Straszny offtop się robi, mam nadzieję że O. nie wywali.
Raczej wydzieli, w przeciwieństwie do większości offtopu, tutaj rozmawiamy o relatywnie ciekawym wątku, nad którym zarówno ja jak i Splash pracujemy.
Nie chodzi o magię. Problem polega na tym, że chcę przypisać do zmiennej instancję zaznaczonego w ekwipunku przedmiotu. Myślałem, że dzięki temu się uda przypisać :var c_item itm; itm = _^(MEM_ReadInt(ESP+324+4));
ale niestety nie udaje się
Ale o tym nie tutaj 
Robisz tak jak EdekSumo? Klawiatura alfanumeryczna? Well... Nie podoba mi się ta metoda, ale nie krytykuję

Item_Active - Flaga taka, przypisywana przedmiotowi zaznaczonemu. W najgorszym wypadku - sprawdź wszystkie przedmioty w ekwipunku w poszukiwaniu tej flagi. Jednak wygodniejszy dostęp do tego masz poprzez
var oCNpc bezi; bezi = Hlp_GetNpc(hero);
var itemPtr = bezi.inventory2_oCItemContainer_selectedItem+2;
var oCItem item; item = MEM_PtrToInst(itemPtr);
Nie mam teraz jak tego sprawdzić, dopiero w sobotę wieczorem/trochę późniejszym popołudniem będę mógł Ci to ogarnąć jak chcesz. Aczkolwiek na logikę powinno działać.