@
SakujoW zasadzie ten skrypt (zakładając, że w ogóle by w jedynce działał) i tak rozwiązywał problem tylko połowicznie - po założeniu hełm wyświetlałby się w zakładce z bronią.
Co zrobić żeby hełm nie był pokazywany w okienku lootu po pokonaniu przeciwnika tak jak zbroja?
Z tego, co tu się dowiedziałem, to operacje na ekwipunku wykraczają poza poziom podstawowych skryptów.
Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to dodanie funkcji, która usuwa hełm całkowicie z ekwipunku, do
ZS_Dead(), i
ZS_Unconscious(). Chodzi mi o coś odwrotnego do
B_GiveDeathInv().
@
chickenJak tak patrzę na tą rutynę, to chyba jest tam opcja przejścia automatycznie na
ZS_StandAround(). Chyba wszystko rozbija się o brak Freepointów.
@
SakujoA nie ma czasem jakiejś rutyny do siedzenia po prostu na ziemi?
Teoretycznie ta, która była jest zestawem z warunkami:
-jak ma ławkę - siedzi na ławce
-jak ma krzesło - siedzi na krześle
-jak ma tron - siedzi na tronie
-jak ma Freepoint zawierający (chyba)
SIT - siedzi (chyba) na ziemi
-jak nic nie ma - przechodzi w rutynę
StandAroundJest jeszcze
TA_SitCampfire, wymaga Freepointu zawierającego (chyba)
FP_CAMPFIREAle nie mam zainstalowanej jedynki, więc tego wszystkiego nie sprawdzę.