Blokada podglądu ekwipunku. 3542 11

O temacie

Autor Yezzir

Zaczęty 8.07.2014 roku

Wyświetleń 3542

Odpowiedzi 11

Yezzir

Yezzir

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witajcie :)
Mam do was pytanko, tworzę serwer gmp i potrzebuje zablokować jedną rzecz.
Jest to podgląd ekwipunku po zabiciu gracza/moba.

Jak na razie udało mi się wykombinować to że po jednym otwarciu eq, kolejny raz już nie można.
Zgaduje że jest to zdefiniowane zmienną (chyba w instancji bo coś tam kombinowałem).

Chciałem zapytać czy ktoś już to robił i wie jak można to zablokować prostym sposobem.
Liczę na pomoc. :)
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Przejrzyj Bimbol Engine
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Yezzir

Yezzir

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie tworze serwera na bimbol engine. Poza tym nie chodzi mi o funkcje w silniku gmp tylko o skrypty gothicowe.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ikarus :ok: 
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Yezzir

Yezzir

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
O jeeju znowu :D Nie można Splash wyj*bać/zablokować tego całkowicie jakoś bez pomocy Ikarusa?
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Cały interface jest zaprogramowany w silniku, więc bez Ikarusa nic nie ruszysz.
 

Yezzir

Yezzir

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Są jakieś tutoriale co i jak? Skoro inaczej się nie da to trzeba zacząć działać w inny sposób. :D
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Do Ikarusa tutków raczej żadnych nie znajdziesz. Za to na WoGu jest sporo gotowych funkcji, można się sporo nauczyć analizując kod.
Jest jeszcze opcja że oskryptujesz to w GMP, z tego co pamiętam miał jakieś możliwości ingerencji w silnik.
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Powiem tyle, gmp jest bardzo słabe pod względem np silnikowym, skryptowym. Znam jedną osobę co robiła tyle skryptów w Ikarusie, a jak przyszło co do czego 3/4 nie działało. Polecam robić skrypty w LUA aby potem nie było płaczu, sam też bawiłem się z jednym skryptem do GMP i gówno z tego wyszło.
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Są jakieś tutoriale co i jak? Skoro inaczej się nie da to trzeba zacząć działać w inny sposób. :D
Do Ikarusa jest załączony plik Ikarus_doc, w którym jest trochę wyjaśnione jak działa Ikarus oraz zawiera tam przykładowe skrypty.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ikarus :ok:
Zmienić klawisz w ustawieniach na pusty, zero ikarusa, zablokowane na 100%.
A zmianę ustawień sterowania łatwiej zablokować.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Yezzir

Yezzir

Użytkownicy
posty7
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak, tylko problem jest w tym że ten klawisz odpowiada także za skok :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry