Runy z G1 do G2 3711 9

O temacie

Autor kubavc

Zaczęty 10.08.2014 roku

Wyświetleń 3711

Odpowiedzi 9

kubavc

kubavc

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy

kubavc

Runy z G1 do G2
2014-08-10, 15:00(Ostatnia zmiana: 2014-08-10, 15:05)
Siemajcie!
Otóż mam problemik. Chciałbym dodać runy GURU(wszystkie czyli Kontrola, Pirokienza, Telekineza, Urok, Uderzenie Burzy i Wiatru) oraz runy teleportacyjne( OnB, SO, NO) z g1 do g2 i spakować to w Addon. Problem jest w tym że nie wiem jak to zrobić. Poda ktoś tutek? Lub może jak już są takie skrypty donwload?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
W pizdu z tym  roboty, mi się udało kiedyś przenieś czar z czasu zapłaty do G2 mam nawet film na YT ale jak skryptów nie ogarniasz to odpuść sobie, przede wszystkim poszukaj w folderach system.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
http://wiki.worldofgothic.de/Tutorials/Spell+Tutorial
tutorial po niemiecki , da się to zrobić z pomocą google translate.
O to łatwiej bo wszystkie rzeczy które potrzebujesz już są zrobione tylko je kopiujesz.
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Teleport - osobiście napisałem ku temu tutorial, jest na forum w adekwatnym dziale. 
Inne czary - Tutorial który zalinkował MarkK, oraz mój tutorial o teleportach Ci w tym pomoże. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale pirokinezy chyba nie da się przenieść?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ale pirokinezy chyba nie da się przenieść?
Czemu nie?
Jak już to widzę problem z telekinezą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, pomyliłem czary. :D Chodziło mi o przenoszenie przedmiotów.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Własnie się mi przypomniało, pobierz Dark Sage i tam jest telekineza, łatwiej będzie przenieś.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Przecież pomocą LeGo i jego pakietu anim8 zrobiono telekineze do g2 co nie ?
Dark Saga prawdopodobnie użyła do tego g2ext ...
 


kubavc

kubavc

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ehm..
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry