die es gar nicht gibt, hat die Angsthasen in die Flucht geschlagen. Dieses Problem dürfte vorerst erledigt sein.");
   B_GiveXP         (XP_JackoRetired);

   Npc_ExchangeRoutine (self,            "ARBEITSLOS");
   B_ExchangeRoutine   (ORG_861_Killian,   "ARBEITSLOS");
   B_ExchangeRoutine   (ORG_860_Renyu,      "ARBEITSLOS");

   Stooges_Fled = TRUE;

   AI_StopProcessInfos   (self);
};

func void ORG_862_Jacko_GUARD_InfoWert()
{
   AI_Output         (other, self,"ORG_862_Jacko_GUARD_InfoWert_Info_15_00"); //Chcę wiedzieć ile ta informacja jest dla ciebie warta.
   AI_Output         (self, other,"ORG_862_Jacko_GUARD_InfoWert_Info_06_01"); //Ach, więc o to ci chodzi... No dobrze. Ty zrobisz coś dla mnie - ja zrobię coś dla ciebie. Proszę, to cała ruda jaką mam przy sobie.
   AI_Output         (self, other,"ORG_862_Jacko_GUARD_InfoWert_Info_06_02"); //Musimy już iść! Tobie zresztą też to radzę!

   B_GiveInvItems      (self, other,itminugget,95);

   Npc_ExchangeRoutine (self,            "ARBEITSLOS");
   B_ExchangeRoutine   (ORG_861_Killian,   "ARBEITSLOS");
   B_ExchangeRoutine   (ORG_860_Renyu,      "ARBEITSLOS");

   Stooges_Fled = TRUE;
   B_LogEntry         (CH1_DrugMonopol,   "Durch geschicktes Reden, habe ich dieses Problem gelöst. Jacko wurde die Sache hier zu heiß und ist abgehauen.");
   B_GiveXP         (XP_JackoRetired);

   Info_Clearchoices   (ORG_862_Jacko_GUARD);
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

func void ORG_862_Jacko_GUARD_Angriff()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_862_Jacko_GUARD_Angriff_Info_15_00"); //Aby położyć kres całej tej sprawie!
   AI_Output (self, other,"ORG_862_Jacko_GUARD_Angriff_Info_06_01"); //Chłopaki! Chodźcie no tu na chwilę!

   Info_Clearchoices   (ORG_862_Jacko_GUARD);
   AI_StopProcessInfos   (self);

   Npc_SetTarget      (self,   hero);
   AI_StartState      (self,   ZS_Attack,   1,   "");
   Npc_SetPermAttitude (self,ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTempAttitude (self,ATT_HOSTILE);
   var C_NPC Killian;    
   Killian = Hlp_GetNpc(ORG_861_Killian);
   Npc_SetTarget      (Killian,   hero);
   AI_StartState      (Killian,   ZS_Attack,   0,   "");   //0 ist richtig!
   Npc_SetPermAttitude (Killian,ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTempAttitude (Killian,ATT_HOSTILE);
   var C_NPC Renyu;    
   Renyu = Hlp_GetNpc(ORG_860_Renyu);
   Npc_SetTarget      (Renyu,   hero);
   AI_StartState      (Renyu,   ZS_Attack,   0,   "");      //0 ist richtig!
   Npc_SetPermAttitude (Renyu,ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTempAttitude (Renyu,ATT_HOSTILE);
};

//******************************************************************
//                     Im Banditencamp            
//******************************************************************

instance  ORG_862_Jacko_Banditencamp (C_INFO)
{
   npc            = ORG_862_Jacko;
   nr             = 1;
   condition      = ORG_862_Jacko_Banditencamp_Condition;
   information      = ORG_862_Jacko_Banditencamp_Info;
   permanent      = 1;
   description      = "A więc to tutaj się zaszyliście.";
};

FUNC int  ORG_862_Jacko_Banditencamp_Condition()
{   
   if ( (Kalom_DrugMonopol == LOG_SUCCESS) && Hlp_StrCmp(Npc_GetNearestWP(self),"LOCATION_11_08") )
   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC void  ORG_862_Jacko_Banditencamp_Info()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_862_Jacko_Banditencamp_15_00"); //A więc to tutaj się zaszyliście.
   AI_Output (self, other,"ORG_862_Jacko_Banditencamp_06_01"); //Był blisko. Strażnicy z Sekty posiekaliby nas na dzwona.
         
   AI_StopProcessInfos   (self);
};






/*
//******************************************************************
//               SPELER SOLL ABHAUEN                  
//******************************************************************

instance  ORG_862_Jacko_DRUGGUARD (C_INFO)
{
   npc            = ORG_862_Jacko;
   condition      = ORG_862_Jacko_DRUGGUARD_Condition;
   information      = ORG_862_Jacko_DRUGGUARD_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = "Was machst du hier?";
};

FUNC int  ORG_862_Jacko_DRUGGUARD_Condition()
{   
   return TRUE;
};
FUNC void  ORG_862_Jacko_DRUGGUARD_Info()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_862_Jacko_DRUGGUARD_Info_15_01"); //Was machst du hier?
   AI_Output (self, other,"ORG_862_Jacko_DRUGGUARD_Info_06_02"); //Gar nichts. Geh weg!
   AI_StopProcessInfos   (self);
};  


//******************************************************************
//                  NORMAL                           
//******************************************************************

instance  ORG_862_Jacko_KALOM (C_INFO)
{
   npc            = ORG_862_Jacko;
   condition      = ORG_862_Jacko_KALOM_Condition;
   information      = ORG_862_Jacko_KALOM_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = "Ich bin im Auftrag der Bruderschaft hier.";
};

FUNC int  ORG_862_Jacko_KALOM_Condition()
{   
   if (Npc_KnowsInfo (hero,ORG_862_Jacko_DRUGGUARD))
   && ( Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING)
   {
      return TRUE;
   };

};
FUNC void  ORG_862_Jacko_KALOM_Info()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_862_Jacko_KALOM_Info_15_01"); //Ich bin im Auftrag der Bruderschaft hier.
   AI_Output (self, other,"ORG_862_Jacko_KALOM_Info_06_02"); //Oh scheisse! Und da schicken die so einen wie dich?
};  

//******************************************************************
//            NORMAL                           
//******************************************************************

instance  ORG_862_Jacko_ANGEBOT (C_INFO)
{
   npc            = ORG_862_Jacko;
   condition      = ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Condition;
   information      = ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Info;
   important      = 0;
   permanent      = 0;
   description      = "Ich will euch ein Angebot machen!";
};

FUNC int  ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Condition()
{   
   if (Npc_KnowsInfo (hero,ORG_862_Jacko_KALOM))
   {
      return TRUE;
   };

};
FUNC void  ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Info()
{
   AI_Output (other, self,"ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Info_15_01"); //Ich will euch ein Angebot machen!
   AI_Output (self, other,"ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Info_06_02"); //Was für ein Angebot?
   AI_Output (other, self,"ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Info_15_03"); //Das werde ich mit demjenigen bereden,der hier das Sagen hat.  
   AI_Output (self, other,"ORG_862_Jacko_ANGEBOT_Info_06_04"); //Na schön,dann rede mit Renyu. Aber keine faulen Tricks, sonst zerschlage ich jeden deiner Knochen einzeln!
   AI_StopProcessInfos   (self);
};  

*/
 

Thrall

Thrall

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Zobacz sobie sam akurat nie mam teraz G1 na kompie widać to dokładnie z przodu zbroi
 

Kretos

Kretos

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
akurat - takie ściemy to se wsadź w dupsko. Gomez nie ma na zbroi ukrzyżowanego Jezusa. Wiem bo sprawdzałem ten dziwny kształt już dawno.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
rzeczywiście  w Gomeza się nie wpatrywałem no więc nie zobaczyłem :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry