Unity- czy można sprzedawać? 3145 2

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 7.02.2015 roku

Wyświetleń 3145

Odpowiedzi 2

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Witam!
Ostatnio zacząłem czytać o Unity i pobrałem wersję darmową. I czytałem różne rzeczy. Jedni mówili, że można robić gry komerecyjne, ale tylko po zapłaceniu 1000 dolarów i kupienia wersji pro. Inni mówili, że można tworzyć i sprzedawać gry w wersji darmowej, ale jak zarobki przekroczą 100. 000 dolarów musi kupić wersję pro. Jak z tym jest? Ktoś wie?
Z góry dziękuje na odpowiedź
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Drudzy mieli rację. Jednak raczej nie masz czym się przejmować, przebicie się na wersji darmowej gdziekolwiek oprócz IOS jest strasznie trudne, a nawet na IOS nie jest to banałem. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Trza stawiać sobie wysokie cele :D dzięki za odpowiedź.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry