[Pytanie] Więcej punktów nauki co poziom. 23414 49

O temacie

Autor JanuszChrystus

Zaczęty 30.03.2015 roku

Wyświetleń 23414

Odpowiedzi 49

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak w temacie, jak zmienić ilość PN co poziom z 10 na powiedzmy 40. Notr customizer mi nie działa. 2 godziny spędziłem w góglach także mam dość. Gra oryginalna (saga gothica, gamebook 1,2,3 z dodatkami.) Nie potrafię znaleźć dziada, za chiny ludowe pomóżcie.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Zainstalować G2MDK i zmienić w skrypcie liczbę punktów.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanie jak to zmienić? Albo czy jest coś w stylu notr customizer bo programik jest fajny i łatwy w obsłudze niestety nie działa albo go źle używam.
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Pytanie jak to zmienić? Albo czy jest coś w stylu notr customizer bo programik jest fajny i łatwy w obsłudze niestety nie działa albo go źle używam.

Tutaj, na forum TheModders z pewnością znajdziesz potrzebne poradniki.
Od siebie dodam, że warto zobaczyć na youtubie kanał użytkownika Czip17. Gość nagrał całą serię "Gothic 2 NK : Modowanie od A do Z". Także teraz zajmuje się animacjami itp.
 

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, nic takiego nie widzę co mogłoby mi pomóc. http://themodders.org/index.php?topic=14903.0

Spoiler

interesują mnie wyżej wymienione wartości, lecz nie mam bladego pojęcia jak mogę to zmienić poza tym programem. Wartość akceptuje i żadnych zmian w grze po wczytaniu, ani na nowej grze. Tworzą się tylko te pliki które są zapewne kopią zapasową a plik gothic.dat jest modyfikowany co widać po dacie ostatniego modyfikowania. Bardzo by mi zależało chociaż na punktach nauki i ludzkich cenach (bo to co jest teraz to zdzierstwo) +Za każdego chętnego który mógłby mi pomóc... ;)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Olej ten program. Zainstaluj G2MDK, potem przejdź do _Work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern, otwórz za pomocą notatnika plik AI_Constatns i wyszukaj linijki
const int LP_PER_LEVEL                = 10;
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety żadnych zmian na nowej, i na sejwie. Ale plus za pomoc, dalej szukam pomocy.

const int HP_PER_LEVEL            = 40;   // const int LP_PER_LEVELLebenspunkte pro Spieler-Stufe
const int XP_PER_VICTORY         = 15;   // Erfahrungspunkte pro Level des Gegners

15=150%? Z resztą nieważne, i tak nie działa, to oryginalne pliki z silnika gry ? może gra tego nie widzi.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Musisz uruchomić grę z reparse scripts zaznaczonym.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Ty zmieniłeś HP_PER_LEVEL (chyba). Poszkukaj LP_PER_LEVEL. I reparsuj skrypty.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
1. Zmieniłeś HP_PER_LEVEL, czyli ilość życia co poziom. LP_PER_LEVEL to ilość punktów nauki co poziom.
2. W GothicStarterze (jak nie masz, to googluj) włącz opcję Reparse scripts i naciśnij Play the Game.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pamiętaj o polskich skryptach.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To są polskie skrypty z paczki ,,g2mdk_polskie_skrypty" opis jest po angielsku i niemiecku ale gra po polsku (nie zmienia języka na niemiecki)  a LP_PER_LEVEL tam nie ma poza const int HP_PER_LEVEL            = 40;   // const int LP_PER_LEVELLebenspunkte pro Spieler-Stufe

przez gothicstarter nie odpala gierka wyskakuje kilkaset błędów z skryptami :/
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Jak wyskakuje kilkaset błędów to pewnie źle zainstalowałeś G2MDK albo kijowo wkleiłeś polskie skrypty.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Stąd masz polskie skrypty;
http://themodders.org/download/g2nkscriptspl.rar
I tylko stąd.

JanuszChrystus

JanuszChrystus

Użytkownicy
posty35
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeinstalowałem g2mdk i wgrałem polskie skrypty teraz mam w/w linijke skryptu tj LP_PER_LEVEL lecz błędy wciąż wyskakują (więc nie uruchomie gry) gra odpala się przy pomocy gothic2.exe i działa. Żadnych zmian, w międzyczasie przechodzę gothica na http://themodders.org/index.php?topic=21651.0 i nie wiem czy dać sobie z tym spokój chyba że ktoś jakimś cudem pomoże. Chociaż te ceny chciałbym zmienić bo to jest żałosne, jedyna wada tego moda to ceny tak niskie że można śmiało usunąć handel.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No i wszystko jasne :D 
Trzeba było od razu napisać że chodzi o modyfikację już istniejącej modyfikacji, to się robi trochę inaczej. Używa się programu, GothicSourcer do zdekompilowania plików (odzyskania ich jako plików .d) z pliku Gothic.dat znajdującego się w paczce z modyfikacją. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

misiek001

misiek001

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam, mam pytanie odnośnie edycji moda L'Hiver: tak samo jak autor tematu chcę zmienić liczbę LP i HP otrzymywanych na poziom. Czy muszę stworzyć tak jakby nowego moda czy istnieje jakiś sposób  aby zmodyfikować sam plik z modem? Pytam się, bo za pomocą GothicSourcer'a eksportowałem interesujące mnie skrypty i pozmieniałem to co było potrzebne. Jednak później nie byłem w stanie poskładać tego do kupy za pomocą VDFS'a, bo nie wiedziałem jak stworzyć taką samą paczkę z modem tylko że ze zmienionymi skryptami.
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Olej ten program. Zainstaluj G2MDK, potem przejdź do _Work\data\Scripts\Content\AI\AI_Intern, otwórz za pomocą notatnika plik AI_Constatns i wyszukaj linijki
const int LP_PER_LEVEL                = 10;

A działa na modach? Np. Returning?
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

misiek001

misiek001

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Modyfikacja skryptów w plikach gry nie działa na mody. Na czystego G2 - tak, ale to już wygodniej użyć customizera.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Działa, po prostu trzeba stworzyć od nowa paczkę z modem z nowym gothic.dat
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry