G1 Золотой мод + Народ Миненталя / Ludzie z Górniczej Doliny PL 97311 273

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 15.03.2015 roku

Wyświetleń 97311

Odpowiedzi 273

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Omg, jesteście wspaniali :bows:  Mam nadzieję że testy pójdą szybko :D   Nie wiem czy pytałem tak w ogóle, ale sprawdziłeś Ahn jaki jest poziom trudności moda? :)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Sprawdziłem. Nie ma żadnych zmian właściwie w poziomie trudności w porównaniu oryginalnym Gothiciem. Potworki maja takie same staty, Bezi ma te same zbroje (poza Szatą Sędziego, Pancerzem straży królewskiej i Ciężką zbroją strażnika) i bronie z tymi samymi statystykami. Na początku gry jednak możemy znaleźć Szatę Sędziego co znacznie ułatwia grę. Wolimy jednak nie osłabiać jej statystyk, bo nie ingerujemy w balans spolszczanych modów. W każdym razie to mod dla fanów dialogów, klimatu i fabuły, a nie ciężkich walk. Porządny balans będzie w innym modzie do G1, który spolszczymy niedługo o nazwie Świat skazańców.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
W każdym razie to jest trochę dziwne, bo g1 był naprawdę prosty,nawet patrząc na g2 :F,  a gdy jest więcej zadań to pewnie będzie exp szybciej leciał :|   No chyba że zdobywa się wolniej exp   :hmmm:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To zbadamy podczas testów. Ja się zbytnio na sprawach balansowanych nie znam i na expie :D Stawiam na fabułę.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zawsze można zrobić jakiegoś submoda na poziom trudności :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Można, jakby ktoś chciał się tego podjąć, to nie mam nic przeciwko. My jednak z oczywistych względów tego nie zrobimy - nie chcemy jako team tłumaczący ingerować w zawartość moda poza poprawą ewentualnych bugów.
 

Biały Wilk

Biały Wilk

Użytkownicy
posty1
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A jest możliwość,że dialogi z G1 będą po polsku, a kwiestie z moda bez dubbingu?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

Bal-Sagoth

Bal-Sagoth

Użytkownicy
Kosmicyzm
posty89
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kosmicyzm
@AhnBael
Jak postępy w tłumaczeniu, możesz podać przybliżony czas premiery moda, na którego z cierpliwością czekam.
 
J. R. R. Tolkien
C. S. Lewis
Owen Barfield
Robert E. Howard

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie wiem, czy zauważyłeś, ale on się tutaj ostatnio zalogował prawie 2 miesiące temu.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
dobrze ze mod nastawiony pod dialogi i fabułę w końcu rpg musi mieć dobrą fabułę a walki swoją drogą :>
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Rzecz jasna prace są kontynuowane i dobiegają już końca. Przymierzamy się wkrótce do testów.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tłumaczenie dialogów dobiegło końca i pozostały same pliki misk oraz imiona NPC. Prawdopodobnie w tym miesiącu dobiegnie końca i pozostaną nam już tylko testy.
 

metek58

metek58

Bractwo Spolszczenia
posty21
Propsy38
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
Potwierdzam, tłumaczenie moda dobiega końca, jest tylko jeden plik z misk dokończyć (jak @smox wróci z pracy). Złożyć instalkę i do testów czas. Przy dobrych wiatrach (a mam ostatnio dość dobre :)), w końcu stycznia powinny ruszyć testy.
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Panowie, mam taką propozycję do tego moda. Propozycję, pomysł, ideę, prośbę, pytanie, wybrać, co kto woli...
Ale, czy możecie w LzGD podmienić paski Życia i Many na te z Content Moda, też do G1 ? No, chyba, że w LzGD są nowe, to w porządku.
Dlaczego chciałbym, abyście to zrobili ? Bo w G:CM były one bardzo ładne i moim zdaniem dobrze wpływały na komfort gry, a dla Was będzie to może minuta-dwie dodatkowej pracy, więc chyba to nie będzie duży problem, no nie ? Byłbym bardzo wdzięczny za tę drobną zmianę, bardzo.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
+ a może zapytać rosyjskich twórców czy jest mozliwość połączenia ludzi z doliny i edycji rozszerzonej w jedną modyfikkację. Oczywiście wycinając różniące się wątki. Chodzi mi o to że powstał by wtedy dużo mod do jedynki. Oczywiście @gothic1210 musiałby chcieć albo pozwolić na takie dzieło
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
+ a może zapytać rosyjskich twórców czy jest mozliwość połączenia ludzi z doliny i edycji rozszerzonej w jedną modyfikkację. Oczywiście wycinając różniące się wątki. Chodzi mi o to że powstał by wtedy dużo mod do jedynki. Oczywiście @gothic1210 musiałby chcieć albo pozwolić na takie dzieło

Nie ingerujemy w żaden sposób w spolszczane przez nas modyfikacje poza poprawą bugów i polską wersją grafik. Chyba nie ma potrzeby.

Cytuj
+ a może zapytać rosyjskich twórców czy jest mozliwość połączenia ludzi z doliny i edycji rozszerzonej w jedną modyfikkację. Oczywiście wycinając różniące się wątki. Chodzi mi o to że powstał by wtedy dużo mod do jedynki. Oczywiście @gothic1210 musiałby chcieć albo pozwolić na takie dzieło

Ambitny pomysł. Kiedyś był plan połączenia LzGD i Content Moda w całość, ale ER to lepszy wybór. Z pewnością konfliktów pomiędzy tymi modami byłoby niewiele, bo oba mody oferują coś innego, a to co koliguje by można było przerobić. Na pewno jednak do takiego mixu by nie mogło dość przed wydaniem spolszczenia, bo już były przygody z Global Modem, który poza spolszczeniem doczekał się od razu nowej zawartości w polskiej wersji. Ludziom się to nie spodobało.
 

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Połączcie wszystkie mody z G1 rozszerzająee fabułę i będzie cacy :3
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Połączcie wszystkie mody z G1 rozszerzająee fabułę i będzie cacy :3
Po co?  :facepalm:
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Pomysł z połączeniem kilku modów do G1 może i jest dobry, ale pod warunkiem, że wszystkie te mody, wchodzące w skład całości, byłyby także dostępne osobno, żeby nie było sytuacji jak z Globalem właśnie, gdzie albo się grało z dodaną zawartością, albo wcale. To było marnym pomysłem.
Ale czy naprawdę nie możecie podmienić tych pasków na te z Content Moda ? Przecież oryginalne paski pochodzą nie z LzGD, a z samego Gothica 1 właśnie.  ^^
No chyba, że samemu bez szczególnej wiedzy moderskiej można to zrobić w dość łatwy sposób, to ok.
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry