Co się stało z Filmami Martina? 2814 6

O temacie

Autor Glaca

Zaczęty 11.04.2015 roku

Wyświetleń 2814

Odpowiedzi 6

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)

Glaca

Co się stało z Filmami Martina?
2015-04-11, 22:10(Ostatnia zmiana: 2015-04-11, 22:26)
Kiedyś widziałem różne machiminy np. Poznaj moich Rebeliantów...

Ale jestem pewien, że on to robił...

https://www.youtube.com/watch?v=TheMartino0


Teraz nie ma.

A może się pomyliłem? z twórcą :c

Edit: nie chce się zapisać cały link D:. końcówka powinna być taka: TheMartino07

oczywiście znalazłem to: http://www.dailymotion.com/video/x23pnp8_ostatni-dom-od-lewej-usuniete-fragmenty_videogames i tam był link do filmu
https://www.youtube.com/watch?v=C92KmmfUnVM
jednak pisze że prywatny
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Najwidoczniej twórca po latach zauważył jak bardzo te filmiki są głupie i je skasował/zmienił ustawienia widoczności. 
Ku jasności, nie widziałem tych filmików, po prostu wychodzę z założenia że prawie każda machinima w Gothic jaką oglądałem była żałośnie głupia. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Wut Sawik? oO

https://www.youtube.com/watch?v=xkrfxkQQfb0
 
https://www.youtube.com/watch?v=QGlPkWzxCi0

Jak możesz obrażać takie arcydzieła? Bo wątpię, żebyś ich nie oglądał :lol:

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co wy chcecie Gotic prawdziwa historia Qauriora to klasyka prawie tak jak przeróbki władcy pierścienia, któryś odcinek miał 200 tyś wyświetleń o ile dobrze pamiętam :F (pamiętam jak pokazywałem dziewczynie te filmiki, nie była zachwycona, miłość do gothica była trudna XD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wut Sawik? oO

https://www.youtube.com/watch?v=xkrfxkQQfb0

https://www.youtube.com/watch?v=QGlPkWzxCi0

Jak możesz obrażać takie arcydzieła? Bo wątpię, żebyś ich nie oglądał :lol:
Widać brak mi gustu. :(
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Najwidoczniej twórca po latach zauważył jak bardzo te filmiki są głupie i je skasował/zmienił ustawienia widoczności. 
Ku jasności, nie widziałem tych filmików, po prostu wychodzę z założenia że prawie każda machinima w Gothic jaką oglądałem była żałośnie głupia. 
Nie można zauwazyc czegos, co nie jest prawdą.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Gothic Prawdziwa Historia to nie jest machinima, tylko przeróbka. Quarior tylko przerobił niemiecki Gothic: Der Film.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry