Zasięg widzenia vobów w grze. 2447 3

O temacie

Autor zmajcek

Zaczęty 30.09.2014 roku

Wyświetleń 2447

Odpowiedzi 3

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam


Dobra wiem że nie do końca odpowiedni dział, jednak może to być powiązane...

Mam taki nietypowy bug. Grając w swojego moda wszystko było z początku ok, po pewnym loadzie gry w jankendarze pole widzenia vobów i postaci ( nie mesha swiata) spadło do ~10 kroków.
Po kolejnych loadach błąd się ponawiał i również w pozostałych  światach gry pole widzenia zmalało (w różnym stopniu).

Modyfikowałem mesha newword natomiast mesh jankendaru był niezmieniany. W ogóle dodałem tam chyba tylko 1 dialog.
Miał ktoś coś podobnego?

Podejrzewam nawet że to może być niezależne od moich zmian i mieć źródło w jakichś wadach tych zdekompilowanych plików z katalogu _work.
 

gothic1210
  • Gość
W opcjach jest coś takiego jak zasięg wyświetlania obiektów. Spróbuj przestawić. 
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W opcjach jest coś takiego jak zasięg wyświetlania obiektów. Spróbuj przestawić.
Nie ma. Polskie skrypty menu to ucinają. Trzeba dopisać tę opcję własnoręcznie albo zmienić wartość zVobFarClipZScale w Gothic.ini na 14 (czyli maksimum - 300%, 1 = 20%).
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie myślałem, że to będzie takie proste. Wielkie dzięki!

Dziwne tylko że na początku wszystko było dobrze, to mnie zmyliło.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry