G1 Instance w dialogu, błąd 1863 1

O temacie

Autor SabeMiczu

Zaczęty 24.08.2014 roku

Wyświetleń 1863

Odpowiedzi 1

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka, bawię się w skrypty do Gothic 1 (Po tematach ilu tu zrobiłem chyba każdy już wie co robię :) Zrobiłem trochę dialogów i gdy kompiluje, to mi wywala taki bład: I:PAR Unknow identifier : INSTANCE (line 758)

Spoiler
//*********************************************************
//                  ofiara                        
//*********************************************************

instance  dia_mud_ofiara (C_INFO)
{
   npc         =  vlk_574_mud;
   nr         =  2;
   condition   =  dia_mud_ofiara_Condition;
   information   =  dia_mud_ofiara_Info;
   permanent   =  1;
              description = "Hej ty, chcesz się ze mną przejść?";

};                       

FUNC int  dia_mud_ofiara_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  dia_mud_ofiara_Info()
{
              AI_Output (other, self,"dia_mud_ofiara_15_00"); //Hej ty, chcesz się ze mną przejść.
              AI_Output (self, other,"dia_mud_ofiara_08_01"); //Jasne.
              if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Mud_Defeated))
           {
              AI_Output (self, other,"dia_mud_ofiara_08_02"); //Ale nie będziesz mnie już więcej bić?
             if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Mud_Defeated))
          {
              AI_Output (other, self,"dia_mud_ofiara_15_03"); //Nie, obiecuje.
              AI_Output (other, self,"dia_mud_ofiara_15_04"); //Chodźmy
             
 
             
             B_LogEntry( CH1_ofiara, "Znalazłem człowieka którego może Inaviel złożyć w ofierze. Musze go teraz tylko zaprowadzić do Inaviela. ");
              NPC_exchangeroutine  (self, "FOLLOW");
              Self.aivar [AIV_PARTYMEMBER] = TRUE ;
              AI_StopProcessInfos   ( self );

};

//*********************************************************
//                  ofiara1                        
//*********************************************************

INSTANCE DIA_Mud_ofiara1 (C_INFO)                                                                      Linijka 758
{
   npc         =  vlk_574_mud;
   nr         =  3;
   condition   =  dia_mud_ofiara1_Condition;
   information   =  dia_mud_ofiara1_Info;
   permanent   =  0;
             

};                       

FUNC int  dia_mud_ofiara1_Condition()
{


            if (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_Mud_ofiara))
            &&   (Npc_GetDistToWp (hero,"SPAWN_OW_SCAVENGER_BANDIT_02") < 300 )
{
         
   return 1;
};

};
FUNC VOID  dia_mud_ofiara1_Info()
{
              AI_Output (self, other,"dia_mud_ofiara1_08_00"); //Daleko jeszcze?
              AI_Output (other, self,"dia_mud_ofiara1_15_01"); //Nie, już prawie jesteśmy...
              AI_Output (self, other,"dia_mud_ofiara1_08_02"); //Dobrze, chodźmy dalej
       
             
         
              AI_StopProcessInfos   ( self );

};

Co z tym zrobic? Nie wiem naprawde nie mogę się domyślić czy to coś tutaj, ale tu jest linijka 758 i ten dialog.
 

gothic1210
  • Gość
Brakuje klamry 
}; 
Czy wy nie rozumiecie że jak coś zaczynacie tym " { " 
to musicie to skończyć tym " }; "? 
Po co dwa identyczne warunki w FUNC VOID  dia_mud_ofiara_Info(). Popraw to. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry