Modding Gothica > Złote Wrota 2: Serce Bogini
Dyskusja ogólna
Sentarion:
Fale miarowo rozbijały się o kamienny klif, a chłodny wiatr cicho szumiał w uszach. Na horyzoncie można było dostrzec zbliżający się do wyspy statek, noszący miano Gamaliel.
Wreszcie jest - pomyślał Morris. - Jeszcze tylko chwila i opuszczę tę przeklętą wyspę raz na zawsze.
W tym momencie młodzieniec stojący na klifie nie wyobrażał sobie nawet, ile przeciwności losu i trudności go spotka, nim będzie w stanie opuścić Samoę. Nie zdawał sobie sprawy, jak bardzo wszystko się skomplikuje i ile razy jego życie będzie zagrożone. Nie wiedział jeszcze, jakich niesamowitych rzeczy będzie świadkiem; ale dowie się już wkrótce…
I Wy, drodzy gracze, będziecie mogli się tego dowiedzieć, grając w drugą część Złotych Wrót.
Akcja Złotych Wrót 2: Serce Bogini będzie miała miejsce kilka lat po wydarzeniach z części pierwszej. Pokierujemy w niej losami młodego myśliwego - Morrisa, którego przeszłość owiana jest tajemnicą. Rozgrywka będzie toczyć się na wyspie Samoa, która, choć z pozoru może wydawać się miejscem spokojnym, w przeszłości była świadkiem dramatycznych wydarzeń. Dawniej była zamieszkiwana przez Hasyjczyków - krwawych kultystów oddających cześć mrocznej bogini Hatiret. Mimo że Hasyjczycy zostali zgładzeni ponad 100 lat temu, na wyspie wciąż możemy natknąć się na wiele pozostałości po nich. Podczas rozgrywki będzie nam dane odkryć wiele tajemnic i dokonać szeregu trudnych wyborów, których efektem będzie zaskakujący rozwój wydarzeń. Dowiemy się również, jak potoczyły się losy Bezimiennego i w jaki sposób bohater wpłynął na królestwo Elei.
Cechy modyfikacji:
- nowy bohater - myśliwy Morris
- zupełnie nowa, porywająca fabuła
- dwa rozbudowane wątki romansowe:
- z intrygującą zielarką Olsą, która jest odważną kobietą z trudną przeszłością
- z atrakcyjną córką gubernatora Sylvią, która próbuje wyrwać się spod kurateli nadopiekuńczego ojca
- możliwość opowiedzenia się po jednej z dwóch stron konfliktu
- rozbudowane zadania poboczne, które można przejść na wiele sposobów
- konieczność dokonywania trudnych decyzji
- możliwość spotkania kultowych postaci, znanych z sagi Gothic
- nowy rozbudowany kult - Hasyjczycy
- nowy autorski świat o wielkości porównywalnej do Jarkendaru
- nowe itemy, modele, tekstury
- autorska ścieżka dźwiękowa
- nowe animacje
- rozbudowane i starannie dopracowane lore
- możliwość wspinaczki po skałach
- planowany dubbing wysokiej jakości
- elementy humorystyczne
- nowe, ciekawe i barwne postacie
- kilka zróżnicowanych i klimatycznych obozów wypełnionych misjami
- i wiele więcej - będziemy o tym informować z czasem.
Screeny:
Spoiler
Zapraszamy na:
- fanpage na fb: https://www.facebook.com/zlotewrotamod
- Moddb: https://www.moddb.com/mods/golden-gate-2-goddess-heart
- oficjalną stronę: http://zlotewrota.org/
Werewolf:
Noo. Mega props za to, ze jednak zostajecie jako modyfikacja do Gothiczka. Tylko pytanie - czemu nowy bohater? Toż w koncu dotarlismy tam bezimiennym (czy jak według Was - Merylem) i mamy grać kims innym? So close...
Sentarion:
Po prostu czas na zmiany, na świeżość, na nowe spojrzenie. Ile można tego Beziego męczyć? :D Niech sobie biedak odpocznie;)
Fabio:
Popieram i zapropsowałbym, ale nie wiedzieć czemu nie ma takiej możliwości. Bezimienny jest fajny, ale zbyt oklepany. Nowy bohater dodaję to coś, a wzmianki o bezimiennym czy nawet sam kontakt z nim byłby nie lada gratką dla fanów. Życzę powodzenia w tworzeniu modyfikacji :D
Sentarion:
Rzeczywiście nie ma możliwości propsowania, postaramy się to wyjaśnić. Wzmianki o Bezim na pewno będą, tym bardziej że w historii wyspy zapisał się bardzo niechlubnie :D
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej