mob w spacer 2748 5

O temacie

Autor pnaro

Zaczęty 8.01.2015 roku

Wyświetleń 2748

Odpowiedzi 5

pnaro

pnaro

Użytkownicy
posty63
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam ! Mam pytanie w spacerze skopiowałem mob`a (stół alchemiczny) i wstawiłem w inne miejsce.
W grze NPC używa stołu normalnie, ale jak się do niego zagada, to stoi później obok  a mob nie działa.
Czy to jakiś bug , czy popełniłem błąd ?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to postaw odpowiedniego Freepointa obok stołu alchemicznego a nie tylko waypointa. Może to pomoże.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to postaw odpowiedniego Freepointa obok stołu alchemicznego a nie tylko waypointa.
Nie, nie pomoże. Freepointy nie dotyczą mobów interaktywnych, tylko czynności, które npc wykonuje samodzielnie.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

pnaro

pnaro

Użytkownicy
posty63
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Problem jest taki : że npc pracuje  przy tym stole ,ale jak Bezi do niego zagada to koniec.Tak jakby ten mob był jednorazowego użytku.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Odkop ale będzie na przyszłe pokolenia.
Przede wszystkim nie kopiuje się wcześniej wstawionych Vobów/Mobów/Whatever, bo później robią się zjebane drzewka vobów. Chyba, że chcesz vobować szybko jednakowe pomieszczenia.. wtedy taka opcja jest jak najbardziej przydatna :D

Spróbuj po prostu dodać własnoręcznie tego moba od podstaw.
 

pnaro

pnaro

Użytkownicy
posty63
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pomogło  :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry