Turniej szachowy na koniec 2014? 67741 233

O temacie

Autor Żelazko

Zaczęty 18.12.2014 roku

Wyświetleń 67741

Odpowiedzi 233

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wystarczyło dodać dzik do nicku, by Adanos nie wiedział z kim gada xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wystarczyło dodać dzik do nicku, by Adanos nie wiedział z kim gada xD
KaczkaDzik? DzikKaczka? Już lepiej zrobić konto o nicku zoo xd Przynajmniej kurczak opróczmnie byłby podejrzany XD
Swoją drogą, kiedy ten turniej jest mniej więcej? Muszę się przygotować ns grę z Adanosem xddddddddddddddd
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Kyro go dojechał, więc jego pozycja jest zagrożona xDDDD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja to dziś już po 20 minutach zaciętej walki niestety przegrałem ale bronilem się zacnie.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
 jego pozycja jest zagrożona
jaka pozycja?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
jego pozycja jest zagrożona
jaka pozycja?
Domniemanego mistrza szachowego
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
A to nie będziemy grali na tej stronce co rok temu?

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Domniemanego mistrza szachowego
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Kyro go dojechał, więc jego pozycja jest zagrożona xDDDD
Potem on mnie dojechał w następnej partii, więc było 1:1 :ok:

Żelazko na kurniku można gadać i się przyglądać, więc jest spoko. Tamto ładnie wyglądało i miało zapis ruchów, ale nic poza tym.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Kyro go dojechał, więc jego pozycja jest zagrożona xDDDD
Potem on mnie dojechał w następnej partii, więc było 1:1 :ok:

Żelazko na kurniku można gadać i się przyglądać, więc jest spoko. Tamto ładnie wyglądało i miało zapis ruchów, ale nic poza tym.

Okej. Mój nick to zelazkotM. Ale pierw kto organizuje całe wyniki tabele itp.? Bo tak se możemy grać, ale ktoś musi to podliczać...  :trollface:

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja mogę zająć się ladderem i spisywaniem wynikow. Tylko imo z każdego meczu na koniec potrzeba screen meczu.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Żelazko na kurniku można gadać i się przyglądać, więc jest spoko. Tamto ładnie wyglądało i miało zapis ruchów, ale nic poza tym.
Ewentualnie można pozostawić wybór dla graczy.
Przecież nic się nie stanie jeśli mecz zostanie rozegrany na sparkchess, jeśli oboje gracze się na to zgodzą.

A no i taka kwestia, czas na rozgrywkę/ruch, dla tych co mają zamiar grać na kurniku też można pozostawić jako kwestię do uzgodnienia między graczami.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Imo 30 minut styka na rozegranie partii
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja się zajmuję organizacją turnieju, więc się nie martwcie. Na razie zgłosiło się 14 osób, więc planuję podział na 3 grupy (dwie pięcioosobowe, jedna czteroosobowa). Z dwóch grup wyszłoby po 3 osoby, z ostatniej dwie. Później faza pucharowa.

Czas na rozgrywkę najlepiej ustalić na godzinę, aby każdy miał takie same szanse.

Reszta zasad będzie praktycznie taka sama jak w poprzednich latach.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Imo 30 minut styka na rozegranie partii
Polecam więcej niż 10, bo można się zagapić a tu nie ma już czasu :D
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Potrzebny mi ktoś na sparring, chętni? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Jesteś "sawik" na kurniku? Pisz to zagram (ruffin8)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
preferuję sparkchess.com nick sawik, nie musisz mieć konta.
na kurniku też jestem, napisałem

Post połączony: 2014-12-29, 21:32
Wolę grać z Aztekiem niż Ruffinem. Pata osiągnąłem cudem. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

Turniej szachowy na koniec 2014?
#59 2014-12-29, 22:22(Ostatnia zmiana: 2014-12-29, 22:28)
Uważajcie na Ruffina to podstępna dziffka.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry