[G½] Gothic DirectX 11 #1 690331 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 690331

Odpowiedzi 989

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Hayatte
Spoiler
The latest ge2.ini tweaks for 2GB systems 
(as always: make a backup for this file, before you change something
don't copy the spaces in the numbers - there are inserted by the rpgwatch engine)

;optimize memory usage (all systems):
;use these cache settings (25% more):

Cache.SizeImage=160000000
Cache.SizeMaterial=80000000
Cache.SizeMesh=87500000
Cache.SizeSound=100000000
Cache.SizeCollisionMesh=50000000
Cache.SizeAnimation=50000000
Cache.SizeSpeedTree=12500000


; the maximum settings for 2GB Systems (ResourceCache on Medium)
; settings tweaked towards high

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_Medium=96000000
ResourceCache.u32MeshMaxMemUsage_Medium=60000000
ResourceCache.u32SoundMaxMemUsage_Medium=20000000
ResourceCache.u32MaterialMaxMemUsage_Medium=21000
ResourceCache.u32CollisionMeshMaxMemUsage_Medium=1 7000000
ResourceCache.u32AnimationMaxMemUsage_Medium=35000 000
ResourceCache.u32SpeedTreeMaxMemUsage_Medium=80000 0

ResourceCache.u32ImageMaxMemUsage_TextureQualityHi gh=0

Render.GlobalVisualLoDFactor=1.00 ; old value 0.01

change:
FpS.Average=30.0
FpS.Min=10.0
FpS.Max=120

to

FpS.Average=20.0
FpS.Min=15.0
FpS.Max=40


EDIT: optimized
Play on Resource Cache and Texture Detail <Medium>

These settings minimize the "smartheap-out of memory error",
the performance should be better than on un-tweaked <medium> settings.

____
PS:
ignore the Spaces in the numbers - there are inserted by this forum engine.
Powinno pomóc. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale tutaj są zmienne z Gothica 3...
Wystarczy wpisać zmienne w googla i wyskakują tematy z G3.

"ResourceCache.u32SpeedTree" - SpeedTree to technologia użyta m.in. w Genome Engine, nie ma jej w zengine.
 

Hayatte

Hayatte

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gwynbleidd ma racje te zmienne nie dotyczą mojego problemu z G2NK :F. Więc wciąż czekam na błyskotliwe sugestie z waszej strony :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

jar3czek

jar3czek

Użytkownicy
posty2
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Hayatte jeśli Twoja wersja Win jest 64 bitowa i posiadasz sensowną ilość RAM spróbuj tego - http://www.ntcore.com/4gb_patch.php , gra będzie mogła użyć więcej pamięci. W najgorszym przypadku może to tylko opóźnić crash jeśli to jakieś spore wycieki.

Nie przejmuj się komunikatem o nierozpoznanej wersji exe po spatchowaniu, będzie żyć ;)
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jareczek, to co dałeś, to szit, trzeba zwiększyć wartości w pliku ini.
Ogarnij wartości z pliku ini podanego w temacie o Vurt'cie na WoGu.
Ale najpierw ogarnij system packa.
 

jar3czek

jar3czek

Użytkownicy
posty2
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
To nie jest shit, nawet zwiększając wartości w ini i tak nie przeskoczysz limitu 2GB - https://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366778.aspx .
Poza tym jeśli to wrapper DX11 ma leaki, to zwiększanie wartości w ini gry i tak nic nie da. Bardzo pomagało to w grze przy wcześniejszych wersjach, gdy wrapper wciągał pamięć jak głupi (wywalając się np. własnie na zapisie gry).
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś dać jakąś łopatologiczną instrukcję instalacji? Tyle tych plików itp, boję się że zaraz coś namieszam.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Mógłby ktoś dać jakąś łopatologiczną instrukcję instalacji? Tyle tych plików itp, boję się że zaraz coś namieszam.
Wrzucić wszystko do Gotik2/System i już. Tylko Win7 bądź nowszy i karta obsługująca DX11 musi być w Twoim posiadaniu.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

Gothic DirectX 11
#509 2015-04-08, 03:13(Ostatnia zmiana: 2015-04-08, 15:15)
Cholera, poszperałem w necie, i moja karta jednak nie ogarnia dx 11... Będę musiał odbyć poważną rozmowę z kumplem który mi to sprzedał....
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
:x
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przetłumaczy ktoś wypowiedź Degenerated'a?

Cytuj
Ich hatte nun die Nase vom ganzen Bugfixing der letzten Wochen voll und bin nochmal auf diese Videos von "Gothic: The new beginning" gestoßen.
Also diese Polen, die sich ohne zu fragen oder Quellen anzugeben den
Content von Gothic Reloaded geschnappt haben und den in die CryEngine
gepackt haben. Dabei ist mir aufgefallen: GodRays, überall GodRays!

Also, wer hat lust auf total übertriebene Lichteffekte im "Gothic: The new beginning"-Stil?

Ich verschöner das natürlich noch, bin überhaupt kein Fan davon wenn die dir deinen kompletten Bildschirm wegbrennen wollen
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jeszcze tylko modeli high poly brakuje  :joy:
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Zainstalowałem tą wersję 14.1 i za każdym razem, gdy próbuję wczytać występuje acces violation i wita mnie pulpit... :/ Win 7 86bit
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Paranor

Paranor

Użytkownicy
posty15
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przetłumaczy ktoś wypowiedź Degenerated'a?

Cytuj
Ich hatte nun die Nase vom ganzen Bugfixing der letzten Wochen voll und bin nochmal auf diese Videos von "Gothic: The new beginning" gestoßen.
Also diese Polen, die sich ohne zu fragen oder Quellen anzugeben den
Content von Gothic Reloaded geschnappt haben und den in die CryEngine
gepackt haben. Dabei ist mir aufgefallen: GodRays, überall GodRays!

Also, wer hat lust auf total übertriebene Lichteffekte im "Gothic: The new beginning"-Stil?

Ich verschöner das natürlich noch, bin überhaupt kein Fan davon wenn die dir deinen kompletten Bildschirm wegbrennen wollen


"Miałem w końcu dość naprawiania bugów przez ostatnie tygodnie i natrafiłem na filmy "Gothic: The new beginning".
Więc ci polacy bez pytania o pozwolenie czy podanie źródeł wzieli sobie assety z
Gothic Reloaded i upakowali go do  CryEngine. I zauważyłem, że wszędzie są Godraysy!
Wieć kto ma ochotę na przesadzone efekty świetlne w "Gothic: The new beginning".- Nadal?
Jeszcze to upiększe, wogóle nie podoba mi się pomysł efektów wypalających mi ekran."

Z tego co ja wiem wiem to ruscy przenoszą G1 na Cryengine.


 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

Gothic DirectX 11
#515 2015-04-10, 09:11(Ostatnia zmiana: 2015-04-10, 14:51)
A ja pozwolę sobie udostępnić postępy prac naszych Kolegów ze wschodu. MaGoth- oby tak dalej!

*Werewolf- to są postępy prac- nie efekt końcowy.
* MaGoth , jeśli nawet nie ma z tym nic wspólnego, to jest 'łącznikiem' między zaprzyjaźnionymi forami i przekaże nasze 'zachwyty'. :lol2:
*Splash, wiedziałem, że gdzieś dzwonią... dzięki.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
A ja pozwolę sobie udostępnić postępy prac naszych Kolegów ze wschodu. MaGoth- oby tak dalej!
'

Słabiutkie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A co ma MaGoth do tego projektu?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Tituf ale co to za modyfikacja można link prosić? Po za tym, skoro tak dobrze poinformowany jesteś, to dowiedz się co z nową wersją system packa :cool:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
To są screeny ze starej wersji DX11, gdzie miały się pojawić realistyczne chmury i mgła.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry