[G1] Rozmowa innym npc z postacią. 3411 6

O temacie

Autor Namiot

Zaczęty 11.07.2014 roku

Wyświetleń 3411

Odpowiedzi 6

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co wpływa na to, że postać pc_hero może rozmawiać z postaciami, a na przykład jak wejdę w Thorusa to inne npc mówią "Nie teraz".

Chciałbym żeby Budzis FaceHelper mógł chociaż pogadać z CH bo nie mogę go nauczyć walki mieczem, a wpisywanie w konsoli stylu walki kilku postaciom jest czasochłonne jeśli scenę powtarzam kilka razy.

 

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiesz co sam nie wiem, ja miałem tak samo z gldią kdf ale gdy byla gildia none to było git, nie wiem dlaczego, może dlatego że ta gildia jest nieprzyjaźnie nastawiona do innej, nie wiem.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie Budzis FaceHelper posiada gildie none i mimo to prawie nikt z nim nie gada. Właśnie mi się przypomniało, że jak nagrywałem w Bractwie sceny to jeden npc rozmawia z tym FH.

Nov_1307_Novize  - Nie wiem co w nim takiego specjalnego, ale jakby mu dopisać dialogi po, których dostajemy talent walki to problem miałbym z głowy. Tylko co trzeba wpisać by posiąść po dialogu dany styl walki? Sprawdzam w skryptach Angara,Thorusa i Lee i niestety się gubię bo tam są jeszcze te warunki broni 1h itp.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie znam skryptów G1, ale najpewniej jest to uwarunkowane w B_AssessTalk przyrównywaniem instancji naszego obecnego bohatera do instancji pc_hero, jeżeli równanie jest oznaczone to funkcja się zwraca i można porozmawiać
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
    //-------- Verhindern von Ansprechen durch übernommene NSCs --------
    var C_NPC her;     her = Hlp_GetNpc(FH);
    var C_NPC rock; rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);

Działa, dzięki! Dla ludzi robiących filmy w Gothic  to cholernie ważne i sprawia, że kręcenie filmików w pierwszej części jest takie same jak w drugiej.
 

SabeMiczu

SabeMiczu

Użytkownicy
posty52
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skrypt dzięki któremu uczy nas angar siły i zręczności Pozmieniać kod angara na tego nowicjusza, tylko nie wiem co robi if (C_NpcBelongsToPsiCamp(hero)) 
Spoiler
//-------------------------------------------------------------------------//                     STÄRKE UND DEX STEIGERN//-------------------------------------------------------------------------INSTANCE GUR_1202_CorAngar_Teach(C_INFO){   npc         = GUR_1202_CorAngar;   nr         = 10;   condition   = GUR_1202_CorAngar_Teach_Condition;   information   = GUR_1202_CorAngar_Teach_Info;   permanent   = 1;   description = "Pokażesz mi, jak poprawić moją siłę i zręczność?";};                       FUNC INT GUR_1202_CorAngar_Teach_Condition(){   if (C_NpcBelongsToPsiCamp(hero))     {      return TRUE;   };};FUNC VOID GUR_1202_CorAngar_Teach_Info(){   AI_Output(other,self,"GUR_1202_CorAngar_Teach_15_00"); //Pokażesz mi, jak poprawić moją siłę i zręczność?   AI_Output(self,other,"GUR_1202_CorAngar_Teach_08_01"); //Siła i zręczność to cechy wielkiego wojownika.      Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,DIALOG_BACK                           ,GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_1);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_1);};func void GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK(){   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);};func void GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_1(){   B_BuyAttributePoints(other, ATR_STRENGTH, LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH);   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,DIALOG_BACK                           ,GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_1);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_1);};func void GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5(){   B_BuyAttributePoints(other, ATR_STRENGTH, 5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH);   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,DIALOG_BACK                           ,GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)      ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)      ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_1);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_1);};func void GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_1(){   B_BuyAttributePoints(other, ATR_DEXTERITY, LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY);   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,DIALOG_BACK                           ,GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)      ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_1);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_1);};func void GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_5(){   B_BuyAttributePoints(other, ATR_DEXTERITY, 5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY);   Info_ClearChoices   (GUR_1202_CorAngar_Teach);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,DIALOG_BACK                           ,GUR_1202_CorAngar_Teach_BACK);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)         ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STRENGTH,0)      ,GUR_1202_CorAngar_Teach_STR_1);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_5);   Info_AddChoice      (GUR_1202_CorAngar_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY,0)   ,GUR_1202_CorAngar_Teach_DEX_1);};A oto skrypty 2h Angara Nie wiem tylko tego za co to odpowiada: GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2.permanent = 0;         B_PracticeCombat   ("PSI_PATH_6_7");
GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1.permanent      = 0;      B_PracticeCombat   ("PSI_PATH_6_7");//-------------------------------------------------------------------------//                     ZWEIHANDKAMPF LERNEN STUFE 1//-------------------------------------------------------------------------instance  GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1 (C_INFO){   npc            = GUR_1202_CorAngar;   condition      = GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Condition;   information      = GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Info;   important      = 0;   permanent      = 1;   description      = B_BuildLearnString(NAME_Learn2h_1,   LPCOST_TALENT_2H_1,0); };FUNC int  GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Condition(){      if (Npc_GetTalentSkill  (hero,NPC_TALENT_2H) < 1)   && (Npc_GetTalentSkill  (hero,NPC_TALENT_1H) == 2)   && (Npc_GetTrueGuild    (hero) == GIL_TPL)   {      return TRUE;   };};FUNC void  GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Info(){   AI_Output         (other, self,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Info_15_01"); //Chciałbym potrafić posługiwać się dwuręcznym mieczem.      if (B_GiveSkill(other,NPC_TALENT_2H , 1, LPCOST_TALENT_2H_1))   {      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Info_08_02"); //Walka dwuręcznym orężem stanowi poważne wyzwanie dla twojej siły i zręczności.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Info_08_03"); //Aby móc sprawnie posługiwać się dwuręczna bronią musisz nie tylko rozwijać swoje ciało, ale również i umysł.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Info_08_04"); //Tylko pełna kontrola nad ciałem i umysłem pozwoli ci rozwijać swoje umiejętności.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1_Info_08_05"); //Koncentracja to podstawa. To ona jednoczy ciało i umysł.      GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND1.permanent      = 0;      AI_StopProcessInfos   (self);      B_PracticeCombat   ("PSI_PATH_6_7");   };};  //-------------------------------------------------------------------------//                     ZWEIHANDKAMPF LERNEN STUFE 2//-------------------------------------------------------------------------instance  GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2 (C_INFO){   npc            = GUR_1202_CorAngar;   condition      = GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Condition;   information      = GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info;   important      = 0;   permanent      = 1;   description      = B_BuildLearnString(NAME_Learn2h_2,   LPCOST_TALENT_2H_2,0); };FUNC int  GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Condition(){      if (Npc_GetTalentSkill  (hero,NPC_TALENT_2H) == 1)   && (Npc_GetTrueGuild    (hero) == GIL_TPL)   {      return TRUE;   };};FUNC void  GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info(){   AI_Output         (other, self,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_15_01");      //Chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej o walce dwuręcznym orężem.      if (B_GiveSkill(other,NPC_TALENT_2H , 2, LPCOST_TALENT_2H_2))   {      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_08_02"); //Wiesz już jak zmusić ostrze swego miecza do tańca śmierci. Teraz pokażę ci jak wykorzystać twoje umiejętności w walce.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_08_03"); //Oczyma duszy spróbuj przewidzieć następny ruch twojego przeciwnika.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_08_04"); //Poznanie sposobu walki nieprzyjaciela to już połowa sukcesu.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_08_05"); //Bądź szybki, twoja ruchliwość i płynność twoich ruchów powinny iść w parze z siłą i precyzją twoich ciosów.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_08_06"); //Naucz się ignorować ból. To twoja siła ducha zadecyduje o ostatecznym wyniku starcia.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_08_07"); //Zachowaj spokój. Zachowanie czystości umysłu i niezachwianej koncentracji przypieczętuje twoje zwycięstwo.      AI_Output         (self, other,"GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2_Info_08_08"); //Rozsądnie wykorzystuj swoje umiejętności, i pamiętaj: kto prowokuje walkę - ginie w walce.      GUR_1202_CorAngar_ZWEIHAND2.permanent = 0;      AI_StopProcessInfos   (self);      B_PracticeCombat   ("PSI_PATH_6_7");   };}; 
Mam nadzieję ze pomogłem. :) Pozmieniaj kody i powiedz efekty jakie wyszły. :)
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Już problem definitywnie rozwiązany, więc temat można zamknąć. Dziękuje raz jeszcze za pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry