[C#] FileScanner 1241 4

O temacie

Autor Remix

Zaczęty 31.01.2015 roku

Wyświetleń 1241

Odpowiedzi 4

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Siemka! Ostatnio wpadłem na malutki pomysł, by stworzyć program znajdujący pliki, których nie używaliśmy od jakiegoś czasu. Już prawie go skończyłem, tylko brakuje mi małej funkcjonalności, która nie jest jakoś szczególnie potrzebna ale sprawiłaby, że program byłby bardziej przydatny. Chodzi mi tu głównie o odinstalowywanie programów tak jak w panelu sterowania. Tutaj pada moje pytanie, czy wiecie gdzie zapisywane są dane nt. tych programów. Oczywiście zazwyczaj używa się do tego odpowiedni plik aplikacji, który go odinstalowywuje, jednak sam panel sterowania też musi jakoś go odnaleźć...

No i mam jeszcze jedną prośbę, chciałbym byście ocenili mój kod. Co mógłbym w nim zmienić, by wyglądał on lepiej, bardziej profesjonalnie? https://www.sendspace.com/file/oo11rt
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Nie jest to trzymane w plikach rejestru? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
O tym też myślałem... Pytanie tylko gdzie :/
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5216
Propsy3863
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wyszukaj sobie nazwę Gothic w rejestrze i będziesz wiedział. :P Albo poszukaj na necie.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1231
Propsy556
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry