Nowy przedmiot dodający staty 2118 4

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 20.08.2014 roku

Wyświetleń 2118

Odpowiedzi 4

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Próbuje zrobić nowy owoc na skrypcie jabłka
Wyskakuje błąd w linijce gdzie pisze Kaki_bonus

Może w innym pliku trzeba zadeklarować ten bonus i dlatego wyskakuje błąd ?

};

FUNC VOID Use_Kaki()
{
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 20);

if (Npc_IsPlayer (self))
{
Kaki_Bonus = Kaki_Bonus + 1;

if (Kaki_Bonus == 6) 
{
Print (PRINT_Eat1);
};
if (Kaki_Bonus == 13) 
{
Print (PRINT_Eat2);
};
if (Kaki_Bonus == 20) 
{
Print (PRINT_Eat3);
B_RaiseAttribute (self, ATR_HITPOINTS_MAX, 5);
Snd_Play ("LevelUp");
Kaki_Bonus = 0;
};
};
};
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
if (Kaki_Bonus == 6) 
{
Print (PRINT_Eat1);
};
if (Kaki_Bonus == 13) 
{
Print (PRINT_Eat2);
};
To jest zupelnie niepotrzebne.

Prawdopodobnie brakuje ci deklaracja zmiennej  Kaki_Bonus. Najlepiej dodaj ja do StoryGlobals.d
var int Kaki_Bonus;
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie o tą deklaracje chodziło. Skrypt jest teraz poprawny. Chciałbym wiedzieć jak można sprawdzić czy ten owoc będzie działał w grze bez robienia paczki z modem.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
GothicStarter_mod
[X]reparse
zSpyMessages: ile chcesz
[X]vdfsPhysicalFirst
albo spacerem i odpalasz gothica zwyklego

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedzi !
 Wszystko działa jak należy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry