G1 Золотой мод + Народ Миненталя / Ludzie z Górniczej Doliny PL 97310 273

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 15.03.2015 roku

Wyświetleń 97310

Odpowiedzi 273

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Opis moda:
Ludzie z Górniczej Doliny (Народ Миненталя) przedstawia wydarzenia w oparciu o historię podstawowego Gothica 1. Głównym celem moda jest dodanie nowych postaci i wątków fabularnych. Ponadto wiele postaci niewykorzystanych w Gothicu w tej modyfikacji nabiera na znaczeniu, dzięki
nowym zadaniom i dialogom. Polska wersja modyfikacji to mix Ludzi z Górniczej Doliny oraz Golden Moda stworzony przez niejakiego CERBERBOSS. Autor pokusił się też na własną zawartość.
Golden Mod ma na celu rozszerzenie oryginalnej fabuły, uczynienie jej bardziej nieliniową i dodanie zawartości wyciętej z Gothica przez Piranha Bytes.

Modyfikacja oferuje:
- ponad 50 długich, rozbudowanych zadań rodem z takich modyfikacji jak Velaya - historia wojowniczki
- oryginalną "ruchomą" tawernę przemieszczającą się po obszarze Kolonii
- nowych nauczycieli
- nowych handlarzy
- nowe długie rozbudowane dialogi, także u postaci z Gothic 1
- możliwość zostania Guru
- możliwość wejścia do obozu Quentina i wykonywania misji dla przebywających tam Szkodników
- możliwość zaatakowania Wolnej Kopalni u boku Strażników
- możliwość zwiedzenia Opuszczonej Kopalni
- alchemie
- zagadkowe zadania, wymagające myślenia ze strony gracza
- pancerze niewykorzystane w Gothicu (pancerz straży królewskiej, szata sędziego, ciężka zbroja strażnika)
- nowe udźwiękowienie NPC
- chód postaci zależny od gildii
- możliwość założenia własnego niezależnego obozu
- znaczne zwiększenie roli postaci kobiecych
- nowe przedmioty, w tym wiele nowych ksiąg
- obóz przed Starą Kopalnią
- i wiele więcej

Screeny:
Spoiler













DOWNLOAD wersji rosyjskiej:
http://worldofplayers.ru/attachments/30730/

Prace nad tłumaczeniem już ruszyły w Recovery Team. Nad tym modem pracuje wielu tłumaczy, dlatego nie przyjdzie Wam długo czekać na polską wersję :)
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
- chód postaci zależny od gildii

Zawsze na to czekałem :lol2:
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
No no ale tych modyfikacji rozszerzających do G1 się namrowiło :lol2: nic tylko czekać i ogrywać...  mimo że samego golden moda miałem okazję ukończyć tak tutaj widzę że jest on ponownie świetnie wkomponowany. Tak jak kolega wyżej chód postaci zależny od gildii to jest też coś co zawsze chciałem ujrzeć w gothiczku (ciekawy smaczek nie powiem :D) . a czy jeszcze po dołączeniu do Bractwa bezi staje się łysy podobnie jak w tej drugiej modyfikacji którą chcecie się zająć "Świat skazańców" czy jak tam ona się nazywa. Poza tym Ahnbael możesz mi opisać główne różnice między tymi modami?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Oczywiście. Świat skazańców nie dodaje nowe wątków, jedynie w bardzo dużej mierze (dużo większej niż Golden Mod) rozszerza podstawowego Gothic 1 upodobniając go pod względem rozbudowania do G2NK. Wprowadza postacie z G2NK (bandytów głównie) oraz takie, których nie było wcześniej w G1 i pojawiają się później w grze (Baal Lukor, Gor Boba), ponadto rozbudowuje rutyny i sprawia, że świat i ludzie zmieniają się w miarę postępu fabuły.

W Ludziach natomiast oryginalna zwartość jest rozszerzona w niewielkim stopniu, jednak dodane są nowe postacie, wątki oraz bajery typu zakładanie obozu, ruchoma tawerna. Nowe postacie są w bardzo dobry sposób wykreowane, a nowe zadania rozbudowane.

Ogólnie jakbym miał coś do czegoś porównywać to uznałbym LzGD za mod typu Mroczne Tajemnice (nowe wątki fabularne), a Świat skazańców za mod typu ER (rozszerzenie już gotowej zawartości).
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
- oryginalną "ruchomą" tawernę przemieszczającą się po obszarze Kolonii
Powiedziałbyś coś więcej o niej @AhnBael  :D 

I do jakiego etapu gry można grać po stronie starego obozu?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Wyrzucają nas z tego mi wiadomo po ataku na Wolną Kopalnie w którym bierzemy udział. Zdążymy jednak zdobyć ciężką zbroję strażnika. 
Co do tawerny to po prostu grupa ludzi wędrująca po kolonii i zmieniająca swoje położenie w zależności od rozdziału. 
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A przejście nowych wątków, jakie oferuje mod jest wymagane do ukończenia gry?
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Niemcy i Rosjanie odświeżają swoje modyfikacje co się dzieje :D 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
O co chodzi z tą ruchomą tawerną? Wytłumaczy ktoś to dobitnie od A do Z?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Trudno określić ile dokładnie zajmuje przejście, ale patrząc na zawartość i skrypty mogę śmiało stwierdzić, że mod nie jest wcale mniejszy od MT czy ER. 

@Werewolf co do wędrownej tawerny to po prostu jest grupka balujących skazańców obozujących co rozdział w innym miejscu. Warto ich szukać co rozdział i gadać z nimi. 
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
I co z tym modem? :>
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dzisiaj ruszyło tłumaczenie go. 
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A to zajebiście... A wiecie ile to zajmie czasu? ( Po tych linijkach do przetłumaczenia czy jakoś tak).
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Trudno określić ile dokładnie zajmuje przejście, ale patrząc na zawartość i skrypty mogę śmiało stwierdzić, że mod nie jest wcale mniejszy od MT czy ER.
No to zajebiście, chyba to będzie najbliżej orginałowi mod rozszerzający :D
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
A to zajebiście... A wiecie ile to zajmie czasu? ( Po tych linijkach do przetłumaczenia czy jakoś tak).

Myślę, że nie tak dużo, bo już dzisiaj udało mi się przetłumaczyć dialogi 16 mało gadatliwych postaci. Ogólnie nowych NPC w modzie jest 96, ale dialogi mają też stare postacie, których póki co nie możemy ruszyć, bo Nefario jest w trakcie kopiowania tekstów z Gothic 1. Najdłużej pewnie zajmą testy.
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A to zajebiście... A wiecie ile to zajmie czasu? ( Po tych linijkach do przetłumaczenia czy jakoś tak).

Myślę, że nie tak dużo, bo już dzisiaj udało mi się przetłumaczyć dialogi 16 mało gadatliwych postaci. Ogólnie nowych NPC w modzie jest 96, ale dialogi mają też stare postacie, których póki co nie możemy ruszyć, bo Nefario jest w trakcie kopiowania tekstów z Gothic 1. Najdłużej pewnie zajmą testy.

MHMHMHMM... No to ja się spodziewam za miesiąc moda XD!
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wyrzucają nas z tego mi wiadomo po ataku na Wolną Kopalnie w którym bierzemy udział. Zdążymy jednak zdobyć ciężką zbroję strażnika.

Skoro bedzie mozna zaatakowac wk, to powinna byc opcja ukonczenia gry po stronie so.
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Wyrzucają nas z tego mi wiadomo po ataku na Wolną Kopalnie w którym bierzemy udział. Zdążymy jednak zdobyć ciężką zbroję strażnika.

Skoro bedzie mozna zaatakowac wk, to powinna byc opcja ukonczenia gry po stronie so.

Ja też chciałem to w jakimś modzie zobaczyć.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie chodzi o to, czy chce czy nie, tylko to troche taki bezsens.
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Nie chodzi o to, czy chce czy nie, tylko to troche taki bezsens.

Mogli przenieść kiedy Stara Kopalnia się zawala...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry