Problemy ze skryptami 2611 4

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 13.10.2014 roku

Wyświetleń 2611

Odpowiedzi 4

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Cześć

Mam problem ze skryptami. Otóż chodzi o te dwa błędy:




W tym pierwszym mam problem z dialogiem kończącym rozmowe z Cavalornem. Sprawdzałem go kilka razy ale wszystko jest dobrze. Oryginał tak samo wygląda.

Drugi błąd dotyczy aivaru. Zrobiłem wszystko na wzór dialogu Scattiego, Kharima i Kirgo a błąd w czasie parsowania spacerem dalej występuje. Gdzie jest błąd? Prosze o pomoc.

Skrypty:
// **************************************************
// EXIT
// **************************************************

INSTANCE DIA_Cavalorn_Exit (C_INFO)
{
npc = STT_336_Cavalorn;
nr = 999;
condition = DIA_Cavalorn_Exit_Condition;
information = DIA_Cavalorn_Exit_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};                       

FUNC INT DIA_Cavalorn_Exit_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Cavalorn_Exit_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};

// ************************************************************
// Winner
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Delgado_Winner (C_INFO)
{
npc = BAN_12015_Delgado;
nr = 800;
condition = DIA_Delgado_Winner_Condition;
information = DIA_Delgado_Winner_Info;
permanent = 0;
important = 1;
};                       

FUNC INT DIA_Delgado_Winner_Condition()
{
if ( (Delgado.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE) )
{
return 1;
};
};

FUNC VOID DIA_Delgado_Winner_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Delgado_Wainner_15_00"); //Nieźle mnie poobijałeś. Zwracam ci honor.

AI_StopProcessInfos ( self );


};
// ************************************************************
// Przegrana
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Delgado_Przegrana (C_INFO)
{
npc = BAN_12015_Delgado;
nr = 800;
condition = DIA_Delgado_Przegrana_Condition;
information = DIA_Delgado_Przegrana_Info;
permanent = 0;
important = 1;
};                       

FUNC INT DIA_Delgado_Przegrana_Condition()
{
if ( (Delgado.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] == TRUE) )
{
return 1;
};
};

FUNC VOID DIA_Delgado_Przegrana_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Delgado_Przegrana_15_00"); //Tym razem przegrałeś słabeuszu.

AI_StopProcessInfos ( self );


};
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
DIA_Cavalorn_Exit_Info powtarza się w innym dialogu.
Cytuj
Unknown identifier : AIVAR
Czy w dialogu dobrze dodałeś aivar?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Raczej tak. Wzorowałem się na skryptach innych postaci m.in Scattiego

U góry masz wklejone dialogi, w których są błędy

DIA_Cavalorn_Exit_Info powtarza się w innym dialogu.

Gdzie się może powtarzać?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
U góry masz wklejone dialogi, w których są błędy
Nie, nie mam. Skoro mówię ci, że się się gdzieś powtarza, oznacza, że nie jest we wklejonym fragmencie, tylko w innym dialogu.
Delgado.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE
Delgado czyli kto? A no właśnie. Brakuje :
var c_npc Delgado; Delgado = Hlp_GetNpc (BAN_12015_Delgado);
Parser sam się nie domyśli o kogo chodzi.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Problemy ze skryptami
#4 2014-10-13, 17:57(Ostatnia zmiana: 2014-10-13, 18:46)
Dialog z Cavalornem już naprawiłem. Myślałem nad tym. Dzięki za rade :)

Post połączony: 2014-10-13, 18:46
Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry