MT 3.0 134393 467

Ankieta

Dać buffa mieczykowi uriziela (pożeracz dusz) czy zamienić go na inny - lepszy ale nie runiczny

Tak daj buffa
51 (64.6%)
Nie, nic nie rób
17 (21.5%)
Zamień ten miecz na inny
11 (13.9%)

Głosów w sumie: 79

O temacie

Autor Lukizzz

Zaczęty 20.06.2014 roku

Wyświetleń 134393

Odpowiedzi 467

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Imo tacy zabójcy powinni być incognito... wewnątrz wszystkich obozów, ale zachowujący się jak zwykli ich mieszkańcy. Żeby dowiedzieć się kto jest jednym z nich trzeba by mieć na sobie np. jakąś ich błyskotkę. A pierwszego z nich, który nam pomoże się z nimi skontaktować, można dać gdzieś po drodze, będącego w potrzebie i pech chce, że akurat my się napatoczymy.
Mimo to, po co ta gildia w koloni karnej? Będą zabijać kopaczy, którzy podkradli w kopalni parę bryłek więcej by pożyć trochę dłużej?

Zawsze można zrobić jakiś quest w którym mamy zabić Gomeza  :ok:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Albo nie quest. Przecież i tak go zabijamy, c'nie? Wiec moze jakas mala nagrode, event albo achivment po zabiciu go :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Zawsze można zrobić jakiś quest w którym mamy zabić Gomeza  :ok:
Ale Gomez to nie jest Gubernator z Khorinis, którego łatwo jest zabić. Gomez to kawał chłopa. Siedzi cały czas w swojej sali na tronie, a cały zamek jest pilnowany przez strażników. Wejdą przez okna? Jak? Nie róbcie z Gothica Assassins Creeda...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zawsze można zrobić jakiś quest w którym mamy zabić Gomeza  :ok:
Ale Gomez to nie jest Gubernator z Khorinis, którego łatwo jest zabić. Gomez to kawał chłopa. Siedzi cały czas w swojej sali na tronie, a cały zamek jest pilnowany przez strażników. Wejdą przez okna? Jak? Nie róbcie z Gothica Assassins Creeda...
Dlatego te jebane cepy przez cały czas przed ubiciem Gomeza, staraliby się przygotować wszystko i wszystkich do tego. A my dymalibyśmy dla nich i kapowali na innych co robią, dostają, planują etc
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"

Góral Żywiec

MT 3.0
#204 2014-06-30, 14:47(Ostatnia zmiana: 2014-06-30, 14:54)
Imo tacy zabójcy powinni być incognito... wewnątrz wszystkich obozów, ale zachowujący się jak zwykli ich mieszkańcy. Żeby dowiedzieć się kto jest jednym z nich trzeba by mieć na sobie np. jakąś ich błyskotkę. A pierwszego z nich, który nam pomoże się z nimi skontaktować, można dać gdzieś po drodze, będącego w potrzebie i pech chce, że akurat my się napatoczymy.
Mimo to, po co ta gildia w koloni karnej? Będą zabijać kopaczy, którzy podkradli w kopalni parę bryłek więcej by pożyć trochę dłużej?


Kto wie może będzie dostawał zleciana na magnatów strażników i jakieś wielkie szychy np cienie :)

Post połączony: 2014-06-30, 14:54
Powiedzcie mi czy w zlikwidujecie te obcyjke z tym że jak zabijesz odpowiednią ilość npc to zabijasz bez dobicia czy podwyższycie ten wynik trochę do 30 npc...
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wątpię żeby cienie były szychami - to po prostu grupa zlodzejaszkow działających na usługach gomeza i magnatow.
O ile się orientuje w MT nie ma czegoś takiego. Npc padają bez dobijania jeslimaja ustawiona gildie bandyta. A nawet jeśli jest takie coś to wątpię czy ktoś ma tak pojebane w głowie żeby biegać po kolonii i zabijać każdego npcta, który się nawinie...
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To chyba za mało znasz MT i Gothica  ;) NPC padają bez dobijania jak się ich dużo zabije MT, a gildia Bandyta nie ma nic do tego, bo w oryginalnym G1 i MT bandytów zabija się dobijając. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To jest zależne od nastawienia gildii.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Taaa szkoda, że czegoś takiego nigdy nie było w G1!!!! No ludzie błagam Was!
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
W g1 nigdy nie można było zabić bez dobicia  :F
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Z Urizielem można było, oraz za pomocą użycia kodów, trzebało odpowiednio ustawić damagetype =
 

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Można też napisać bardzo prosty skrypt i wkleić go do ZS_Uncoscious :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Z  Urizielem było tak, że zadawał obrażenia od ognia, więc trafieni od razu umierali. W innym wypadku nie było to możliwe w G1 ;)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To co z tego, ale padali i to się liczy, to samo z damagetype wystarczy w skryptach pozmieniać i nie trzeba dobijać, to samo było w CZ niekiedy NPC nas zabili bez pobicia od razu dead.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
:facepalm: nie ogarniasz tego, że my mówimy od samego początku o tym czego nie ma w G1 i w MT, a nie o tym co trzeba zrobić, albo co jest gdzie zrobione? I nie, nie liczy się.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Lukizz bo na terenie orków jest więcej zwierzyny. Tam gdzie obozy nie ma gdzie polować. Zawsze można dodać grupkę zwierząt wokół obozu myśliwych.

Zresztą jaki jest sens złodziei skoro w kolonii wszyscy to bandyci ?
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie znasz całej historii obozu mysliwych xd, a tam jest wszystko wyjaśnione dlaczego wybrali te miejsce w tym lasku gdzie wcześniej zaznaczylem ;)

W sumie to chyba zrezygnuje z tych złodziej - zabójców ale się zastanawiam jeszcze, to by była bardzo zorganizowana grupa.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W sumie to chyba zrezygnuje z tych złodziej - zabójców ale się zastanawiam jeszcze, to by była bardzo zorganizowana grupa.
Nie wiem jakie masz zamierzenia odnośnie oryginalnej fabuły, jednak taka grupa byłaby wystarczająco wpływowa by pomóc nam dostać się do jednej z głównych frakcji oraz zapewne miałaby jakiś swój własny wpływ na bieg wydarzeń w kolonii, więc jeśli nie chcesz zbytnio ingerować w oryginalną fabułę, dodanie ich będzie kiepskim pomysłem.
Oczywiście, to tylko moje zdanie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Dodawanie do Kolonii Górniczej gildii jaką są złodzieje (i do tego zabójcy, o matko jakież to oklepane) mija się z celem. Po pierwsze i ostatnie - zgodnie z historią prawa Myrthany zawartą w obydwu pierwszych Gohic'ach - zabójcy trafiali od razu na szubienicę bądź pod katowski topór, a złodziei i tak w KG jest w opór zarówno wśród mieszkańców Nowego jak i Starego Obozu. Proponowałbym porzucić plany dodawania nowych gildii i pójść w pierwotnym kierunku numeracji 3.0 - poprawienia jak największej ilości błędów i usprawnienia niektórych nowo dodanych mechanizmów.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Odnośnie części 1 posta to jebać lore to podstawa dobrego moda :P
Odnośnie drugie części posta, 100% props pierw fixed bugi i to co ważniejsze potem wedle uznania i chęci można coś dodać, jak sprawy prio są zakończone
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry