Problem z NPC'em 1300 3

O temacie

Autor Osk514

Zaczęty 20.06.2014 roku

Wyświetleń 1300

Odpowiedzi 3

Osk514

Osk514

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem, otóż gdy włączę moda własnej roboty to... NPC'e nie pojawiają się na swoich waypointach! A gdy przyzwę delikwenta kodami to wtedy na taki waypoint idzie. Co jest nie tak?

Przy okazji, jak zrobić żeby postać zaczepiała cię jak np. Henry, Poszukiwacze lub ew. Fernando?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Scripts\Content\Story\Startup.d

Do funkcji STARTUP_NewWorld dopisz :
Wld_InsertNpc (Kod Npc, "Waypoint");

Aby zaczepił nas Npc, w dialogu danego Npc zamiast
important = FALSE;
zmień na
important = TRUE;
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Osk514

Osk514

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dzięki, ale moda nie robię w NewWorld tylko w tym świecie O tym właśnie!


 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
To w Startup.d tworzysz dwie nowe funkcje. Najlepiej na samym dole pliku.

FUNC VOID STARTUP_NazwaŚwiata ()
{
Wld_InsertNpc (Kod Npc, "Waypoint");
};
FUNC VOID INIT_NazwaŚwiata ()
{   
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry