Planujesz może zrobić coś z pięścią NPCtów? Wiesz, dłoń dalej zaciśnięta w pięść, ale tak bardziej te paluszki widać.
Nie wiem, zobaczę jeszcze.
Skały będziesz musiał poprawić, bo wyglądają brzydko te tekstury rozciągnięte.
Ten pniaczek z grzybami bardzo ładny 
Świetnie.
Na 1 screenie skały wyglądają trochę glutowato, zmień teksturę na bardziej całościowo synchroniczną.
Skały może jeszcze poprawię.
Wreszcie klimat zaczyna porządnie wyglądać
Może spróbowałbyś niebo zmienić kolorystycznie jak w g1 
EDIT: Wszystkie ss są zajebiste, prócz jednego
http://i1.fmix.pl/fmi2915/9f861473001153c65439cb99
Coś mi tu nie pasuje, sam nie wiem co. Może przyjrzałbyś się tutaj, czy textura jest dobra, chyba textura trawy nie pasuje mi tutaj 
Jak dla mnie wszystko jest ok, niebo już zmodyfikowałem.

Ciemno w pizdu.
Jest troszkę ciemno ale na pewno nie w pizdu. Różnica względem oryginału nie jest wielka. Stawiam że masz jakiś ciemny, chujowy monitor.

Nieźle, ale musisz popracować nad rozłożeniem, zmniejszeniem powtarzalności, ujednoliceniem struktury textury.
Musisz robić tak, aby struktura była taka sama, inaczej poskutkuje to widoczną powtarzalnością, jak na twoich screenach.
Ważne są również krawędzie textur.
Tekstura jest jaka jest, moim zdaniem jest odpowiednia i zróżnicowana, mało monotonna. Trudno dobrze ją dopasować, jednakże dzięki za rady, przyszłości przy modyfikowaniu mesha na pewno skorzystam.

Na te krawędzie i w ogóle całe mapowanie świata nic nie poradzę, gdyż na razie nie ingeruję w mesh/zen świata, zmieniam jedynie modele i tekstury. Tak jest oryginalnie, powinieneś to zauważyć.
