Sposób na rude 13096 21

O temacie

Autor al paczino

Zaczęty 12.02.2015 roku

Wyświetleń 13096

Odpowiedzi 21

al paczino

al paczino

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Idziemy do Nowego Obozu do Szkodnika Greavera
Można z nim grac w kości np. stawiamy 300 bryłek rudy jak wygramy mamy 600, później stawiamy 500 bryłek i mamy 1100 bryłek rudy i tak w nieskończoność

Najlepiej zapisać grę  po wygranej, ponieważ można też przegrać no i jak przegramy to prostu wczytujemy gre i znowu stawiamy 500 bryłek XDXD :trollface: :trollface: :trollface: :trollface: :trollface:
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
O tym to raczej wiedzą wszyscy.
Wystarczy mieć farta i zapisywać grę po wygranej w kości.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
ProfesjaNierób
  • Moderator
Proszę, niech ktoś usunie ten temat :ayfkm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
To w patchu usunę możliwość obstawienia tak wysokiej stawki. 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To w patchu usunę możliwość obstawienia tak wysokiej stawki.
W sumie bezsensu.
Po prostu będą musieli poświęcić na to więcej czasu. Ewentualnie możesz zrobić że jeśli przegra z nami x razy - nie chce grać twierdząc że jesteśmy zbyt dobrzy/mamy za dużo szczęścia. W takim wypadku ograniczenie stawki ma sens.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Idziemy do Nowego Obozu do Szkodnika Greavera
Można z nim grac w kości np. stawiamy 300 bryłek rudy jak wygramy mamy 600, później stawiamy 500 bryłek i mamy 1100 bryłek rudy i tak w nieskończoność

Najlepiej zapisać grę  po wygranej, ponieważ można też przegrać no i jak przegramy to prostu wczytujemy gre i znowu stawiamy 500 bryłek XDXD :trollface: :trollface: :trollface: :trollface: :trollface:

Wiesz że takim sposobem oszukujesz? To jest to samo co kody, bugi. I postać nabiłeś nie dzięki ciężkiej pracy, tylko z ułatwiaczami.
 

Morghar99

Morghar99

Użytkownicy
posty180
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
przez takie oszustwa potem wg mnie nie maprzyjemnosci z gry gdy rude nabijesz takim sposobem
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Idziemy do Nowego Obozu do Szkodnika Greavera
Można z nim grac w kości np. stawiamy 300 bryłek rudy jak wygramy mamy 600, później stawiamy 500 bryłek i mamy 1100 bryłek rudy i tak w nieskończoność

Najlepiej zapisać grę  po wygranej, ponieważ można też przegrać no i jak przegramy to prostu wczytujemy gre i znowu stawiamy 500 bryłek XDXD :trollface: :trollface: :trollface: :trollface: :trollface:

Wiesz że takim sposobem oszukujesz? To jest to samo co kody, bugi. I postać nabiłeś nie dzięki ciężkiej pracy, tylko z ułatwiaczami.
Wiesz, z drugiej strony bug jest spowodowany tylko tym że można wczytać grę z przed rozgrywki. Jak dla mnie - jeśli naprawdę miałby farta i wygrał bez wczytywania - to ok.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
A czy sama podstawka nie daje już tak ogromnych możliwości zarobienia, że takie sposoby są zwyczajnie bez sensu?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Idziemy do Nowego Obozu do Szkodnika Greavera
Można z nim grac w kości np. stawiamy 300 bryłek rudy jak wygramy mamy 600, później stawiamy 500 bryłek i mamy 1100 bryłek rudy i tak w nieskończoność

Najlepiej zapisać grę  po wygranej, ponieważ można też przegrać no i jak przegramy to prostu wczytujemy gre i znowu stawiamy 500 bryłek XDXD :trollface: :trollface: :trollface: :trollface: :trollface:

Wiesz że takim sposobem oszukujesz? To jest to samo co kody, bugi. I postać nabiłeś nie dzięki ciężkiej pracy, tylko z ułatwiaczami.
Wiesz, z drugiej strony bug jest spowodowany tylko tym że można wczytać grę z przed rozgrywki. Jak dla mnie - jeśli naprawdę miałby farta i wygrał bez wczytywania - to ok.
Przypomina mi to kradzież kieszonkową ze Skyrima  :fuckyeah:

gothic1210
  • Gość
A czy sama podstawka nie daje już tak ogromnych możliwości zarobienia, że takie sposoby są zwyczajnie bez sensu?
No tak, ale czasem fajnie sobie pochodzić, pogadać z NPC, spróbować szczęścia. Od tak, żeby się wczuć w klimat.
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ewentualnie możesz zrobić że jeśli przegra z nami x razy - nie chce grać twierdząc że jesteśmy zbyt dobrzy/mamy za dużo szczęścia. W takim wypadku ograniczenie stawki ma sens.
Całkiem dobry pomysł.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Sama podstawka daje tyle kasy, że nie potrzebne są takie sposoby. No właśnie, ilość rudy powinna być ograniczona. Przedmioty powinny być znacznie tańsze w sprzedaży. Już na prawie początku (choć to 8lvl czy 9) to i tak mam ponad 2k rudy i cały czas ta ilość wzrasta.
 

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
Co do za temat?
O tym chyba każdy wie, rzecz logiczna :P

A po 2 po co sobie psuć grę ? Ja mam 12 lvl i 10k mr :)

 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
A czy sama podstawka nie daje już tak ogromnych możliwości zarobienia, że takie sposoby są zwyczajnie bez sensu?
No tak, ale czasem fajnie sobie pochodzić, pogadać z NPC, spróbować szczęścia. Od tak, żeby się wczuć w klimat.
Tego nie neguje, wręcz pochwalam. Bardziej chodzi mi o to, że bez sensu jest wykorzystywanie gry w kości w celu zwiększenia własnego kapitału przy użyciu Save -> Load. W ER nie grałem, jednak już sam fakt, że handlarze w podstawce nie mieli dość rudy aby opłacić moje towary powoduje, że grę w kości można potraktować jako dodatkowa zabawa. Wymiana barterowa powoduje, że ruda nadaje się w najlepszym razie na zakup pancerzy i ewentualnie pomniejszych pierdów gdy akurat nie mamy przy sobie 1000 bełtów znalezionych w plenerze.
 

Sagez

Sagez

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Temat jest oczywistą prowokacją i to głupią, bo kto będzie chciał oszukiwać przez save & load  to będzie i już. Jego sprawa. Nie wiem czy jest sens się przejmować. Na upartego można mieć dowolne ilości rudy np. z cięcia drewna, chociaż trochę to zajmuje. Tak samo jak gra w kości jest to jednak czynność dodająca fajnego klimatu do gry.
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
po co mam wczytywac i zapisywac jak moge wpisać marin -_-
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
po co mam wczytywac i zapisywac jak moge wpisać marin -_-
po co mamy ci zwracać uwagę że robisz za archeologa jak możemy cię zbanować?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
po co mam wczytywac i zapisywac jak moge wpisać marin -_-
po co mamy ci zwracać uwagę że robisz za archeologa jak możemy cię zbanować?
chopie czy miechy tyko sorry ale tu dużo tematów wymaga pracy archeologa.
PS.
A ban mnie tak obchodzi jak zeszłoroczny śnieg także ten nie strasz  ^^bo nawet jak dostane bana na ip,maca co tam chcesz to i tak wejde na forum 3 nety 4kompy także moge dostac 3 bany po ip łiiii,poza tym chyba najpierw sie warnuje co ?
Ahhh zapomniałem to jest theModders.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Ahhh zapomniałem to jest theModders.
Dobrze, że sobie przypomniałes. A teraz siedź cicho.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry