Persona 4 - Rise czy Amagi? 2115 4

O temacie

Autor Paser

Zaczęty 11.10.2014 roku

Wyświetleń 2115

Odpowiedzi 4

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Gram ostatnio w Persone 4, i nie wiem która z nich ma zostać dziewczyną głównego bohatera, jeśli chodzi o osobowość i layout postaci to wolę Rise, ale jeśli chodzi o profity w formie Persony to jestem rozdarty. Co o tym sądzicie?
Uprzedzam że gram w wersję na PS2, na PS Vitę i wersje Golden mnie nie stać, tak to bym dodał jeszcze Marie do rozpatrzenia, lecz w zwykłej wersji jej nie ma.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
typowe dylematy graczy chińskich bajek. następne będą małe dziewczynki z ogonami wsadzonymi w dupe.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
następne będą małe dziewczynki z ogonami wsadzonymi w dupe.
Akurat on oglądał zanim zaczął grać, sprawdzone info.

Paser, bierz Risę, a co!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Persona 4 - Rise czy Amagi?
#3 2014-10-12, 20:05(Ostatnia zmiana: 2014-10-12, 23:08)
jezu jaki zasrany weaboo :F


Spoiler
rise jest z arkanum lovers więc jest kanonicznie dupą protagonisty, oczywisty wybór
i graj w klimatyczne i wciągające smt nocturne jak prawdziwy facet a nie w jakieś pedalskie symulatory życia szkolnego


@down
grałem w 2hu jak srałeś w pieluszki
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie jestem weaboo, ale chce by mi się przyjemnie grało :D
Jeśli chodzi o Nocturne, to będę grał po P4.
Co do chińskich bajek, szanuję tylko niektóre z nich.
I nie, mój avek nie jest z bajki, Touhou to gra :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry