Wybory prezydenckie 2015 154599 450

Ankieta

Na kogo zagłosujesz w wyborach prezydenckich 2015?

Grzegorz Braun
11 (15.5%)
Janusz Korwin-Mikke
37 (52.1%)
Marian Kowalski
4 (5.6%)
Paweł Kukiz
16 (22.5%)
Paweł Tanajno
1 (1.4%)
Jacek Wilk
2 (2.8%)

Głosów w sumie: 71

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 6.04.2015 roku

Wyświetleń 154599

Odpowiedzi 450

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A jak inaczej można to zrozumieć? Nazwał górników bandytami, a potem stwierdził że do nich (bandytów) należy strzelać. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Górników, którzy niszczą mienie nazwał bandytami. Gdyby tobie ktoś zniszczył samochód, to byś machnął ręką i kupił nowy samochód? ;) No właśnie.
https://www.youtube.com/watch?v=8QiJoDI-z1c

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
nie potrzeba korwina żeby policja strzelała do ludzi. ale widać potrzeba korwina żeby przywrócić karę śmierci.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Giermek Korwina Wipler już skrytykował swojego rycerza za pojazd po Kukizie, chyba szykuje się kolejny skok spadochronowy niczym z PiS parę lat temu, tym razem do Ciastka. Człowiek chorągiewka kurwa.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czyli rasowy polityk z niego. ;)

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tym gorzej, skoro w środowiskach antysystemowych jest ikoną sprzeciwu pokroju Korwina.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
jest gdzieś na yt co powiedział wipler?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
jest gdzieś na yt co powiedział wipler?
To z fejsa jest.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
każdy widzi w tym coś innego, nie uważam żeby to była krytyka, raczej odpowiedź na oczekiwane wyjaśnienie. ja tu widzę grę jkm (z debaty) żeby uzmysłowić kukizowi, któremu nie wystarczyły wybory w uk żeby zrozumieć że jowy nie są rozwiązaniem problemu. kukiz sam siebie ogranicza, zdobędzie na jesieni kilka stołków, osoby które wprowadzi do sejmu zaczną go opuszczać na podstawie zapewne opinii o tym że jest zbyt radykalny i nie rozumie polityki i nie umie się dogadać, i z potencjalnej rewolucji która mogła coś zmienić, nic nie zostanie.

najgorsze już się ziszcza, prezydent chce wprowadzenia jowów. kuzik + po = jowy? za następne 4 lata będziemy mieli 2 partie które zrobią absolutnie wszystko, obojętne która to partia będzie, nie oglądając się na koalicje. nie jesteśmy ameryką, jesteśmy polską, demokracja w naszej historii przynosiła samo zło, ostatnią nadzieją na zachowanie cienia normalności nie są jowy.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
uzmysłowić kukizowi, któremu nie wystarczyły wybory w uk żeby zrozumieć że jowy nie są rozwiązaniem problemu
Bo ja wiem? Może nie są proporcjonalne etc, ale jeżeli polska będzie ekonomicznie na poziomie Wielkiej Brytanii, pierwsze co robię to kupuję bilet powrotny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
ekonomicznie na poziomie Wielkiej Brytanii, pierwsze co robię to kupuję bilet powrotny.

jakim kurwa cudem przy rozwoju na poziomie mniej niż jeden procent kiedykolwiek wrócisz do polski?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Pewnie jak w UK wybiorą kogoś, kto rozwali ich gospodarkę i sprowadzi ją do poziomu Polski. :lol2:

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Moi rodzice i ogólnie starsi ludzie uważają Korwina za wariata i kogoś kto pierdoli bzdury, itp. Też mi go szkoda, głosowałem na niego.
Nowy ciekawy film o Komurusie, kawał dobrej beki
https://www.youtube.com/watch?v=WiqbF7nIkAw
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Wybory prezydenckie 2015
#313 2015-05-12, 22:00(Ostatnia zmiana: 2015-05-12, 22:14)
wspomnę dawne czasy, jeszcze przed 1989, czasopismo nowa fantastyka i opowiadanie w którym kosmici porazili ziemię promieniami które spowodowały zapracowanie się na śmierć w turbo przyspieszonym tempie. japończycy wyginęli jako pierwsi  po dwóch dniach, potem reszta azji, ameryka po miesiącu i tak kraj za krajem, chyba nawet rosja... polacy po roku ukończyli 5 latkę i zabrali się za kolejną...

nie jesteśmy na tyle mądrzy w ogóle żeby wybierać mądrze polityków. choć przewraca mi się wszystko w głowie gdy słyszę pomysły o końcu polityki społecznej opowiadane przez korwina, to stwierdzam po namyśle że to wcale nie taki zły pomysł. wytyka błędy tak absolutnie oczywiste w tym swoim korwinowym stylu, że 21 wieczny obywatel przyzwyczajony do emerytury i państwa opiekuńczego, darnowej opieki lekarskiej i darmowego nauczania że zapomina że to kurwa z jego podatków. być może ludzie uważają że państwo by się załamało, ludzie popadli w jeszcze większą biedę gdyby zamiast oddawać większą część swojej pensji, sami zapłacili za leczenie. a od czego są prywatne ubezpieczenia którymi się zabepieczamy na wypadek kurwa dramatów, śmierci itp


Moi rodzice i ogólnie starsi ludzie uważają Korwina za wariata i kogoś kto pierdoli bzdury

największy problem w tym że komuna odebrała im najlepsze lata życia, przyzwyczajając do pewnego sposobu myślenia i teraz nie wyobrażają sobie innego państwa. jeszcze do lat dwudziestych ludzie mieli reszki etosu rycerskiego i szlacheckiego. komuna zdewastowała te resztki, teraz powoływanie się na honor i ojczyznę przez polityków nie różni się dla mnie wiele od wściekłego "o jezus maria kurwa mać" jak przyjebiemy się palcem w kant mebla. kim teraz jesteśmy, na ludzi jak korwin którzy mówią o swoim herbie patrzymy z pobłażaniem. wieś po wojnie ruszyła do miast i pozostała wiejska, małostkowa, zawistna, pobożna, takich mamy polityków. są wyjątki nawet po złej stronie, ale jest ich za mało, żeby się postawić.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kazzmir, problem polega na tym że opodatkowanie pracy nie znaczy podniesienia dobrobytu obywateli. Pracodawcy mogliby po prostu obniżyć stawkę. Wprowadzenie stawki minimalnej? A jaki interes ma w tym rząd? Nie odprowadza już od tego podatku, albo odprowadza o wiele mniejszy, więc po co ma sobie robić wrogów wśród inwestorów etc? 
Naprawdę, to nie jest takie proste, najgorszym możliwym scenariuszem jest utrata opieki zdrowotnej, zyskując całe nic. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
wybacz sawik, oglądam fast and furious 7 i zrozumiałem tylko to xD

najgorszym możliwym scenariuszem jest utrata opieki zdrowotnej, zyskując całe nic. 

problem jest w tym co mówi korwin, państwo bierze duży procent naszej pensji, oddaje część, coś tam buduje a resztę przepija. obsługi pierdolonych długów kosztuje nas więcej niż dotacje które niby z ue dostaliśmy i za które kupiliśmy te 100 km autostrad i kilka stadionów i inne cudeńka i dotacje na innowacyjne na portale o kotach  po 700k. gdyby nie debile które nas zadłużają nie mielibyśmy tego problemu i bylibyśmy być może nieźle rozwijającym się krajem, wtedy może mógłbyś pomarzyć o powrocie do polandu. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Marzę to ja sobie cały czas, ale potem wchodzę na internet lub odpalam TV i dostaję liścia na ostudzenie marzeń. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Opowiem historię z dzisiaj, która daje nadzieję na lepsze jutro (:lol2:): Rozmawialiśmy dzisiaj z moim tatą o drugiej turze wyborów. Ja zagłosowałem na Kukiza, mój tata na Komorowskiego (przekonał go m.in. fakt, że przepchał Kartę Dużej Rodziny, którą też mam) i powiedział mi, że nie wie na kogo będzie głosował. Byłem zdziwiony, bo przeciez głosował na Bronka, a on na to powiedział, że wyniki wyborów przekonały go, że coś jest jednak nie w porządku i musi się zastanowić czy będzie i na kogo będzie głosował. Bardzo mi się to spodobało, że przemówiło mu to do rozsądku. Jak myślicie, więcej ludzi dostało takiego oświecenia?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
trochę za późno na oświecenie. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wcale nie, o ile Komor nie wygra.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry