Skrypty ekranu statystyk - G2 3741 10

O temacie

Autor szmotsu

Zaczęty 14.04.2015 roku

Wyświetleń 3741

Odpowiedzi 10

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

W jaki sposob statystyki sa prezentowane na ekranie statystyk? Mam w skryptach np PROT_EDGE i w jaki sposob tj przy uzyciu jakich zmiennych trafia ona na ekran statystyk? W pliku odpowiedzialnym za ten ekran widzialem jedynie zmienne odpowiadajace za pozycje poszczegolnych elementow.
Kolejne pytanie : czy w g2 jest jakis limit wyswietlania statystyk w ekranie atrybutow? Obilo mi sie o uszy ze nie mozna prezentowac zbyt wielu odpornosci. Czy jest jakiś sposob na obejscie (magiczne slowa - ikarus. lego)?
Z góry dziekuje za pomoc
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
W jaki sposob statystyki sa prezentowane na ekranie statystyk? Mam w skryptach np PROT_EDGE i w jaki sposob tj przy uzyciu jakich zmiennych
trafia ona na ekran statystyk? W pliku odpowiedzialnym za ten ekran
widzialem jedynie zmienne odpowiadajace za pozycje poszczegolnych
elementow.
W silniku.
Cytuj
Kolejne pytanie : czy w g2 jest jakis limit wyswietlania statystyk w ekranie atrybutow? Obilo mi sie o uszy ze nie mozna prezentowac zbyt
wielu odpornosci. Czy jest jakiś sposob na obejscie (magiczne slowa -
ikarus. lego)?
Z góry dziekuje za pomoc
Nie ma limitu.
Ikarus.

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli jak rozumiem jest mozliwosc wyswietlania 2 rodzajów odporności (cięte, obuchowe) wystarczy tylko odpowiednio zmodyfikować skrypty odpowiadajace za menu?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Musiałbyś dodać nowy napis w menu_statystyk, a wyświetlić go Ikarusem.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem ale jeśli chodzi o proste edycje to wystarczy w pliku text.d zawsze można zastąpić starą rzecz na nową.
 

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakieś porady nt ikarusa polecasz, bo nigdy stycznosci nie mialem? Co do możliwych spadkow stabilnosci przy jego użytkowaniu to fakty czy raczej opinie?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szmotsu, czy mi się zdaje, cze chcesz poprawić skrypty z L'hivera gdzie te wyświetlanie obrony przed dwoma rodzajami broni było popsute (a właściwie to nie zrobione )? :P

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szmotsu, czy mi się zdaje, cze chcesz poprawić skrypty z L'hivera gdzie te wyświetlanie obrony przed dwoma rodzajami broni było popsute (a właściwie to nie zrobione )? :P

Hmmm, wydawalo mi sie ciągle że wyswietlanie tylko jednego rodziaju bylo zepsute ale masz racje :D Slyszalem ze autor nie impletował tego w ikarusie ze wzgledu na spadki stabilności ale uważam, że powinna być opcja dla chętnych. Ogólnie rzecz biorąc bawie się troche z balansem moda, zmniejszam poziom trudności, przywracam leczenie TYLKO w pkt. trafień itd :D Ogółnie jak byś miał jakieś rady dot. moda  czy skryptów to chętnie wysłucham :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Slyszalem ze autor nie impletował tego w ikarusie ze wzgledu na spadki stabilności ale uważam, że powinna być opcja dla chętnych.
Ikarus nie wpływa na wydajność. Chyba, że nieodpowiednio się wykorzystuje niektóre jego funkcje. Tutaj potrzebny jest tylko HookEngine (wymagane LeGo) i funkcja napisana przez Sektenspinnera: http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1126551-Skriptpaket-LeGo-2/page11?p=20906914&viewfull=1#post20906914
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

Skrypty ekranu statystyk - G2
#9 2015-04-14, 22:06(Ostatnia zmiana: 2015-04-14, 22:41)
Można też zrobić to trochę "naokoło", ale bez Ikarusa - wykorzystać jedną z nieużywanych w grze umiejętności, którą da się wyświetlić w menu statystyk. Prawdę mówiąc to udało mi się już z tym poradzić i planujemy naprawić to wyświetlanie obrony w następnej wersji L'hivera (gdy tylko autor oryginalnej rosyjskiej modyfikacji takową wypuści).

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
HookEngine (wymagane LeGo)
Źle. HookEngine to osobny pakiet, LeGo zostało stworzone na jego podstawie, nie odwrotnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry