[G1] Lokalizacja plików z ekwipunkiem 11478 45

O temacie

Autor Riv

Zaczęty 31.08.2014 roku

Wyświetleń 11478

Odpowiedzi 45

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

Cytuj
daily_routine         = ezerutyna;
FUNC VOID Rtn_ezerutyna_numer () // nie podałeś kompletnego skryptu, więc sam se wpisz numer

Cytuj
senses= SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL; // a to na co? imo useless
Pierwszy wp zaznacz normalnie, a drugi z LShift, potem je połącz.

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam: daily_routine = Rtn_ezerutyna_2000;
FUNC VOID Rtn_ezerutyna_2000 ()
{
TA_SitAround (05,00,12,00,"WP_INTRO_W107");
TA_Boss (12,00,05,00,"WP_INTRO_W107");

};
Gdzie 2000 to ID npc'ta i niestety nadal się buguje w miejscu.

Cytuj
senses= SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL; // a to na co? imo useless
Pierwszy wp zaznacz normalnie, a drugi z LShift, potem je połącz.
Kopiowałem rutynę z pliku Diega żeby się na niej wzorować i przy okazji to też skopiowałem, on ma tam coś takiego, nie wiem do czego służy. A co do wp to próbuje połączyć te dwa:
Spoiler
I jak próbuje w któryś kliknąć to się odznaczają po prostu, albo zaznacza mi się kawałek mostu.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
1. W funkcji rutyny napisałeś tak:
Cytuj
TA_SitAround   (05,00,12,00,"WP_INTRO_W107");
TA_SitAround - oznacza to, że będzie siedział. Nie ma tam siedzeń? Zmień na TA_Stay

2.
Cytuj
senses= SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
senses - zmysły
sense_SEE - zmysł widzenia
sense_HEAR - zmysł słuchu
sense_SMELL - zmysł zapachu
Nie wiem jak to działa w gothicu :F.
Można również wyznaczyć zasięg zmysłów:
senses_range = 200;

3. Waypointy zaznaczasz tak:
http://themodders.org/index.php?topic=16547.0

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
1. A nie ma czasem jakiejś rutyny do siedzenia po prostu na ziemi?
2. Wiem co to jest, trochę angielskiego znam, chodziło mi właśnie o to że nie wiem jak to działa za bardzo ;d
3. Wiem jak to łączyć, tyle że po naciśnięciu mi się wp odznacza... ale nieważne, w końcu jakoś to zrobie ;d
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Sakujo
W zasadzie ten skrypt (zakładając, że w ogóle by w jedynce działał) i tak rozwiązywał problem tylko połowicznie - po założeniu hełm wyświetlałby się w zakładce z bronią.
Cytuj
Co zrobić żeby hełm nie był pokazywany w okienku lootu po pokonaniu przeciwnika tak jak zbroja?
Z tego, co tu się dowiedziałem, to operacje na ekwipunku wykraczają poza poziom podstawowych skryptów.
Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to dodanie funkcji, która usuwa hełm całkowicie z ekwipunku, do ZS_Dead(), i ZS_Unconscious(). Chodzi mi o coś odwrotnego do B_GiveDeathInv().

@chicken
Jak tak patrzę na tą rutynę, to chyba jest tam opcja przejścia automatycznie na ZS_StandAround(). Chyba wszystko rozbija się o brak Freepointów.

@Sakujo
Cytuj
A nie ma czasem jakiejś rutyny do siedzenia po prostu na ziemi?
Teoretycznie ta, która była jest zestawem z warunkami:
-jak ma ławkę - siedzi na ławce
-jak ma krzesło - siedzi na krześle
-jak ma tron - siedzi na tronie
-jak ma Freepoint zawierający (chyba) SIT - siedzi (chyba) na ziemi
-jak nic nie ma - przechodzi w rutynę StandAround

Jest jeszcze TA_SitCampfire, wymaga Freepointu zawierającego (chyba) FP_CAMPFIRE


Ale nie mam zainstalowanej jedynki, więc tego wszystkiego nie sprawdzę.
 

Riv

Riv

Użytkownicy
posty91
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytuj
Z tego, co tu się dowiedziałem, to operacje na ekwipunku wykraczają poza poziom podstawowych skryptów.
Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to dodanie funkcji, która usuwa hełm całkowicie z ekwipunku, do ZS_Dead(), i ZS_Unconscious(). Chodzi mi o coś odwrotnego do B_GiveDeathInv().
Skoro wykracza poza poziom podstawowych skryptów to tym bardziej nie dam rady tego zrobić ;d Przeglądnąłem ZS_Dead() ZS_Unconscious() i na tym moje skryptowanie się skończyło xd

Co do rutyn to tak, to TA_SitAround bugowało postać bo pewnie nie miał gdzie usiąść, teraz już wszystko w porządku, prócz jednej rzeczy... npc mi się nie respi jak dam mu wp WP_INTRO_W107 (waypoint na starcie, obok wejścia na platforme z tymi towarami koło jeziorka).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry