[G2NK] Tajemnice Jumangi/Secret of Jumanga PL 13328 19

O temacie

Autor ProjektPierscien

Zaczęty 8.12.2014 roku

Wyświetleń 13328

Odpowiedzi 19

ProjektPierscien

ProjektPierscien

Użytkownicy
posty59
Propsy116
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Modyfikacje przetłumaczył Quasch i za jego zezwoleniem jest publikowany na themodders.



Historia:

W środku myrtańskiego jeziora znajduje się wyspa "Parktos", która służy jako więzienie dla przestępców.
Lojalni słudzy króla pilnują więźniów.
Dwaj przyjaciele dokonują niemożliwego - uciekają z wyspy...

Plan może się nie udać, kończą się zapasy. Jakby tego było mało, pojawia się ogromny szkwał.
Błyska się i leje, tracą kontrolę nad łodzią i wyrzuca ich na wyspę...
Jeden z przyjaciół budzi się wyczerpany. Co będzie dalej? Dowiedz się...

Zmiany:

- niezależna historia
- 4 skorygowane światy z nowymi lochami
- System sprintu/wytrzymałości:
Sprint: możliwy po wciśnięciu L. Shifta
Wytrzymałość: Wytrzymałość zmniejsza się jeśli walczysz, blokujesz, biegniesz sprintem...
Wytrzymałość regeneruje się gdy stoisz, normalnie biegniesz czy śpisz...
- nowe talenty jak wytwarzanie ognistych/zatrutych/żelaznych strzał
- zmieniony HUD
- Intro/przerywniki/Outro

Czas gry przewidziany jest na 5-10 godzin.

Omówienie moda dla osób leniwych :D
https://www.youtube.com/watch?v=xe6F6sjMOuI


Download: http://www.mediafire.com/download/1m9h6un7b9pupbr/Tajemnice+Jumangi+PL.exe

Screeny:
Spoiler




 
Zapraszam na swój kanał o nazwie ProjektPierscien !
-Krótkie recenzje modów wraz z prawidłową instalacją
-Zagrajmy w różne mody
-Kanał nastawiony głównie na gothica

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam. Mam mały problem, a mianowicie w zadaniu '' Choroba Olfa'' do stworzenia mikstury jednym ze składników jest 1  wysepkowy grzyb.  Problem tkwi w tym, że na wyspie zebrałem wszystkie grzyby, a następnie je zjadłem w trakcie potyczek z potworami. I tu nasuwa się moje pytanie: czy istnieje kod na tego grzyba lub jakaś inna możliwość zdobycia go?
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Witam. Mam mały problem, a mianowicie w zadaniu '' Choroba Olfa'' do stworzenia mikstury jednym ze składników jest 1  wysepkowy grzyb.  Problem tkwi w tym, że na wyspie zebrałem wszystkie grzyby, a następnie je zjadłem w trakcie potyczek z potworami. I tu nasuwa się moje pytanie: czy istnieje kod na tego grzyba lub jakaś inna możliwość zdobycia go?
[/q]



Spoiler
insert ITPL_SOJ_PLANT_04
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki, kolego. Szczerze mówiąc miałem nikłe nadzieje na to, że ktoś znajdzie rozwiązanie mojego problemu, a tu proszę jaka niespodzianka.:)Łap propsa.
 

Bruniasty

Bruniasty

Użytkownicy
posty12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam problem, wie ktoś gdzie jest ten zatopiony statek szukam go cały czas i nic pomiędzy Danielem a najemnikami jest tylko walnięte drzewo i dwie wyspy, może ktoś zapuścić ss gdzie znajduje się ten statek?
 

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Mam problem, wie ktoś gdzie jest ten zatopiony statek szukam go cały czas i nic pomiędzy Danielem a najemnikami jest tylko walnięte drzewo i dwie wyspy, może ktoś zapuścić ss gdzie znajduje się ten statek?

On jest za małą wysepką na prawo od najemników
 

Bruniasty

Bruniasty

Użytkownicy
posty12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Bruniasty

G2NK Tajemnice Jumangi PL
#6 2014-12-13, 17:48(Ostatnia zmiana: 2014-12-13, 20:21)
Gra zdana dzięki, ale zastanawiam się gdzie był amulet który wpadł do wody?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To właśnie największa zagadka moda, nikt nie mógł go znaleźć. 
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod zaliczony. Duży plus za w sumie 3 niewielkie światy, choć miejscami mocno kanciaste. Odnawianie się potworków i roślinek też przydatne. Szkoda, że tylko jedna droga przejścia. Ocena 7/10.
PS: AhnBael z tym amuletem to sarkazm ? Czy serio nikt nie znalazł ?
Spoiler
(jest na najbliższej małej wysepce, tej z aligatorem tuż przy brzegu)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Naprawdę mieliśmy problem ze znalezieniem tego amuletu, ale dobrze wiedzieć :ok:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czy to normalne, że nie pojawia się u mnie zdobywane doświadczenie na ekranie? Podczas rozmowy mam również pokazane paski zdrowia (swój i celu). Jednocześnie nie wiem gdzie pójśc na starcie -.- Na starcie trafiłem na strażnika w łożku, który mówi stać tędy nie przejdziesz i znowu poszedł spać. Ogólnie wydaje mi się to mod pobugowany, więc nie wiem czy chce mi się grać....
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Paski podczas rozmowy to norma, niestety twórcy jakoś dziwnie to dodali 
Jakie masz misje dokładnie? Z tym strażnikiem tak powinno być i należy się tam przekraść i go minąć. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
zasadniczo dopiero zacząłem grę i ustaliłem z gostkiem, że dajemy nogę, ale strasznie to jakoś chaotycznie. Chodzę wszędzie nikt nie ma questa, nie wiem co robić... Pierwszy raz coś takiego mam. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
No początek sprawia takie wrażenie, ale potem po ucieczce jakoś się to rozkręca i gra się nawet przyjemnie.
Jak masz problemy na początku obejrzyj sobie zagrajmy Wiśni:
https://www.youtube.com/watch?v=XXu5gJtslJQ
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wiśnia na samym początku używa zwoju snu do uśpienia strażnika. Gdzie takowy mogę znaleźć? ;P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Tego strażnika chyba trzeba spić, wyjdź z tej twierdzy przez most i tam gdzie skazańcy wydobywają rudę popytaj. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

G2NK Tajemnice Jumangi PL
#16 2015-01-01, 13:59(Ostatnia zmiana: 2015-01-01, 21:38)
ZAWIERA SPOILERY!!!
Niemiecki mod "Tajemnice Jumangi" przetłumaczony przez Drużynę Spolszczenia prawdopodobnie jako jeden z niewielu, jeśli nie jako jedyny wzbudził we mieszanie odczucia. Dlaczego? Przekonacie się w recenzji.

Na początku fabuła: Nazywasz się John i razem ze swoim przyjacielem Raphaelem przez wiele lat działaliście jako złodzieje, aż do momentu, gdy Was złapano i zostajecie skazani na wydobycie rudy na odległej wyspie (nazwę celowo pominąłem, bo nie pamiętam jej, chyba że takowej nie było). Tutaj rozpoczyna się właściwa rozgrywka. Niemalże od razu z przyjacielem decydujecie się na ucieczkę. Wszystko ładnie, piękne, ale wykonanie tragedia. Po pierwsze wprowadzenie jest chaotyczne, zaczynam sam nie wiedząc dokładnie co robić, gdzie iść. Ma niespotykaną olbrzymią swobodę ruchu po więzieniu, raptem wykonał parę zadań i był wolny (w sensie, że zwolniony na jakiś czas z zadań). Co z wydobyciem rudy? Co z byciem kontrolowanym przez strażników? Co z faktem, że mogłem wchodzić do różnych składów/magazynków i nikt nic nie zrobił? A teraz najlepsze: Znalazłem sobie sztylet i chodziłem z nim na wierzchu! No matko kochana, ileż można? Sam plan ucieczki nie wydawał się zły, ale niektóre etapy wzbudzały we mnie zażenowanie. Dlaczego autorzy tego lepiej nie obmyślili?

Co dalej? No jest trochę ciekawiej: Trafiliśmy na Jumangę (nasz przyjaciel niestety zamienił się w ducha), wyspę z małą osadą (do 8 osób i z pięciu strażników), obozem myśliwych/najemników, a także druida (pomagającego nam zresztą przez całą grę w wątku głównym) i jego pomocników. Wykonujemy zadania typu podaj, zanieś, a w międzyczasie próbujemy dostać się do najemników i nie do końca strażników. Dlaczego tak? Bo pomimo starań strażnicy nas nie przyjmą. W międzyczasie przenosimy się na inną wyspę, gdzie czekają nas kolejne zadania, z których przyznam, że chyba najciekawsze było pieczenie mięsa na rożnie (dość specyficzne i nietypowe). Nie zrozumcie mnie źle! Modyfikacja pod kątem fabularnym nie jest zła! Momentami naprawdę wciąga, ale niektóre dialogi są stworzone w taki sposób, że wręcz obrażają inteligencję gracza, gdyż niektóre rzeczy są wyjaśnione w sposób głupi, a niektóre w ogóle (posiłki dla Marco). I dlaczego Innos nas wskrzesza, byśmy mogli zabić jego sługi? Nie wspomnę o tym, że chyba na siłę chciano zrobić szczęśliwe zakończenie. Za to muszę pochwalić momenty w królestwie śmierci (jeśli mogę tak je nazwać)! Było czuć grozę, klimat, a pomysł na walkę z bossem był udany. Prawdopodobnie jedna z lepszych walk z bossem w Gothicu. Szkoda, że do wszystkiego wplątały się bugi.

Modyfikację przeszedłem na poziomie łatwym, toteż nie miałem większych problemów w walce. Zajęło mi to w sumie 5 godzin z hakiem i sądzę, że na wyższym poziomie trudności czas mógłby się wydłużyć do godziny, nie więcej. Niestety twórcy próbowali na siłę przedłużyć rozgrywkę poprzez niemal nieustanny resp potworków z każdym rozdziałem/zmianą świata, co mnie jako gracza, który musi oczyścić teren niezmierne już za którymś razem irytowało. Gra oferowała zasadniczo jeden główny świat i kilka pobocznych (więzienie z początku, wulkaniczna wyspa, kopalnia, królestwo śmierci) co na tak krótką modyfikacją prezentuje się nie najgorzej. Przynajmniej nie chodziliśmy cały czas po tym samym terenie. Światy były wykonane raczej na dobrym poziomie, czasami rzucała się na oczy zbyt duża kanciatość, a w niektórych momentach moja postać zawiesiła się w jakimś miejscu do tego nieodpowiednim.

Co z innowacjami? Ich jest hmmm.. dużo. Wprowadzono pasek wytrzymałości/sprintu zależy od wielu sytuacji, ale niestety zbugowany, co opinię niżej. Pojawił się także system zatruwania, gdzie na stworzenie trucizny można było zdobyć przepis, a potworki takie jak pełzacze czy krwiopijce mogły (nie musiały!) zatruć bohatera. Podobało mi się także pieczenie na rożnie jako taka nowinka, która cieszy oczy. Pojawiło się też kilka autorskich modeli grzybów i innych roślin. Ponadto najemnicy byli w posiadaniu nowych tekstur zbroi. Prawdopodobnie były one autorstwa Rysy z themodders, który zamieścił je na World of Gothic, choć tego nie jestem pewien. Okropne stroje mieli natomiast gońce leśni, całe szczęście, że nie spędziliśmy z nimi wiele czasu. Szata Druida chyba również była wzięta z WOG, ale jego kostur wyglądał naprawdę niesamowicie. Wszystko ładnie, pięknie, ale po co tyle nowości? Jeśli chodzi o grzyby, zatruwanie, czy też sprint to twórcy sobie mogli to darować. Nie było naprawdę konieczności dodawania tylu rzeczy do moda, bo mogło się odbyć bez nich. Zamiast tego twórcy powinni momentami naprawdę zastanowić się nad fabuła. Dodatkowo modyfikacja jest obdarzona niemieckim dubbingiem, który naprawdę mi się nie spodobał! Głosy były niskiej jakości, irytowały, a niektóre brzmiały bardzo niepoważnie i przy tym nieprofesjonalnie. Nawet głos głównego bohatera działał mi na nerwy.

Jeśli chodzi o bugi to jest ich sporo. Większość z nich raczej nie psuje rozgrywki, ale są irytujące. Przede wszystkim zaliczę do tego pasek zdrowia pośrodku górnej części ekranu. I nie, nie był to mój pasek zdrowia! Mój był we właściwym miejscu. Nie wiadomo co on tam robił, poza faktem, że denerwował gracza. Czasami, gdy walczyłem z wrogimi jednostkami to nie widziałem ich życia, bo owy pasek nie pozwalał na to. Inną kwestią jest system sprintu: Nie zawsze żółty pasek symbolizujący wytrzymałość zanikał, więc nie wiadomo było kiedy się skończy wytrzymałość. Czasem, gdy wytrzymałość się odnawiała nie mogliśmy tego zobaczyć (był pusty pasek przez ten czas). Pojawiły się także problemy z pływaniem z tego powodu (nie wiedziałem kiedy się skończy powietrze). Choć sam z zatruwaniem problemów nie miałem, widziałem na YouTube, że jednemu panu nie znikał zielony pasek, chociaż zatruwanie się już skończyło. Czasami także nie otrzymywałem na ekranie informacji o doświadczeniu czy też wpisach w dzienniku.

Wracając do walki z bossem to podkreślam, że naprawdę była fajna (pole magiczne itp.), ale posiadała też liczne błędy. Przede wszystkim przyzywani wrogowie, by mnie dopaść wskakiwali do lawy, to samo main boss, ja z kolei mogłem bez problemu zrobić parę kroków po lawie bez utraty HP. Ponadto boss nie zawsze reagował na walkę (czasem w oddali zatrzymywał się i nic się nie działo). Nie wspomnę także irytującego momentu z przemianą chrząszcza, gdzie twórcy zamiast zrobić małą szczeliną to uznało im się, że będzie to działało na zbugowaniu Gothicu i dzięki staniu w odpowiednim miejscu przy drewnianej ścianie udało, by się nam przejść na drugą stronę. Mega irytujące!

Co na koniec? Muszę jeszcze raz napisać, że mam mieszane odczucia. Grało się dobrze, czasami nawet bardzo, ale pod kątem fabuły momentami, aż chciało mi się wołać o pomstę do nieba. Poza tym pojawia się masa niepotrzebnych nowinek, często nie poprawnie działających, które mają urozmaicać grę, ale czasami szczerze ją psują. Dużym atutem jest duża liczba światów do zwiedzania. Jednocześnie twórcy chcieli w sztuczny sposób przedłużać rozgrywkę przez nieustający respawn potworów na Jamandze, który od III. rozdziału w moim odczuciu był niepotrzebne. Co do oceny wstrzymam się, bo sam nie wiem czy tą modyfikację Wam polecić czy odradzić i liczę na to, że sami zdecydujecie na podstawicie tego co Wam wcześniej napisałem.     
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Daemon

Daemon

Użytkownicy
posty81
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Daemon

G2NK Tajemnice Jumangi PL
#17 2015-01-14, 14:10(Ostatnia zmiana: 2015-01-14, 23:51)
Witam.
Mam dość dziwny problem, gram sobie w Tajemnice Jumangi PL od wczoraj. Do dnia dzisiejszego wszystko było ok, jednak dziś po odpaleniu moda zauważyłem, że mój bohater jest nieśmiertelny, podobnie jak wszyscy npc i potwory. Nie wiem, co z tym zrobić, spotkał się ktoś z podobnym problemem?
EDIT: Wiem, że problemem nie jest nieśmiertelność, a po prostu brak graficznej zmiany poziomu zdrowia na pasku hp. Po wciśnięciu B normalnie widać braki w życiu, ale pasek wciąż pozostaje pełny.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Niepotrzebnie ten temat zakłądałeś, bo Tajemnice Jumangi mają swój temat w :Ukończonych modyfikacjach". @Outlander możesz złączyć tematy z sumie.
Co do Twojego problemu to tak niestety bywa, bo te paski mają tendencje do zawieszania się. Pomoże tylko wyłączenie i włączenia moda. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mod dodany na Steam.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry