Unity3D - Kurs 19 - Wsiadanie i wysiadanie do pojazdu + przelaczanie kamer + Zad 3801 0

O temacie

Autor tajemniczy695

Zaczęty 19.01.2015 roku

Wyświetleń 3801

Odpowiedzi 0

tajemniczy695

tajemniczy695

Użytkownicy
Magik
posty55
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Magik
Unity3D - Kurs 19 - Wsiadanie i wysiadanie do pojazdu + przelaczanie kamer

Poradnik bedzie poswiecony jak tytul wskazuje, wysiadaniu/wsiadaniu do pojazdu oraz przelaczaniu kamer. Czyli bedac w pojezdzie bedziemy mogli przelaczyc sie miedzy kamera wewnetrzna, a kamera zza pojazdu, podczas wysiadania wyjdziemy przy drzwiach a nie w X lokalizacji.

Zawartosc tutka:
- Utworzenie / dodanie pojazdu,
- Zaprogramowanie kamer itd.

https://www.youtube.com/watch?v=6qu1jfTlLW0


1. Stworzyc piec kamer i zaprogramowac przelaczanie miedzy nimi w najlatwiejszy wedlug siebie sposób.
2. Biorac przyklad z poradnika, stworzyc ala samolot  i przypisac do niego dwie kamery, zaprojektowac sterowanie w taki sposób by samolot po wcisnieciu " T " wzniósl sie w powietrze po czym przy wcisnieciu W,S,A,D wznosilby sie lub opadal czy tez poruszal sie na boki.
Dla ambitnych:
3. Zaprojektowac mieszkanie które posiada wewnatrz cztery kamery i cztery pomieszczenia, gracz podchodzi do konsoli która znajduje sie przed domem i wciska dany klawisz, wyskakuje okienko z wyborem kamery 1,2,3,4, po kliknieciu w wybrana kamere wlacza sie podglad danej kamery, przelaczanie kamer do przodu jest pod klawiszem Q, a cofanie E, wyjscie z kamer klawisz Z.
 
Bądź sobą zawsze i wszędzie niezależnie od okoliczności.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry