Pojawianie się i znikanie vob'ów 1564 4

O temacie

Autor BlueHooligan

Zaczęty 8.03.2015 roku

Wyświetleń 1564

Odpowiedzi 4

BlueHooligan

BlueHooligan

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli taki temat był poruszony i go nie znalazłem to przepraszam.
Pytanie dotyczy zmiany położenia vob'ów podczas grania. Np. po danym dialogu pojawia się gdzieś dom. Jak to wygląda i jakich narzędzi trzeba użyć, aby wykonać coś takiego?
 
"Ar­mia ba­ranów, której prze­wodzi lew, jest sil­niej­sza od ar­mii lwów pro­wadzo­nej przez ba­rana."

Napoleon Bonaparte

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Domy to nie voby. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do pojawiania się, to chyba możesz spróbować z funkcją Wld_InsertObject("nazwa_voba.3ds","nazwa_waypointa")
 

BlueHooligan

BlueHooligan

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli tą funkcję wrzucić do jakiegoś dialogu? Czy sposób wywoływania jest inny?
 
"Ar­mia ba­ranów, której prze­wodzi lew, jest sil­niej­sza od ar­mii lwów pro­wadzo­nej przez ba­rana."

Napoleon Bonaparte

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jak chcesz żeby vob pojawił się po dialogu, to dodajesz tę funkcję do dialogu. To chyba logiczne.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry