Alienware Alpha (aka SteamMachine) 1744 2

O temacie

Autor Arszonto

Zaczęty 22.06.2014 roku

Wyświetleń 1744

Odpowiedzi 2

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
http://twojepc.pl/news31140/Alienware-Alpha-czyli-SteamMachines-z-Windows-81.html

Nowa konsola Nowy pecet w obudowie konsoli z procesorem i3. Trochę biednie nie sądzicie?  To w ogóle wypali? Ktoś ma jakieś plany zakupu?

Mają się pojawić wersje z lepszym sprzętem ale trochę nijak się to ma do "konsolowości". Xboxy i Playstation miały taką przewagę, że każde były takie same i gry były specjalnie pod nie optymalizowane, dzięki czemu nie musiały mieć tak wykokszonego brzucha jak pecety.

Dochodzi jeszcze kwestia ile trzeba będzie dopłacić za logo z kosmitą na obudowie...

Osobiście mam mieszane uczucia.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Alienware Alpha
Gdyby nie odstraszająca cena ($549) i fakt że od września sama idea salonowego grania będzie dla mnie marzeniem bo nie będę miał salonu (:F), szarpałbym jak Reksio szynkę... albo i nie, bo czym to się różni od pieca, za wyjątkiem ograniczenia tytułów? 
Dzień w którym Sony lub Microsoft podpiszą kontrakt ze Steamem na ich oprogramowanie, będzie dniem uzyskania monopolu w dziedzinie konsoli do gier. 
Głównie zyskałoby Sony, Microsoft niektóre swoje exclusive, wydaje też na Steamie, chociażby Fable czy Mass Effect i Risen I. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Tanio, jak na firmę która jest* takim apple dla dwunastoletnich fanów komputerów :F

Naprawdę, poważnie: zauważcie wszyscy że ta skrzyneczka ma nie tylko procek i grafikę, to również jakaś płyta, dysk, zasilacz, system chłodzenia, obudowa - a sam 750ti to w tym momencie koszt rzędu pięciu-sześciu stówek za najtańszą wersję. Nieźle.

Fajnie by było, gdyby te steamowe maszyny miały trzy zbliżone do siebie wydajnościowo konfiguracje, i wtedy twórcy gier mogliby uznać to za nowy standard - gra ma działać płynnie na niskich detalach przy najsłabszym standardzie maszyny, płynnie na średnich przy średnim i na pełne detale już bez ograniczeń. To byłoby piękne, pecetom przydałby się taki standard. Ale spoko, wiem jak bardzo jest to nierealne :F


*a przynajmniej była jak ostatnio o niej słyszałem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry