Jak dodać kaptur do istniejącej zbroi ? 1199 1

O temacie

Autor L3chu

Zaczęty 23.04.2015 roku

Wyświetleń 1199

Odpowiedzi 1

L3chu

L3chu

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie, chcę dodać kaptur do szaty maga wody. Texturę mogę zrobić, ale nie wiem jak ustawić by się to połączyło.  Moja zbroja(szata) : http://imgur.com/bAy5WSo
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pierw będziesz musiał zrobić model 3D kaptura.
Potem to już masz dwa wyjścia, albo zrobić kaptur jako hełm, albo jako stały element szaty, po prostu przypinasz go do odpowiedniego miejsca w edytorze graficznym, polecam Blendera. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry